Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

maandag 18 januari 2016 om 16:24
Heeft iemand toevallig al black sails en shadow hunters gekeken?
Ik ben afgehaakt bij call the midwife. Best aardig, maar ik kon niet wachten met dexter. Heb van het weekend bijna heel seizoen 1 van dexter gekeken Vanavond de laatste aflevering en dan gelijk door naar seizoen 2. Kijkt lekker weg!
Ik vond Jessica Jones trouwens ook erg leuk.
En seizoen 3 van miss fishers murder mysteries heb ik ook in een weekend gekeken
Ik ben afgehaakt bij call the midwife. Best aardig, maar ik kon niet wachten met dexter. Heb van het weekend bijna heel seizoen 1 van dexter gekeken Vanavond de laatste aflevering en dan gelijk door naar seizoen 2. Kijkt lekker weg!
En seizoen 3 van miss fishers murder mysteries heb ik ook in een weekend gekeken
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
maandag 18 januari 2016 om 20:52
quote:Roxy21 schreef op 18 januari 2016 @ 16:24:
Weer een nieuwe Dexter fanatic erbij
Weer een nieuwe Dexter fanatic erbij
668, the neighbour of the Beast
maandag 18 januari 2016 om 21:04

maandag 18 januari 2016 om 22:12
dinsdag 19 januari 2016 om 07:38

dinsdag 19 januari 2016 om 08:03
quote:SanneBK schreef op 18 januari 2016 @ 16:06:
Ik wacht ook gewoon op een volgend seizoen van Breaking Bad, hoop doet leven toch ;)Totaal mee oneens. Breaking Bad is een van de weinige series die goed is afgerond. Ze hadden ook na seizoen 3 kunnen stoppen want dat was al een mooie finale maar het uiteindelijke einde was perfect. Nu weer opnieuw beginnen zou een enorme afbreuk doen aan het verhaal en ongeloofwaardig zijn.
Ik wacht ook gewoon op een volgend seizoen van Breaking Bad, hoop doet leven toch ;)Totaal mee oneens. Breaking Bad is een van de weinige series die goed is afgerond. Ze hadden ook na seizoen 3 kunnen stoppen want dat was al een mooie finale maar het uiteindelijke einde was perfect. Nu weer opnieuw beginnen zou een enorme afbreuk doen aan het verhaal en ongeloofwaardig zijn.

dinsdag 19 januari 2016 om 09:23
quote:Hertjehertje schreef op 19 januari 2016 @ 07:38:
Top of the lake, volgens mij een tip van Redbulletje, vond ik intrigerend.
Ik heb al een heleboel tips gelezen hier, ik zal eens kijken vandaag (vrije dag).
Ik lees hier weinig (meer) over How I Met Your Mother. Heerlijke serie in de stijl van Friends.Vond Friends 20 jaar geleden echt leuk maar How i met your mother niet.
Top of the lake, volgens mij een tip van Redbulletje, vond ik intrigerend.
Ik heb al een heleboel tips gelezen hier, ik zal eens kijken vandaag (vrije dag).
Ik lees hier weinig (meer) over How I Met Your Mother. Heerlijke serie in de stijl van Friends.Vond Friends 20 jaar geleden echt leuk maar How i met your mother niet.

dinsdag 19 januari 2016 om 09:29
quote:Goede-Fee schreef op 19 januari 2016 @ 09:23:
[...]
Vond Friends 20 jaar geleden echt leuk maar How i met your mother niet.
Grappig, want ik vind zowel HIMYM als New Girl in de stijl van Friends en grappig, terwijl ik Friends zelf echt totaal niet grappig vind (als enig persoon op aarde)
(En ook nog nooit zo vaak grappig achter elkaar gebruikt )
[...]
Vond Friends 20 jaar geleden echt leuk maar How i met your mother niet.
Grappig, want ik vind zowel HIMYM als New Girl in de stijl van Friends en grappig, terwijl ik Friends zelf echt totaal niet grappig vind (als enig persoon op aarde)

dinsdag 19 januari 2016 om 09:33
quote:Merlijne schreef op 19 januari 2016 @ 09:29:
[...]
Ik vind Friends ook niet per se heel grappig maar wel leuk.
New girl heb ik nog niet gezien.
[...]
Ik vind Friends ook niet per se heel grappig maar wel leuk.
New girl heb ik nog niet gezien.

dinsdag 19 januari 2016 om 09:37