Napraattopic deel 52

14-01-2016 18:24 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moiren_ schreef op 14 januari 2016 @ 22:51:

[...]

Zelfs geen dagje. Ik word al gek als ik het station uit loop.Uitstappen op een ander station dan CS?
Je bent zelf een theepot
quote:LittleRedRidingHood schreef op 14 januari 2016 @ 23:33:

[...]

Neuh, shit hoef ik niet ;)dat wordt zo'n troep he.
very metal
quote:-KING- schreef op 14 januari 2016 @ 23:39:

[...]

dat wordt zo'n troep he.Zeker als het uit de lucht komt vallen.
quote:Moiren_ schreef op 14 januari 2016 @ 23:36:

[...]

I like being a mess. It's who I am.
quote:doornroosje9 schreef op 14 januari 2016 @ 23:35:

[...]

[afbeelding]En met jou praat ik niet meer
quote:AllyMcBeal schreef op 14 januari 2016 @ 23:47:

[...]

En met jou praat ik niet meer John Snow is een watje.
Life is short. Eat dessert first.
quote:LittleRedRidingHood schreef op 14 januari 2016 @ 23:41:

[...]

Zeker als het uit de lucht komt vallen.ik denk dat ik de sneeuwengel dan ff oversla.
very metal
Leo

Als je terug gaat naar geweldig Adam kom je in de levendigheid van gevoelsdiscussies, en blijkt het rijke culturele leven van de hoofdstad tegenwoordig na 00:30 compleet nul. (ik weet dat ik verwend ben hier, maar wat valt Adam me de laatste jaren bizar tegen: daar slapen ze snachts!)

Gelukkig kun je altijd op het forum blijven wonen.

(Of proberen een commune te stichten met gedesillusioneerde gestrande randstedelingen, daar MOET een markt voor zijn)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 14 januari 2016 @ 23:53:

Leo

Als je terug gaat naar geweldig Adam kom je in de levendigheid van gevoelsdiscussies, en blijkt het rijke culturele leven van de hoofdstad tegenwoordig na 00:30 compleet nul. (ik weet dat ik verwend ben hier, maar wat valt Adam me de laatste jaren bizar tegen: daar slapen ze snachts!)

Gelukkig kun je altijd op het forum blijven wonen.

(Of proberen een commune te stichten met gedesillusioneerde gestrande randstedelingen, daar MOET een markt voor zijn)

Nou, ik vond die schuilkelderextravaganza bij mij wel gezellig.

Kwam dat kolossale huis toch nog eens van pas.
Ach Leo wat een wreed einde van je meisjes droom. Hebben jullie niet geprobeerd terug te gaan toen het tegen bleek te vallen?
quote:-KING- schreef op 14 januari 2016 @ 23:52:

[...]

ik denk dat ik de sneeuwengel dan ff oversla.Vooruit dan maar, je mag het bij een sneeuwpop houden.
Heb je het echt niet naar je zin daar Leo? Is verhuizen naar een andere idyllische plek geen optie?
Je bent zelf een theepot
quote:LittleRedRidingHood schreef op 14 januari 2016 @ 23:57:

[...]

Vooruit dan maar, je mag het bij een sneeuwpop houden.dank je.
very metal
quote:-KING- schreef op 15 januari 2016 @ 00:04:

[...]

dank je.Foto's van harte welkom
reken maar op een uitgebreide reportage.
very metal
Ik woon ook in Amsterdam, moest vanavond nog weg op de fiets. In de stromende regen heen, in een (natte) sneeuwstorm terug. Ik heb vanavond genoeg weer meegemaakt voor heel 2016.
tvp
Goedemorgen, al anderhalf uur wakker
quote:Ttass28 schreef op 14 januari 2016 @ 23:29:

[...]

Het gaat over de deadlift. Dat is 'mijn' oefening. Ik haat m, ik ben er soms als de dood voor en ik vind het geweldig om te doen. In die oefening komt voor mij alles samen. Niet alleen fysiek (je gebruikt zo ongeveer elke spier in je lichaam, je wordt er beresterk van en het is een basis voor alle andere oefeningen) maar ook mentaal (elke keer weer die angst overwinnen, een pr zit bij mij echt tussen de oren) en spiritueel (volledige focus, bijna op het meditatieve af).

Ik was een sporthater, bloedonzeker in de gym, veel te bewust van mijn veels te dikke lijf, stijf, houterig met een flut conditie en kippekracht. En de deadlift was de oefening waar ik vanaf het eerste moment grote stappen mee maakte. Goede techniek zat er bijna direct in, ik kon best een leuk gewicht tillen. Ik kreeg respect van anderen voor iets fysieks, ik de stijve dikkerd. En daardoor kreeg ik ook een beetje respect voor mijzelf op dat vlak. Durfde daardoor steeds meer en niet alleen op de gym. Ik heb de laatste jaren vooral op sociaal vlak knopen door durven hakken en de kracht daarvoor is gelijk opgegaan met mijn fysieke groei zeg maar.

Iedere lift betekent groei op die vlakken. Of dat nu in een warming up is, een serietje van 10*60kg of ik ga voor een max rep.

Ik til niet alleen dat gewicht op, het is veel meer.

Het klinkt hoogdravend voor een beetje met gewichten sjouwen, i know.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goedemorgen Hats
Tjeee hats, wat een lange post en zo vroeg! The early bird catches the wurm! Goeiemorgen. Beetje raar slaapritme heb ik, ik ben niet zo vroeg meestal.
Mogguh
Gut, Leo, ik heb een vergelijkbare ervaring gehad, alleen was dat een gehucht in Noord Noord Holland. Tjeeee, wat was ik daar ongelukkig. Wij huurden dus we waren na 4 maanden weer terug in de bewoonde wereld. Veel minder dieren en natuur en weidse vlaktes maar ik ben gelukkiger als er mensen zijn. Liefst redelijk veel. Niet zoals in Amsterdam maar ik woon graag in een wijk vol gezinnen en kinderen. Levendigheid he, en aanspraak. Ik mis de schapen wel een beetje, die stonden zo onze woonkamer in te kijken. Maar ja, die zeiden alleen: baaaaaaaaaah! Saai!
Hats, ik probeer mijn wederhelft de sportschool in te krijgen. Weer, want hij was fanatiek 20 jaar geleden met fitness en zelfs bodybuilding. De deadlift kent ie wel hoor! Weet jij iets om hem te motiveren? Heb al aangeboden om mee te gaan. Een abonnement kopen maar en die in zijn zak steken?
Wist ik het maar jareth, dan ging ik er geld mee verdienen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven