Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Hier goed bezig. Actief bezig met touwtje springen en hoepelen.

Zojuist bananenblad gemaakt. Staat nu in de oven.

Ik zou nog een gezond recept hier neerzetten. Had hem op een foto, maar heb hem nu gevonden op internet !

Weet niet of het mag, maar heb er een linkje van.

http://uitpaulineskeuken. ... sh-courgette-lasagne.html
de hele week is het redelijk goed gegaan. Heb keurig bij gehouden wat ik eet en kom zo rond de1700 kalorieen per dag. Alleen vanmiddag hadden we een verjaardag,kon de chocolade taart niet weer staan, net zoals het wijntje, chips en als klapper aten we patat. Gelukkig heb ik de rest van de dag niet zo veel gegeten.

Morgen maar kijken wat de weegschaal zegt, mag dan depressief zijn, het is blue monday,
Mijn weekend was wel okee. Vrijdag wat te veel gedronken, en gisteren op een feestje wat chips gehad. Heb me echter wel netjes binnen het plan qua calorieën gehouden en de rest van de tijd heel erg op mn voeding gelet. Daar ben ik dan wel blij om. Ben nog steeds ongesteld en opgeblazen gevoel is er ook nog dus ik ben echt heel benieuwd naar wat de weegschaal me morgen gaat vertellen
quote:pepepper schreef op 17 januari 2016 @ 15:06:

Is toch niet slecht nijntje? Gewoon genoten omdat het kan. Morgen gewoon weer oppakken en dan is er niets aan de hand!zeker haha maar heb wel sinds die vrijdag last van een enorme vreetkick snap er niks van
Zo zo dames spannend voor morgen? Ik heb me goed aan de schema gehouden en veel veel gesport au au.
Meeeh ik had ook wat uitjes dit weekend. Vrijdagavond verjaardag, moest terug rijden dus heb me aan twee wijntjes gehouden. Verder alleen 2 droge toastjes gegeten voor de bite😉 Zaterdag een borrel lunch gehad, niks gedronken maar wel een paar lekkere dingetjes gegeten... Verder had ik dit weekend een lekkere pan kippensoep gemaakt, verder ging het eten ook best goed. Alleen heb ik dus niet kunnen sporten. Morgen wegen, ik denk dat ik boven mijn gewicht van donderdag zit omdat ik de dagen ervoor nauwelijks had gegeten en nu weer normaal eet dus we will see. Zo lang ik onder de 87 zit kan in de kilo deze maand nog steeds halen...
Woehoe ! 71.3 !

Toch weer een halve kilo eraf
Woehoee 2 kg er af! Nu in totaal al 11 kg kwijt en sinds 1 jan. 2,5 precies.
97.0 vanochtend. Erg drukke week gehad en moet zo weer racen.
Hoi hoi

Fff wat een teleurstelling nog niks kwijt

Terwijl ik alleen beetje slagroom gezondigd. Heb :( ik heb trouwens al geruime tijd zuurbranden heb er pillen voor maar heb ook

Al hele week pijn aan de darmen en gisteren erge kramp in de zij die nog niet over is

Vrijdag naar de dokter mishien val ik daardoor ook niet af.heb het even moeilijk

Met de pijn en teleurstelling tuurlijk zet ik Door met eten.heb ook gewoon gesport kan iemand mij een schop onder me komt geven ?

Het niet op te geven
yesss ik ben een kilo kwijt heel happy
Hoi elfje, wat naar dat je je niet lekker voelt. Best kans dat je misschien nu vocht vasthoud als je last hebt van je buik. Dus dat je nu niet bent afgevallen zegt helemaal niets. Niet opgeven dus. Heel vervelend ook zuur branden. Daar heb ik tijdens mijn zwangerschappen ook zo.n last van gehad. Bij mij hielpen rennies toen het beste.
Zelf afgelopen dagen late dienst gehad. Behalve zondag toen was ik vrij. Ik merk dat als ik de heel avond heb gewerkt echt vreselijk veel trek heb. Zondag een verjaardag maar heb me nestjes gedragen. Heel klei stukje taart genomen klein handje nootjes en 1 olijf.
90,5. Beetje jammer had wel een 8 willen zien maar vooruit :-)
misschien wat mensen uit de tabel halen als ze niet meer schrijven??
Ja was ik ook aan het denken. Misschien de mensen die deze week niets doorgeven en nog niets doorgegeven hebben?

Goed bezig weer allemaal!

Elfje, kop op! You can do it! Misschien heb je gewoon extra spier gecreëerd met sporten waardoor je niet afgevallen bent..
94,7, een kilo eraf. Beetje een rotweer gehad, maar gelukkig is er toch iets af. Totaal eraf 3,3 kilo.

Vanochtend fris begonnen met kwark met fruit.
Oh joh is toch super goed lexie!
Lekker bezig dames.

Reefje wat ontzettend naar. Zuurbranden is heel vervelend. Misschien hebt het om kleine beetje over de dag te eten? Schop onder je je kont is nu nog niet nodig, volgende week ben je weer wat kwijt. Je hoef niet altijd wat af te vallen.

Ik ben nu 83.5 ben 0.8 kilo kwijt.
Helaas bij mij niks eraf zelfde gewicht gebleven 73.6, teleurstellend maar weet van mezelf dat ik goed gesport heb en gezond gegeten behalve met het teamuitje afgelopen zaterdag en toen nog wezen stappen. ik blijf natuurlijk doorzetten nu niks eraf en volgende keer er weer gewicht af
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
Mweh! Hier ook balen geblazen, niet eraf deze week.

Ik wil geen smoezen verzinnen maar ik vermoed dat ik toch te weinig beweging heb gehad vorige week.

Omdat ik voornamelijk buiten in de weer ben (hardlopen en fietsen) is het er vorige week door de regen minder van gekomen. Nou, vol frisse moed de nieuwe week in, hopelijk maak ik het volgende week dubbel en dwars goed. en niets eraf is nog altijd beter dan wat erbij.
95,5 kilo > 1 ons erbij

Het is te verklaren, gisteren 1 fles wijn gedronken en ongesteld......
quote:Boertje037 schreef op 18 januari 2016 @ 09:11:

misschien wat mensen uit de tabel halen als ze niet meer schrijven??En wellicht ook geen nieuwe mensen meer toevoegen? Niet om anderen buiten te sluiten, maar we houden elkaar gemotiveerder als we echt met elkaar ervaringen uitwisselen ipv dat we elkaar ondersneeuwen.
Toch even een vraagje storen jullie aan de manier hoe ik post?
quote:edamame schreef op 18 januari 2016 @ 10:11:

[...]

En wellicht ook geen nieuwe mensen meer toevoegen? Niet om anderen buiten te sluiten, maar we houden elkaar gemotiveerder als we echt met elkaar ervaringen uitwisselen ipv dat we elkaar ondersneeuwen.Eens, wat denken jullie dames?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven