hydradenitis en remicade
woensdag 20 januari 2016 om 21:14
hoi hoi
ik heb hydradenis in erge vorm en crohn in lichte vorm .... voor beide zou remicade een prima middel wezen
ik heb wel veel gelezen van remicade bij crohn,maar er is nog weinig te vinden van remicade bij hydradenis.
wie heeft er ervaring mee en kan mij er iets over vertelen ga er namelijk mee beginnen.....
ik heb hydradenis in erge vorm en crohn in lichte vorm .... voor beide zou remicade een prima middel wezen
ik heb wel veel gelezen van remicade bij crohn,maar er is nog weinig te vinden van remicade bij hydradenis.
wie heeft er ervaring mee en kan mij er iets over vertelen ga er namelijk mee beginnen.....
woensdag 20 januari 2016 om 21:33
Had je dit al gevonden: http://www.huidziekten.nl ... dradenitissuppurativa.htm
donderdag 21 januari 2016 om 08:20
Ik krijg het al jaren voor Crohn en ik kan en wil echt niet zonder meer. Ik weet wel dat het ook voor reuma en ik dacht psoriasis wordt gegeven. Infuus valt mij reuze mee, tuurlijk het prikken is niet fijn maar 1x per 8 weken een ochtend of middag verplicht niksen is best luxe
Ik koop altijd een luxe tijdschrift of neem een leuk boek mee en de tijd vliegt voorbij. Het is niet leuk dat je medicijnen nodog hebt mssr probeer het positief te zien. Succes en hopelijk heeft het ook voor jou een positief effect.