Gezondheid alle pijlers

Wat te doen?

13-01-2016 10:52 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Een week geleden kreeg ik in een keer pijn in mn vagina, ik ben gaan kijken en kwam erachter dat er een soort ontsteking zat. Het lijkt op een wit langwerpig wondje waar de huid rondom erg rood is. Nou had ik het al laten zien aan mijn vriend maar hij kan niet plaatsen wat het kan zijn en raadde mij aan om naar de dokter te gaan. Het was toen vrijdag dus ik moest wachten tot maandag met bellen. Dat weekend heb ik er veel pijn aan gehad en omdat ik deze week ongesteld moet worden droeg ik bij voorbaat al tampons (wat echt extreem veel pijn deed met inbrengen). Ik draag alleen tampons omdat ik altijd extreem veel afscheiding en bloedverlies heb waardoor ik met een inlegkruisje of maandverband altijd doorlek.

Zondag avond begon het echt veel meer pijn te doen en ook echt te branden.. Maandag gelijk gebelt en blijkt dat ik pas over 1 week terecht kan bij mij vrouwelijke dokter! Gisteren is het zo veel meer gaan branden en jeuken dat ik echt in paniek begon te raken. Er zat ook extreem veel afscheiding bij wat mij ook enigzins dwars zit. Daarbij kwam ook dat het doortrok naar mijn anus! Nu is het dus al woensdag en ik ga echt kapot van de pijn en de jeuk😩 Mijn vriend heeft allebei bekeken maar kan buiten dat wondje in mn vagina niks vinden, ook in de anus niet. Het enigste is dat het allemaal opgezwollen is van de jeuk of miss van te hard persen met naar de wc gaan maar dat weet ik dus niet. Is er iemand die advies heeft tegen de jeuk totdat ik naar de dokter kan??? Of weet wat dit misschien is??
Gelukkig dat je terecht kan! Succes!
En, heb je al uitsluitsel? Ik hoop het voor je.
Klinkt helemaal niet fijn. Hopelijk heeft de huisarts je kunnen helpen.
Elke dag een tampon dan kun je toch op problemen wachten... geen wonder dat je steeds meer afscheiding krijgt.

Stop daar toch mee
Hallo allemaal,

De dokter heeft gekeken en het wondje bleek een sneetje te zijn van de tampon en verder wordt er een kweek naar het laboratorium gestuurt en krijg donderdag de uitslag te horen of het een schimmelinfectie is of niet en heb voor ondertussen een cremé gekregen tegen de jeuk. Ik ben afgelopen donderdag uiteindelijk ongesteld geworden.

Ik heb raar genoeg wel last van pijn in m'n benen en voeten maar dat zal waarscheijnlijk wel van de menstruatie komen..

Dus nu maar afwachten tot aanstaande donderdag..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven