Gezondheid alle pijlers

hydradenitis en remicade

20-01-2016 21:14 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi

ik heb hydradenis in erge vorm en crohn in lichte vorm .... voor beide zou remicade een prima middel wezen

ik heb wel veel gelezen van remicade bij crohn,maar er is nog weinig te vinden van remicade bij hydradenis.

wie heeft er ervaring mee en kan mij er iets over vertelen ga er namelijk mee beginnen.....
Had je dit al gevonden: http://www.huidziekten.nl ... dradenitissuppurativa.htm
ja heb ik al een kijkje genomen ...dank je wel
Mijn vriend gebruikt remicade voor de ziekte van crohn. Voor hem werkt het zeer goed!

Geen ervaring met hydradenitis, is dat ook een autoimuunziekte?
Voor mij het middel tegen Crohn al meer als 100 keer toegediend gekregen!! volgend week weer.

Richard
Ontvang het iedere 7 weken voor reuma, al jaren mijn lever begint steeds meer te protesteren waardoor ik al een periode heb moeten stoppen, maar voor de reuma/ontstekingen werkt het bij mij perfect.

Succes
Ik krijg het al jaren voor Crohn en ik kan en wil echt niet zonder meer. Ik weet wel dat het ook voor reuma en ik dacht psoriasis wordt gegeven. Infuus valt mij reuze mee, tuurlijk het prikken is niet fijn maar 1x per 8 weken een ochtend of middag verplicht niksen is best luxe ;) Ik koop altijd een luxe tijdschrift of neem een leuk boek mee en de tijd vliegt voorbij. Het is niet leuk dat je medicijnen nodog hebt mssr probeer het positief te zien. Succes en hopelijk heeft het ook voor jou een positief effect.
super dat het bij vele zo goed helpt. lees alleen heel weinig mensen die het gebruiken bij hydradenitis en ben daar best nieuwsgierig naar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven