Samen afvallen groepje

zondag 3 januari 2016 om 16:17
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet
, moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.
Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in
[/quote]
Tabel is weer bijgewerkt!
Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.
Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in

zondag 17 januari 2016 om 18:08
Hier goed bezig. Actief bezig met touwtje springen en hoepelen.
Zojuist bananenblad gemaakt. Staat nu in de oven.
Ik zou nog een gezond recept hier neerzetten. Had hem op een foto, maar heb hem nu gevonden op internet !
Weet niet of het mag, maar heb er een linkje van.
http://uitpaulineskeuken. ... sh-courgette-lasagne.html
Zojuist bananenblad gemaakt. Staat nu in de oven.
Ik zou nog een gezond recept hier neerzetten. Had hem op een foto, maar heb hem nu gevonden op internet !
Weet niet of het mag, maar heb er een linkje van.
http://uitpaulineskeuken. ... sh-courgette-lasagne.html
zondag 17 januari 2016 om 19:47
de hele week is het redelijk goed gegaan. Heb keurig bij gehouden wat ik eet en kom zo rond de1700 kalorieen per dag. Alleen vanmiddag hadden we een verjaardag,kon de chocolade taart niet weer staan, net zoals het wijntje, chips en als klapper aten we patat. Gelukkig heb ik de rest van de dag niet zo veel gegeten.
Morgen maar kijken wat de weegschaal zegt, mag dan depressief zijn, het is blue monday,
Morgen maar kijken wat de weegschaal zegt, mag dan depressief zijn, het is blue monday,
zondag 17 januari 2016 om 21:15
Mijn weekend was wel okee. Vrijdag wat te veel gedronken, en gisteren op een feestje wat chips gehad. Heb me echter wel netjes binnen het plan qua calorieën gehouden en de rest van de tijd heel erg op mn voeding gelet. Daar ben ik dan wel blij om. Ben nog steeds ongesteld en opgeblazen gevoel is er ook nog dus ik ben echt heel benieuwd naar wat de weegschaal me morgen gaat vertellen

maandag 18 januari 2016 om 01:40
Meeeh ik had ook wat uitjes dit weekend. Vrijdagavond verjaardag, moest terug rijden dus heb me aan twee wijntjes gehouden. Verder alleen 2 droge toastjes gegeten voor de bite
Zaterdag een borrel lunch gehad, niks gedronken maar wel een paar lekkere dingetjes gegeten... Verder had ik dit weekend een lekkere pan kippensoep gemaakt, verder ging het eten ook best goed. Alleen heb ik dus niet kunnen sporten. Morgen wegen, ik denk dat ik boven mijn gewicht van donderdag zit omdat ik de dagen ervoor nauwelijks had gegeten en nu weer normaal eet dus we will see. Zo lang ik onder de 87 zit kan in de kilo deze maand nog steeds halen...
maandag 18 januari 2016 om 08:22
Hoi hoi
Fff wat een teleurstelling nog niks kwijt
Terwijl ik alleen beetje slagroom gezondigd. Heb
ik heb trouwens al geruime tijd zuurbranden heb er pillen voor maar heb ook
Al hele week pijn aan de darmen en gisteren erge kramp in de zij die nog niet over is
Vrijdag naar de dokter mishien val ik daardoor ook niet af.heb het even moeilijk
Met de pijn en teleurstelling tuurlijk zet ik Door met eten.heb ook gewoon gesport kan iemand mij een schop onder me komt geven ?
Het niet op te geven
Fff wat een teleurstelling nog niks kwijt
Terwijl ik alleen beetje slagroom gezondigd. Heb

Al hele week pijn aan de darmen en gisteren erge kramp in de zij die nog niet over is
Vrijdag naar de dokter mishien val ik daardoor ook niet af.heb het even moeilijk
Met de pijn en teleurstelling tuurlijk zet ik Door met eten.heb ook gewoon gesport kan iemand mij een schop onder me komt geven ?
Het niet op te geven
maandag 18 januari 2016 om 08:47
Hoi elfje, wat naar dat je je niet lekker voelt. Best kans dat je misschien nu vocht vasthoud als je last hebt van je buik. Dus dat je nu niet bent afgevallen zegt helemaal niets. Niet opgeven dus. Heel vervelend ook zuur branden. Daar heb ik tijdens mijn zwangerschappen ook zo.n last van gehad. Bij mij hielpen rennies toen het beste.
maandag 18 januari 2016 om 08:50
maandag 18 januari 2016 om 09:18
maandag 18 januari 2016 om 09:55
maandag 18 januari 2016 om 09:57
Helaas bij mij niks eraf zelfde gewicht gebleven 73.6, teleurstellend maar weet van mezelf dat ik goed gesport heb en gezond gegeten behalve met het teamuitje afgelopen zaterdag en toen nog wezen stappen. ik blijf natuurlijk doorzetten nu niks eraf en volgende keer er weer gewicht af
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
maandag 18 januari 2016 om 10:00
Mweh! Hier ook balen geblazen, niet eraf deze week.
Ik wil geen smoezen verzinnen maar ik vermoed dat ik toch te weinig beweging heb gehad vorige week.
Omdat ik voornamelijk buiten in de weer ben (hardlopen en fietsen) is het er vorige week door de regen minder van gekomen. Nou, vol frisse moed de nieuwe week in, hopelijk maak ik het volgende week dubbel en dwars goed. en niets eraf is nog altijd beter dan wat erbij.
Ik wil geen smoezen verzinnen maar ik vermoed dat ik toch te weinig beweging heb gehad vorige week.
Omdat ik voornamelijk buiten in de weer ben (hardlopen en fietsen) is het er vorige week door de regen minder van gekomen. Nou, vol frisse moed de nieuwe week in, hopelijk maak ik het volgende week dubbel en dwars goed. en niets eraf is nog altijd beter dan wat erbij.
maandag 18 januari 2016 om 10:11
quote:Boertje037 schreef op 18 januari 2016 @ 09:11:
misschien wat mensen uit de tabel halen als ze niet meer schrijven??En wellicht ook geen nieuwe mensen meer toevoegen? Niet om anderen buiten te sluiten, maar we houden elkaar gemotiveerder als we echt met elkaar ervaringen uitwisselen ipv dat we elkaar ondersneeuwen.
misschien wat mensen uit de tabel halen als ze niet meer schrijven??En wellicht ook geen nieuwe mensen meer toevoegen? Niet om anderen buiten te sluiten, maar we houden elkaar gemotiveerder als we echt met elkaar ervaringen uitwisselen ipv dat we elkaar ondersneeuwen.

maandag 18 januari 2016 om 10:15