***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Fijn dat je het leuk hebt gehad DN.

Dropje, vergeet ik jou helemaal... Hoe is het nu? Het kan toch niet zo zijn dat je al die tijd pijn in je buik blijft houden als je ligt? Anders gewoon er boven op zitten en morgen weer naar de ha hoor!!

LL: wat heeft Meisje? Alles goed?

He bah, gehuil. Dag dag!
Fijn dat je het leuk hebt gehad DN.

Dropje, vergeet ik jou helemaal... Hoe is het nu? Het kan toch niet zo zijn dat je al die tijd pijn in je buik blijft houden als je ligt? Anders gewoon er boven op zitten en morgen weer naar de ha hoor!!

LL: wat heeft Meisje? Alles goed?

He bah, gehuil. Dag dag!
Natuurlijk kan je de huisartsenpost niet bereiken als je het verkeerde nummer belt! Maar goed, Hugie Huugster ligt zonder romper, maar met pyjama aan in zijn slaapzak in zijn bedje. Ik heb hem een grote Nuby met water gegeven (zijn speentje was leuker!) en daarna een dikke pakkerd. Vannacht ga ik nog even bij hem kijken, maar ik denk dat hij het er gewoon uit moet gaan zweten. Hij heeft in ieder geval geen pammetje gekregen op advies van de assistente.

Nou ja, hopelijk is het mannetje morgen weer wat beterder.
Wow Muis, geen pammetje? Ik geef direct pammetjes hoor. Niks mis mee en kunnen ze in ieder geval goed slapen. Goed slapen is belangrijk.

Klinkt als een leuk weekend DN, gezellig zo met een groep oude vriendinnen.

Soep was heerlijk. Best veel werk, maar ook een enorme pan soep. Lekker de rest in de vriezer.

Ik bel morgen de dermatoloog terug. Ik krijg idd een vervolgonderzoek en ik moet even weten hoe lang de testen en operatie gaan duren. Misschien is het wel handig even een van de moeders langs te laten komen, als het lang gaat duren en / of als ik daarna last krijg van mijn been. Ze halen nu 1cm rond de wond weg, dat wordt dan best een gat op mijn knie. Geen idee hoe het is als een lympfklier wordt weggehaald. Man had iets op internet gezien, maar ik mocht van hem niet kijken.

Hopenlijk kan ik komende week meteen terrecht, dan hebben we dat tenminsten gehad.
ojee, lees even vluchtig, maar wat een nare dingen allemaal hier!

Lieflustje????waar ben je?? Het was toch wel goed bij de HP??

DN fijn dat de echo goed was!

Swiss zal eens kijken op de MSN. Hopelijk helpt het je een beetje om je verhaal van je af te schrijven...

Muisje, morgen is huugje vast weer het mannetje!!

dropneus wat schrikken!! Fijn dat het loos alarm was!

ehh gooise vrouwen begint weer!
Swiss een hele dikke knuffel voor je! Ik vind het maar naar allemaal.

Slaap lekker iedereen!
truste!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Goedemorgen, ik heb goed geslapen vannacht, dus ben weer helemaal blij!

Muis: heeft Hugo goed geslapen? (Fleur slaapt eigenlijk altijd goed als ze koorts heeft en zoalng ze zich geen pijn hebben kan het geen kwaad) Ik hoop dus dat het geholpen heeft en dat ie vandaag weer wat op zijn oude ikje gaat lijken.

Ons meisje lag er gisteren om kwart over zes in en heeft vanochtend van half 6 tot 6 uur liggen zingen en nu wordt ze net weer wakker. ga haar zo maar eens halen.

Ik heb net een babyglijbaantje gekocht via MP voor 5 euro. ben benieuwd of het iets is. Volgens mij is ie zo klein dat ie gewoon in de woonkamer kan en dat ik hem op kan klappen en weg kan zetten,
Dank jullie wel voor alle lieve woorden. Doet echt goed.

Fijn drop dat je weer goed hebt geslapen.

En een zingende Fleur is zeker heel gezellig in huis.

Muis, hoe gaat het met Hugo?

Finn heeft geen koorts meer. Hij heeft relatief goed geslpen, wel een beetje liggen roggelen, maar verder ok.

Vanmorgen rende hij naar de auto om weer naar de creche te gaan. Gelukkig maar.

Ikzelf ook redelijk geslapen. Heb de laatste dagen een paar paracetamols geslikt vanwege een vreselijke koppijn. Spanning slaat bij mij direct op mijn kop.

Vandaag gelukkig met een vriendin afgesproken voor lunch, gezellig. Verder een stel afspraken en een heleboel andere werkzaamheden. Goed aan het werk blijven. Ga zo de dermatoloog weer even bellen. Ben benieuwd wanneer ik onder het mes kan.
Swissie: Heel veel sterkte. En hopelijk kan de dermatoloog je snel helpen. Fijn dat Finn in ieder geval weer fit is.

Beterschap voor alle zieke, snotterende kindjes. Helaas is het weer de tijd van het jaar.

Drop: Fleur vindt de glijbaan vast fantastisch. Wij hebben een grote glijbaan in de tuin en die is echt favoriet.

Laar: Puk nog lekker gaan slapen gisteren?

Muis: Vannacht heb ik over je gedroomd en het was echt bizar. Je bent vannacht bevallen (misschien meer als een echte muis) van een 12-ling. Zonder enige moeite kon je dat helemaal handelen. Jij duizendpoot. T was wel even lastig om ze allemaal uit elkaar te houden, maar daarvoor kregen ze gewoon een nummertje. Steijn en Hugo vonden het fantastisch gezellig. De auto was nog wel een probleem en hoe je het moest doen met je wandeltochtje naar de supermarkt wist je ook nog niet, maar er zou wel een oplossing komen.

Verder natuurlijk een knuffel voor jou. Hopelijk kom je deze dagen goed door en mag je heel trots zijn op je lijf dat het nu zo goed gaat. Komt het vertrouwen gewoon een beetje terug!

Draakje: Fijn dat je zo'n lekker weekend gehad hebt. Hoe gaat het verder met je zwangerschap? Minder last van je ischias?

Ik heb vandaag een dagje alleen en helemaal geen plannen. Misschien gewoon ff lekker in mijn bed lezen, ff het ledikantje opmaken en verder nix doen. Heerlijk....
Muis sterkte vandaag op deze gekke dag!

Swiss, fijn dat je nog wel hebt kunnen slapen. Hou je ons op de hoogte van de dermatoloog?

Puk is in slaap gevallen na een fles van 200cc. Ik snap soms echt helemaal niks van dat jochie; hij had al enorm lopen bunkeren overdag (2 boterhammen ontbijt, 5 bij de lunch -hoewel ik 4 eigenlijk altijd wel goed vindt- en een bord eten). Tsja.

Vannacht wel weer een keer wakker geweest door gehoest en geproest. Hopelijk wordt het snel beter.

BM: geniet van je rustige dag!
Lara, ha dat ken ik, van die eetbuien.

Finn heeft regelmatig een eetdag, en een paar rustige dagen. Gisteren heeft hij bijna niet gegeten, dus maar weer een extra melk gedronken.

Wow BM, lekker een dagje rust. Geniet er maar goed van. Zo vaak zal dat wel niet voorkomen?

Brilsmurf haat wachten!

Net dermatoloog gebeld. De assistente schrijft vandaag een brief aan het ziekenhuis, die ze dan vandaag nog doorfaxt. Dan wordt ik dus vanuit het ziekenhuis opgebeld.

Als ze vandaag niet gebeld hebben, bel ik zelf. Ik lees overal dat je tussen 2 en 4 weken die testen moet laten doen, woensdag is het dus al 4 weken geleden!

Ik wil ook even weten of ik mijn moeder over moet laten komen, geen idee hoe beroerd ik me na zo'n test en operatie ga voelen. Manlief is volgende week 4 dagen weg!
Ik ben blij dat ik laatst voor de zekerheid een paar pakjes Nutrilon 2 kant en klaar had gekocht. Heb jij nog een groot pak Nutrilon? Krijg je die nog leeg dan? Melk lijkt me wat minder zwaar vallen, of niet?

Pfff, wat irritant dat wachten zeg. Beetje vaart mag er wel achter vind ik. Goed dat je zo assertief bent! Kan je moeder zo komen als ze wil? Dat is wel erg fijn zeg.
5 boterhammen?!! Jeetje,die jongen kan aandelen nemen bij jullie bakkerij

Hier is gelukkig alles goed, de darmen van Meisje zijn blijkbaar erg gevoelig voor bacterien die meekomen in de borstvoeding waardoor ze die zwarte ontlasting weer had.

Arts waarschuwde ons dat ze hierdoor waarschijnlijk ook veel last van krampen kon krijgen, maar dat daar weinig aan te doen is behave de standaard dingen. Haar darmen moeten gewoon goed rijpen.

Vanmiddag gaan we met haar naar de osteopaat voor het overstrekken. Ik hoop dat dat gaat helpen en dat ze over een tijdje weer gewoon aan de borst kan drinken, dat scheelt mij behoorlijk wat extra handelingen.

Sterkte voor alle ziekerdjes! Het heerst ook wel een beetje, hier zijn ook veel kindjes snotterig en ziekig.

Fachat, Daan maakt ook altijd een waterballet van in bad gaan. Hij heeft sinds kort ontdekt dat ie van de schuine kant van het bad kan afglijden en dat dat grote golven geeft...erg fijn.

BM...nog maar 3 weekjes, wat is dat snel gegaan. Voor mijn gevoel zat je nog maar op de helft ongeveer. Stom natuurlijk, geen idee ook hoe dat komt.

Noah..lekker even ertussen uit geweest, gezellig! Klinkt idd erg leuk dat park.

Swiss, sterkte vandaag, ik duim voor je!
quote:Buitenmeisje schreef op 20 oktober 2008 @ 08:57:

Muis: Vannacht heb ik over je gedroomd en het was echt bizar. Je bent vannacht bevallen (misschien meer als een echte muis) van een 12-ling. Zonder enige moeite kon je dat helemaal handelen. Jij duizendpoot. T was wel even lastig om ze allemaal uit elkaar te houden, maar daarvoor kregen ze gewoon een nummertje. Steijn en Hugo vonden het fantastisch gezellig. De auto was nog wel een probleem en hoe je het moest doen met je wandeltochtje naar de supermarkt wist je ook nog niet, maar er zou wel een oplossing komen.

Verder natuurlijk een knuffel voor jou. Hopelijk kom je deze dagen goed door en mag je heel trots zijn op je lijf dat het nu zo goed gaat. Komt het vertrouwen gewoon een beetje terug!

Gezellige dromen heb jij! Ik moest echt heel hard lachen toen ik het las!

Swis, gaat het een beetje vandaag? Ik hoop dat je snel terecht kan in het ziekenhuis. Wij denken veel aan je!

LL, fijn dat het niets ernstigs was, toch? Ik hoop voor je dat Meisje niet al te veel (en vaak!) last heeft van krampjes; krampjes zuigen.

Hugo is zo goed als beter. De koorts is weg, zijn snotneusje is vreselijk aanwezig (hij roept al "Neee neee" als ik een tissue pak. Dit doe ik dan ook elke twee minuten) en hij is nog wat hangerig, maar dat is het. Okee, hij is vreselijk aan het treuzelen met eten en hij wil zijn beker melk niet drinken, maar dat geeft niet. Ik denk dat hij keelpijn heeft: hij klinkt nog steeds als een ouwe zeehond, drinkt zoals ik al zei zijn melk niet en wil alleen maar fruit eten.

Wij hebben een nieuwe speelgoedkast onder de trap! Het is dat lelijke ding van de Ikea en ik ben er erg blij mee. (geloof dat hij Trofast heet) Hij paste maar net onder de trap (hij moest eerst weer uitelkaar en toen weer in elkaar....), maar de troep is weg! De jongens vinden het geweldig en hebben hun speeltjes weer herontdekt. En ruzie gemaakt om een brandweermannetje van Playmobil!
Goedemiddag!!

BM Heerlijk dat je je rust kan nemen thuis! Dat is zo belangrijk op het eind...Ben je straks lekker opgeladen als de baby komt.

En wat een geweldige droom had jij!!!

Muisje, fijn dat huug weer zo goed als beter is. Verkoudheid is irritant he? Heb er er ook 2 achter de rug inmiddels...Pff 2 in 1 maand tijd En dan ook nog met voorhoofdholte ontsteking en koorts bleh! Waar is mijn weerstand toch gebleven sinds tommy is geboren??

Beterschap!!

Swiss veel plezier met je lunch! Ff je kop bij wat leuks.

lieflust, fijn dat er niets met meisje aan de hand is!
Koopje!!! Net bij de kringloop winkel een tas ter grote van een AH tas vol met Peuter duplo gekocht voor 0,80 cent!!!!!

Framboos en Tommy zijn blij!
wauw, dat is nog eens een koopje Framboos!!
quote:dropneusje77 schreef op 20 oktober 2008 @ 15:22:

wauw, dat is nog eens een koopje Framboos!!echt wel! Maar een glijbaan voor 5euro is ook niet mis!
Het is wel een miniglijbaantje met twee treetjes, de echte grote staat in de achtertuin en die was gratis

Ik vind het ook echt leuk om van alles te zoeken via marktplaats. Zo haalden we dit weekend nog de PS lamp van de Ikea gratis ergens op (er zat een klein scheurtje bij het ophangpunt) Het wordt zo langzaamaan een echte sport, kopen en verkopen.
Afgelopen vrijdag heb ik voor sinterklaas een nieuwe babyborn pop gekocht. (daar zit een kras op, dus die kan ik weer gaan ruilen) Voordeel van gebruikte spullen is dat je die sores niet hebt he... Gebruikt is gebruikt...
Fleur is trouwens helemaal gek van het magic tekenbord, dus dat was wel een supertip hier!!!!
hahaha dropneusje we hebben een gezamelijke hobby!! Koop en verkoop ook wekelijks op MP. Ben momenteel bezig met het zoeken van een fisher price garage uit de jaren 70. Deze vind ik veel mooier dan die dingen van nu. Wordt altijd helemaal vrolijk als ik leuke dingen op MP opduik!

Zet maar eens een leuke foto van fleur en de glijbaan op de msn of hyves!!
quote:dropneusje77 schreef op 20 oktober 2008 @ 16:12:

Fleur is trouwens helemaal gek van het magic tekenbord, dus dat was wel een supertip hier!!!!mooi zo!! Tommy vind het ook erg leuk!
Ik dacht dat het beter ging met Huug, maar niets is minder waar. Tijdens het eten stortte hij ineens in en bleek hij 39.8 te hebben! In bad heeft hij alleen maar op handjes en knietjes gezeten in plaats van zijn gebruikelijke gespetter...Hij ging direct slapen nadat ik hem had afgedroogd (hij heeft wel eerst tien minuten als een vogeltje tegen me aan gehangen) en dat is niet zoals ik hem ken. Normaliter is hij niet zo heel dol op naar bed gaan (zacht uitgedrukt), maar vandaag kon hij niet wachten.

Ik heb geen telefoon, aangezien mijn mobiel afgesloten is (rekeningetje over het hoofd gezien...) en de vaste lijn telefoon kaduuk is. Getsie, ik maak me zorgen en nu moet ik wachten tot A. thuis is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven