Gezondheid alle pijlers

Griep.... Klaagtopic

10-01-2016 05:58 96 berichten
Vanaf woensdag is het zover, begon met keelpijn en hoofdpijn. Dag later werd ik wakker met enorm opgezette klieren in mijn hals, zere oren en spierpijn overal.. Alles doet inmiddels zeer, keel voelt aan alsof er een scheermes inzit waardoor slikken na paar dagen meer dan gewoon pijnlijk is, temperatuurschommelingen en niks aan eten/ drinken smaakt nog. Dit is de 3de nacht dat ik niet langer slaap dan 3 uurtjes en dan wakker word van de hoofdpijn en keelpijn.

Van de verloskundige mag ik 6 paracetamols per dag hebben om de koorts te onderdrukken, ja verloskundige idd want ben ook 18weken zwanger.

Morgen bel ik de huisarts, toch even naar de keel en oren laten kijken. Ben het nu wel aardig zat! Gelukkig kan ik het eten wel binnen houden, hoewel mijn maag ook niet de sterkste is maar ik heb gewoon veel honger en het lukt me redelijk om iets gevarieerd te eten (iig de benodigde hoeveelheden zuivel/ groenten en fruit binnen te krijgen)

Zijn er nog meer slappe vaatdoeken zoals mij?
Hahahaha, lekker hoor!

Truste
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af of ik een griepje te pakken heb... Sinds dit weekend al niet zo lekker vooral heel moe, beetje spierpijn, buikpijn en gewoon 'niet lekker in mijn vel'. Maandag en dinsdag gewoon aan de slag geweest, wordt ik vannacht om 6 uur wakker en de hele kamer draait. Nu kost het me veel moeite om uit bed te komen en ben ik misselijk, maar heb tegelijkertijd honger -_- en spierpijn. Komt echt helemaal niet goed uit dit! Is dit iets wat heerst, of valt dat wel mee? Ik ben namelijk niet verkouden verder.
quote:Monochra schreef op 13 januari 2016 @ 10:12:

Ik vraag me af of ik een griepje te pakken heb... Sinds dit weekend al niet zo lekker vooral heel moe, beetje spierpijn, buikpijn en gewoon 'niet lekker in mijn vel'. Maandag en dinsdag gewoon aan de slag geweest, wordt ik vannacht om 6 uur wakker en de hele kamer draait. Nu kost het me veel moeite om uit bed te komen en ben ik misselijk, maar heb tegelijkertijd honger -_- en spierpijn. Komt echt helemaal niet goed uit dit! Is dit iets wat heerst, of valt dat wel mee? Ik ben namelijk niet verkouden verder.Vrienden van me hadden dat. Verder hoor ik veel ontstoken ogen voorbij komen en zelf na langdurige malaise nu een middenoorontsteking. Heb nu antibiotica gekregen maar het gaat niet hard.
Hoe gaat het dames? Hier is de koorts voorbij maar verder nog niet veel beter. De AB slaat niet aan, morgen terug naar de huisarts.

Mieke, ik heb ook een ontstoken oog sinds 2dagen..

Monochra hoe voel jij je nu?
quote:kittycat001 schreef op 14 januari 2016 @ 12:48:

Hoe gaat het dames? Hier is de koorts voorbij maar verder nog niet veel beter. De AB slaat niet aan, morgen terug naar de huisarts.

Mieke, ik heb ook een ontstoken oog sinds 2dagen..

Monochra hoe voel jij je nu?

Wat een raar virus zeg dat sommigen ontstoken ogen ervan krijgen. Achteraf gezien ben ik al halverwege december bezig, echt waar elke vulling in mijn mond voelde ik. En nu hang ik nog steeds rond op de bank maar idd geen koorts (meer). Heb tot aan het einde van de week AB en dan kan ik mogelijk maandag weer aan het werk maar ik was wel van plan deze goed uit te zieken. Ook al omdat het koud is/word dan is het niet prettig met een verkouden kop en ontstoken oren.

Tijd te over om op het forum rond te hangen
Oh hou op... Heb je het ook nog koud ondanks dat je koorts weg is? Ik heb het nog steeds koud in huis, als ik naar buiten ga met de hond trek ik mijn man zijn jas extra aan.

Mijn kaken doen ook zo zeer, mijn hoofd knalt uit elkaar door het hoesten (vooral na even slapen) en mijn keel is te rauw om veel te eten. Helaas denkt de kleine daar anders over want ik heb heel de dag honger.. En mijn energieniveau is lager dan laag.

Als ik jou was mieke zou ik nu goed uitzieken, je hebt er niks aan te vroeg aan het werk te gaan en straks weer terug bij af te zijn. Heb je al netflix
quote:kittycat001 schreef op 14 januari 2016 @ 14:34:

Oh hou op... Heb je het ook nog koud ondanks dat je koorts weg is? Ik heb het nog steeds koud in huis, als ik naar buiten ga met de hond trek ik mijn man zijn jas extra aan.

Mijn kaken doen ook zo zeer, mijn hoofd knalt uit elkaar door het hoesten (vooral na even slapen) en mijn keel is te rauw om veel te eten. Helaas denkt de kleine daar anders over want ik heb heel de dag honger.. En mijn energieniveau is lager dan laag.

Als ik jou was mieke zou ik nu goed uitzieken, je hebt er niks aan te vroeg aan het werk te gaan en straks weer terug bij af te zijn. Heb je al netflix

Dat koud hebben had ik in het begin, heb steeds van die fleech huispakken aan dat is heerlijk warm.

Nee nog geen netflix kom jij daar je tijd mee door?
Ideaal netflix, zo vaak/ lang je wilt films en series kijken. Dat vult mijn dag wel ja.
Jeetje meiden, wat duurt het lang!!

Vervelend voor jullie hoor...
Hoe gaat t met jou ukkie?
Ik ben alleen nog verkouden, wat overigens wel muurvast zit. Maar heb vannacht weer naast mijn partner geslapen, dus dan gaat het beter haha.

Verder geen rare klachten meer mbt de zwangerschap, pfieuw!!

Jij de sambucol wel al binnen???
Hoi ladies

Heel veel sterkte en beterschap gewenst aan iedereen!

Hoop dat de Sambucol binnen is kittycat! Is echt een lifesafer voor mij geweest. Koortsvrij en sinds vandaag weer een halve dag kunnen werken. Ook eindelijk weer een nachtje door kunnen slapen.

En Netflix was ook een succes bij mij, lekker veel series kijken, heerlijk!

Hoop dat jullie snel opknappen!
blegh ik heb nog geen oog dicht gedaan vannacht. Hoest me de longen uit me lijf, bah! Probeerde al rechtop te slapen in bed maar dat helpt ook niet, nu maar een waterijsje gepakt en nog stukje van ray donovan kijken.

Fijn dat je weer naast je partner ligt ukkie! Dan gaat het gelukkig de betere kant op

Hier nog geen sambucol binnen, zat een briefje van de bezorger in de bus dat ik niet thuis was.. Denk dat ik op de wc gezeten heb want hoorde de honden wel even blaffen dus ik denk dat hij bang was voor ze

Ciambella; de koorts is bij mij nu ook weg, gelukkig zeg! Heb ik daarvoor geen pcm's meer nodig. Welke series op ntflix heb je gekeken? Ik ben daar echt zo blij mee, gewone tv is niks aan ja overdag en de hele dag forummen gaat ook snel vervelen

Slaap fijn dames en overige zieken en beterschap
Aah ben ook nog wakker en over een paar uur gaat de wekker al

Ik heb net Suits en Homeland afgekeken. En ben nu bezig met Hemlock grove laatste seizoen, The Paradise (super leuk!) en Bletchly Cicle (spannend!). Maar goed weer aan het werk, dus niet veel tijd meer voor series

Hopelijk kunnen we nog een uurtje slaap pakken!
Het enige voordeel aan ziek zijn is het onbeperkt kunnen kijken van de favo netflix series

Verder voel ik me nog/ weer hondsberoerd.. Wil zo graag weer wat extra in huis doen, ramen open, lekker poetsen.. Doe nu alleen het hoognodige.. Bleghh word er echt zat van. Kan wel zo die sambucol ophalen, hopen dat dat wat goeds doet voo me
Hoe is t met jullie??
Niet meer zo moe en ziek maar nog steeds voorhoofdsholte ontsteking. En jij?
Prima! Verkoudheid slijt langzamer dan normaal maar hij slijt.. Jeej!

Beterschap hoor, ellendig dat het maar blijft duren bij je...
Oh ik lees hier over ontstoken ogen. Ik heb al een paar weken pijn in mijn ogen en hoofdpijn. Maar verder niet verkouden ofzo.

Dacht eigenlijk dat het mss hooikoorts was of door mn beginnende netflix verslaving
quote:ukkie87 schreef op 16 januari 2016 @ 14:05:

Hoe is t met jullie??Ik hoest niet meer, maar ben nog steeds hartstikke moe en ook inmiddels 3 weken mijn stem kwijt.
Vandaag was de zesde dag die ik in bed heb doorgebracht. Duizelig, moe, koortsaanvallen, buikkrampen, hoofdpijn, zere keel, hoesten, geen honger. Pfff....

Ik gebruik trachitol voor de keel, paracetamol en iboprufen tegen de pijn en de koorts, bisolvon tegen de slijmhoest en neusspray om door de neus te kunnen ademen (anders moet ik nog erger hoesten).

Ik kan echt geen boek lezen of een tv-programma volgen. Het liefst heb ik het stil om me heen. Ik slaap veel, zowel overdag als 's nachts. Hopelijk gaat het snel over, vooral die zere keel ben ik nu wel echt helemaal zat.

En dochter en man zijn ook ziek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven