Ok en nu?
maandag 20 oktober 2008 om 16:05
Het volgende berichtje kwam op mijn man zijn email binnen;
* verwijderd *
Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken hoor, kijk vaak mijn man zijn email na omdat hij zijn werk niet op zijn email kan kijken en hij is bezig met sollicitaties vandaar.
Dit is toch niet zo maar een email van een vriendin toch???
Ik word hier een beetje misselijk van en weet het ff niet meer.
Kunnen jullie even jullie ongezouten mening geven?
Wat moet ik hier mee??
* verwijderd *
Ik weet echt niet wat ik ervan moet denken hoor, kijk vaak mijn man zijn email na omdat hij zijn werk niet op zijn email kan kijken en hij is bezig met sollicitaties vandaar.
Dit is toch niet zo maar een email van een vriendin toch???
Ik word hier een beetje misselijk van en weet het ff niet meer.
Kunnen jullie even jullie ongezouten mening geven?
Wat moet ik hier mee??
maandag 20 oktober 2008 om 16:10

maandag 20 oktober 2008 om 16:12
mening: als ze gechat hebben samen, waarover dan ook, dan is jouw man iig degene geweest die ermee gestopt is.
en al die love en kisses op chat /in mail tsja schijnt er bij te horen, maar of die in het echt ook allemaal zo makkelijk gegeven worden?
zeg eens tegen je man dat je zo'n rare spam op zijn mail zag en kijk eens hou hij reageert
en al die love en kisses op chat /in mail tsja schijnt er bij te horen, maar of die in het echt ook allemaal zo makkelijk gegeven worden?
zeg eens tegen je man dat je zo'n rare spam op zijn mail zag en kijk eens hou hij reageert
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

maandag 20 oktober 2008 om 16:15
Soms sturen mensen uitnodigingen met een smoes, als je die accepteert uit nieuwsgierigheid (oude bekende?) en je komt er achter dat het een Oekraiense gelukszoekster is en haar verwijdert kan er zo'n mailtje komen. Niet teveel achterzoeken, gewoon melden dat je zo'n raar berichtje gezien hebt, kan hij het uitleggen.