Napraattopic deel 52

14-01-2016 18:24 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 15 januari 2016 @ 06:43:

Wist ik het maar jareth, dan ging ik er geld mee verdienen Ik zou je inhuren
Amsterdam, hmmmmm. Ik begin die stad een beetje leuker te vinden.

Heb er ooit een hele gezellige dag gehad met een forumster, erg leuk was dat.

Ooit gezellig koffie gedronken met een andere forumster.

En vandaag ga ik er een dagje heen met mijn broer. Ik heb nog nooit een dagje gedaan met mijn broer, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat, heb er wel zin in.

Bank nog een keer bekijken (en kopen), naar Body Worlds en dan eten bij Beyrouth.

Dus liever vandaag geen sneeuw!
quote:hatsetats schreef op 15 januari 2016 @ 06:15:

[...]

Het gaat over de deadlift. Dat is 'mijn' oefening. Ik haat m, ik ben er soms als de dood voor en ik vind het geweldig om te doen. In die oefening komt voor mij alles samen. Niet alleen fysiek (je gebruikt zo ongeveer elke spier in je lichaam, je wordt er beresterk van en het is een basis voor alle andere oefeningen) maar ook mentaal (elke keer weer die angst overwinnen, een pr zit bij mij echt tussen de oren) en spiritueel (volledige focus, bijna op het meditatieve af).

Ik was een sporthater, bloedonzeker in de gym, veel te bewust van mijn veels te dikke lijf, stijf, houterig met een flut conditie en kippekracht. En de deadlift was de oefening waar ik vanaf het eerste moment grote stappen mee maakte. Goede techniek zat er bijna direct in, ik kon best een leuk gewicht tillen. Ik kreeg respect van anderen voor iets fysieks, ik de stijve dikkerd. En daardoor kreeg ik ook een beetje respect voor mijzelf op dat vlak. Durfde daardoor steeds meer en niet alleen op de gym. Ik heb de laatste jaren vooral op sociaal vlak knopen door durven hakken en de kracht daarvoor is gelijk opgegaan met mijn fysieke groei zeg maar.

Iedere lift betekent groei op die vlakken. Of dat nu in een warming up is, een serietje van 10*60kg of ik ga voor een max rep.

Ik til niet alleen dat gewicht op, het is veel meer.

Het klinkt hoogdravend voor een beetje met gewichten sjouwen, i know. Mooi, niet hoogdravend.
Zen en de kunst van de deadlift.

Mooi, Hats.
IMHO
Goedemorgen.

Mijn kind heeft weer eens een nacht niet geslapen, dus die blijft thuis. Ik moet zo even langs het ziekenhuis en daarna weer eens naar mijn vrijwilligerswerk.

Ik. Wil. Geen. Sneeuw.

Punt.

Stone, toch Body Worlds? Benieuwd wat je ervan vindt, fijne dag.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik kan niet wennen aan mijn nieuwe avatar. Terug naar mijn oorspronkelijke? Een nieuwe zoeken? Toch deze houden? Keuzes, keuzes, keuzes.
IMHO
Balen Solo! Betekent dat dat jij ook niet geslapen hebt? Sterkte!
IMHO
quote:Solomio schreef op 15 januari 2016 @ 07:18:

Goedemorgen.

Mijn kind heeft weer eens een nacht niet geslapen, dus die blijft thuis. Ik moet zo even langs het ziekenhuis en daarna weer eens naar mijn vrijwilligerswerk.

Ik. Wil. Geen. Sneeuw.

Punt.

Stone, toch Body Worlds? Benieuwd wat je ervan vindt, fijne dag.

Balen Solo! Moet je per se naar je vrijwilligerswerk? Kun je niet een stapje terug doen ergens?

Ja, toch Body Worlds, het leek ons toch wel interessant genoeg, ondanks de dure kaartjes. En geen sneeuw! Helemaal mee eens.
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 januari 2016 @ 07:19:

Ik kan niet wennen aan mijn nieuwe avatar. Terug naar mijn oorspronkelijke? Een nieuwe zoeken? Toch deze houden? Keuzes, keuzes, keuzes.Ik vind deze niet leuk Grimble.
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 januari 2016 @ 07:21:

Balen Solo! Betekent dat dat jij ook niet geslapen hebt? Sterkte!Mijn kind is 17, die kan gelukkig heel prima in zijn eentje slapeloos liggen zijn.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 januari 2016 @ 07:23:

[...]

Balen Solo! Moet je per se naar je vrijwilligerswerk? Kun je niet een stapje terug doen ergens?

Ja, toch Body Worlds, het leek ons toch wel interessant genoeg, ondanks de dure kaartjes. En geen sneeuw! Helemaal mee eens.Kind thuis betekent dat ik extra graag even de deur uit ben, dus dat vrijwilligerswerk komt als geroepen.
quote:Solomio schreef op 15 januari 2016 @ 07:26:

[...]

Kind thuis betekent dat ik extra graag even de deur uit ben, dus dat vrijwilligerswerk komt als geroepen.Ah, dan zeker gaan! Wat een situatie Solo, hopelijk heeft hij snel een plaats.
quote:yasmijn schreef op 15 januari 2016 @ 06:50:

[...]

Ik zou je inhuren

Ik ook! Kon je maar een onsje inspiratie en motivatie van iemand kopen, dan zou ik het aan hats vragen. Die heeft genoeg voor tien, volgens mij.

Mijn vriend haalde er ook zelfvertrouwen uit, ooit. Dus ik zou graag willen dat hij dat gevoel weer terug krijgt. Hij vindt zijn uiterlijk alleen niet meer zo belangrijk he. Zo jammer vind ik dat. Okee, tis niet het belangrijkste maar het is ook trots op jezelf zijn en dat uiten. Zijn al topics over he? Hoe krijg ik mijn couch-potatoe van de bank? Ff zoeken.
quote:Solomio schreef op 15 januari 2016 @ 07:25:

[...]

Mijn kind is 17, die kan gelukkig heel prima in zijn eentje slapeloos liggen zijn.Houdt ie van lezen? Ik las als slapeloze puber s nachts als ik niet kon slapen. En viel dan in slaap op mijn boek.
quote:Jareth schreef op 15 januari 2016 @ 07:37:

[...]

Houdt ie van lezen? Ik las als slapeloze puber s nachts als ik niet kon slapen. En viel dan in slaap op mijn boek.Hij heeft een computer.
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 januari 2016 @ 07:19:

Ik kan niet wennen aan mijn nieuwe avatar. Terug naar mijn oorspronkelijke? Een nieuwe zoeken? Toch deze houden? Keuzes, keuzes, keuzes.Doe maar Alan Rickman
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 15 januari 2016 @ 07:23:

[...]

Ik vind deze niet leuk Grimble.

Jij zou het liefst zoiets zien?

IMHO
quote:yasmijn schreef op 15 januari 2016 @ 07:42:

[...]

Doe maar Alan Rickman Dank je, maar nee.
IMHO
quote:Jareth schreef op 15 januari 2016 @ 07:36:

[...]

Ik ook! Kon je maar een onsje inspiratie en motivatie van iemand kopen, dan zou ik het aan hats vragen. Die heeft genoeg voor tien, volgens mij.

Mijn vriend haalde er ook zelfvertrouwen uit, ooit. Dus ik zou graag willen dat hij dat gevoel weer terug krijgt. Hij vindt zijn uiterlijk alleen niet meer zo belangrijk he. Zo jammer vind ik dat. Okee, tis niet het belangrijkste maar het is ook trots op jezelf zijn en dat uiten. Zijn al topics over he? Hoe krijg ik mijn couch-potatoe van de bank? Ff zoeken.Ik zou er niet aan beginnen, hoor. Motivatie moet echt uit hemzelf komen.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 15 januari 2016 @ 08:18:

[...]

Ik zou er niet aan beginnen, hoor. Motivatie moet echt uit hemzelf komen.Mja, je kunt elkaar wel een beetje positief motiveren, toch? Vind ik wel hoor. Ik weet namelijk hoe leuk hij het vond, misschien is hij dat zelf een beetje vergeten. Het gaat er vooral om dat hij een positieve bezigheid heeft, gezondheid komt daarna en daarna pas het uiterlijk hoor. Ik probeer hem te steunen. Doet hij ook bij mij hoor, alleen bij mij heeft het meer zin.
quote:Jareth schreef op 15 januari 2016 @ 07:36:

[...]

Mijn vriend haalde er ook zelfvertrouwen uit, ooit. Dus ik zou graag willen dat hij dat gevoel weer terug krijgt. Hij vindt zijn uiterlijk alleen niet meer zo belangrijk he. Zo jammer vind ik dat. Okee, tis niet het belangrijkste maar het is ook trots op jezelf zijn en dat uiten. Zijn al topics over he? Hoe krijg ik mijn couch-potatoe van de bank? Ff zoeken.

Och, het kost net zoveel inspiratie en motivatie om elke dag onder de douche te gaan staan als om te gaan sporten. Het is vooral routine

Ik sta echt niet elke keer te juichen om te gaan sporten, ik sleep mezelf soms met de grootste moeite van de bank. Mijn hart springt niet op van die bloemkoolpannenkoek of macro's tellen.

Ik moet er echt wel wat voor doen om het vol te houden. Nu hangen er weer wat foto's en teksten op de koelkast, want de klad kwam er een klein beetje in en dat is direct te zien aan mijn lijf en te merken aan mijn prestaties.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goodmorning allemaal! Vandaag een dagje niets.. verlof en dus nog eventjes volhouden. Ik ben nu officieel een couch potatoe...
quote:hatsetats schreef op 15 januari 2016 @ 08:30:

[...]

Och, het kost net zoveel inspiratie en motivatie om elke dag onder de douche te gaan staan als om te gaan sporten. Het is vooral routine

Ik sta echt niet elke keer te juichen om te gaan sporten, ik sleep mezelf soms met de grootste moeite van de bank. Mijn hart springt niet op van die bloemkoolpannenkoek of macro's tellen.

Ik moet er echt wel wat voor doen om het vol te houden. Nu hangen er weer wat foto's en teksten op de koelkast, want de klad kwam er een klein beetje in en dat is direct te zien aan mijn lijf en te merken aan mijn prestaties.Okee, dus dat gaat ook niet echt vanzelf. Is ook wel logisch eigenlijk. Succes met jezelf weer op de rit krijgen!
Hoe erg is het als je hoofdzakelijk in het blauw gekleed bent en je een blauwe en een zwarte laars aanhebt?

Zit aan mijn bureau maar kan niet naar de koffiehoek of wc want dan word ik vast uitgelachen door mijn collega's
Zo, ik ben alweer blij: ik had een onderzoekje in het ziekenhuis, voor de zekerheid en wrsch was het niks en blablabla. Maar toch spennend. En het was idd niks. Pfieuw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven