Gezondheid alle pijlers

Activity tracker

17-01-2016 12:24 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met de misfit flash, jawbone upmove of de vifit activity tracker?

Ik twijfel tussen bovenstaande. Op internet heb ik al reviews gelezen, maar hoop hier ook nog wat recente reviews te ontvangen.

Wat voor mij belangrijk is, is dat hij accuraat de stappen telt en makkelijk synchroniseert met mijn telefoon.

Ook zou een overzichtelijke app die er aan gekoppeld zijn een pluspunt voor mij zijn.

Mvg,
Geen ervaring, maar lees graag even met je mee. Twijfel zelf over een jawbone(verkapte Tvp dus )
Ik heb zelf een ander merk. Maar een vriendin van mij heeft de jawbone, wat ik weet over de jawbone is dat hij makkelijk synchroniseert met je smartphone en dat de app er heel overzichtelijk uitziet.
Ik heb de Jawbone up gehad. Slechte kwaliteit apparaat. Daarna de withings dinges. Prima, maar wat onhandig. Nu een Apple watch. Bevalt prima
Jawbone ben ik erg tevreden over!
Ik lees ook mee, ik wil aan de fitbit.
668, the neighbour of the Beast
Ik heb er 1 besteld via Groupon. Ik krijg hem niet aan en mijn iPhone ondersteunt het niet..
Ik heb de Jawbone 3, die meet ook mn slaap en hartslag naast de stappen. En ik kan mn eten in voeren in de app en duels aangaan met andere personen.
quote:yoshe schreef op 17 januari 2016 @ 16:59:

Ik heb de Jawbone 3, die meet ook mn slaap en hartslag naast de stappen. En ik kan mn eten in voeren in de app en duels aangaan met andere personen.Dit dus. Jawbone heeft een mooie app (alleen voor apple) en is voor jouw doeleinde heel goed denk ik.
quote:Rosan003 schreef op 17 januari 2016 @ 17:02:

[...]

Dit dus. Jawbone heeft een mooie app (alleen voor apple) en is voor jouw doeleinde heel goed denk ik.

De Jawbone app is er ook voor android.

Hier een JB UP en erg tevreden. Was de eerste na 4 weken kwijt en vond ik (weken) later terug aan een gewassen kledingstuk.

Nieuwe batterij erin, en hij doet het weer.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
De Jawbone app is inderdaad prachtig en koppelbaar via IFTT
Nou! Dat is nou ook toevallig! Ik wilde net een topic hierover openen!

Ik zoek een activity tracker die AL mijn bewegingen registreert, dus ook gewiebel met met voet op de bank en dat soort bewegingen.

Ik lees nu dat die dingen van alles kunnen, tot de slaap aan toe, maar ik wil vooral eentje die ALLE activiteiten meet, niet alleen de stappen/trappen/grote bewegingen.

Liefst waterdicht.

Bestaat dit?
Bedankt allemaal! Heb de Jawbone UP zo net in mijn winkelwagen geplaatst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven