Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Alle reacties Link kopieren
He wat vervelend voor je dochter zeg. En uiteraard te hopen dat jij en nieuwe vriend eruit komen. Jouw leven gaat ook door en zoveel leuke mannen kom je (eigen interpretatie) nou ook weer niet tegen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik had van mijn werk een workshop omgaan met agressie. Heel leuk maar volgens mij een spiertje nu in mijn schouder verrekt. Geen probleem maar doet een beetje pijn.

Vandaag dacht aankomende collega weer eens contact op te nemen en dacht gewoon morgen te komen maar helaas is ze niet geschikt, heb ik maar even op mij genomen maar nooit leuk om te vertellen. Het belangrijkste punt heb ik maar gebruikt waar je niet omheen kan en de tig andere onbekwaamheden maar niet exact genoemd, vond het enerzijds ook wel zielig. Maar no way dat ik haar ga inwerken. Meer dan een half A4tje aan punten om het niet te doen was gelukkig genoeg.

Dus we gaan weer op zoek naar nieuwe collega`s.

(ik had zo graag een goedkope diepvriespizza willen halen na die training maar vergeten helaas. Nu even denken wat ik dan moet eten)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Vervelend, een slecht nieuws gesprek. Ik hoop dat je snel een nieuwe collega kan vinden.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
quote:Heksie schreef op 20 januari 2016 @ 19:51:

Vervelend, een slecht nieuws gesprek. Ik hoop dat je snel een nieuwe collega kan vinden.

Ja het lukt ons maar niet om een goede collega te vinden.

Hoe is het verder bij jullie? Jullie wonen nog niet samen? Geen vervelende ex meer?
@ heksie. Scheidingen zijn nooit fijn. Zeker als er kinderen in het spel zijn of je goed of slecht uit elkaar gaat het blijft naar. Ik hoop dat er snel rust is in je gezin.

Jakkie slecht nieuws vertellen is niet fijn. Maar met sommige mensen weet je al dat het qua werk niet gaat worden. Hihi. Kost alleen maar meer tijd. .

Wat heb je nu gekozen om te eten?

De dierenarts. Ja die was zeer verbaast dat hij aangekeken werd door een boze 8 jarige konijn haha.. Hij reageerde goed op de operatie. Nu om de dag een spuit geven en elke dag 2 x schoonmaken....😯 tja..
quote:Mylene_Valerie schreef op 20 januari 2016 @ 19:59:

[...]

Ja het lukt ons maar niet om een goede collega te vinden.

Hoe is het verder bij jullie? Jullie wonen nog niet samen? Geen vervelende ex meer?

Geen haar van mij die samen wil wonen, vooral zolang de kinderen bij ons wonen. Ik denk dat ik, mocht ik ooit samen willen wonen, moet ik een paar jaar alleen wonen om over mij huwelijk heen te komen.

En mijn ex, die houdt niet op... Hij verzint van alles om dwars te zitten. Ik moet twee a drie keer per jaar naar de rechter.
Bedankt Zomerelfje
Ik snap je wel Heksie. Wat klote van die ex maar dat loopt ook al lang zonder verbetering. Jammer dat het zo moet, zeker als er kinderen bij zijn betrokken.

Elfje, ik moet nog eten, weet niet zo goed wat ik zal maken. Wat hebben jullie gegeten?

Ik moet morgen extreem vroeg op besef ik mij opeens, gatver. En moet nog eerder op om goed te ontbijten, bah.
Ik heb een wrap op met zalm en kaas. Was op mijn werk en had geen trek in mij crosantje die had gekocht.

Tosti eten? Gekookt eitje gebakke ei. Maaktijd salade?
quote:Zomerelfje schreef op 20 januari 2016 @ 20:55:

Ik heb een wrap op met zalm en kaas. Was op mijn werk en had geen trek in mij crosantje die had gekocht.

Tosti eten? Gekookt eitje gebakke ei. Maaktijd salade?Ja ben nog even bezig maar om half 10 ga ik iets maken, denk dat het een lekkere omelet gaat worden of een pannenkoek. of een tosti
En? Wat is het geworden?

Nijnenmans is weer gespoeld ppff boos en zit lastige plek onder zijn kin... tja spoel dat maar door... maar goed met zus samen weer gelukt.

Voor nu ben ik kapot moe collega heeft de sleutel in geleverd en heeft tot maart vrijstelling van werk.. alleen omdat hij volgens zeggen zijn werk niet deed en omdat hij niey wilde veranderen.. maar niemand!! Zei wat er anders moest. Hij is er blij mee dat hij er vanaf is ik heb veel moeite hoe het nu gaat.. zo behandel je mensen niet!

Truste voor iedereen.
quote:Zomerelfje schreef op 20 januari 2016 @ 22:44:

En? Wat is het geworden?

Nijnenmans is weer gespoeld ppff boos en zit lastige plek onder zijn kin... tja spoel dat maar door... maar goed met zus samen weer gelukt.

Voor nu ben ik kapot moe collega heeft de sleutel in geleverd en heeft tot maart vrijstelling van werk.. alleen omdat hij volgens zeggen zijn werk niet deed en omdat hij niey wilde veranderen.. maar niemand!! Zei wat er anders moest. Hij is er blij mee dat hij er vanaf is ik heb veel moeite hoe het nu gaat.. zo behandel je mensen niet!

Truste voor iedereen.

Oh wat zielig voor Nijntje. Hou ons op de hoogte, en je weet dat er ook veel kenners op het forum zitten die misschien kunnen adviseren als je vragen hebt!

Ja klote is dat he als het anders loopt dan je zou hopen op het werk. Weet er alles van, zoveel onmacht maak ik dagelijks mee, zeker omdat het vrijwilligerswerk is maar wel van alle kanten `geschopt` wordt.

Wordt jouw collega wel doorbetaald nu hij zijn sleutel moest inleveren?

Moet je morgen weer met Nijntje naar de DA?

Mocht je al slapen, slaap lekker.
Oja eten Elfje, het was kippensoep geworden en pistoletjes met beleg uit de oven.

Ik heb dan meteen kippenbouillon voor morgenochtend om mee te starten en met een broodje erbij. Op donderdag is het extreem druk in de ochtend op het werk dus ga het echt proberen om te ontbijten met bouillon en met brood. Dus ik ga er vanuit dat ik morgen geen problemen meer heb op het werk.

Morgenavond eet ik lekker bij mijn moeder dus dat is wel lekker.
Nou je heb in ieder geval gegeten. Kippenboullion als ontbijt niks voor mij haha wel lekker dat je vanavond bij je moeder kan eten. Daar is het altijd goed toch?

Nee nu hoef ik pas 2 febr terug voor controle. Is niet de eerste keer dat hij dit heeft dus heb ervaring ermee, maar bedankt voor de tip!

.

Mijn collega word idd doorbetaald. Gelukkig maar voor hem nu. Ja als vrijwillliger word je ook alle kanten gegooid. Ook niet fijn voor jullie. Als zijn ze denk ik. Altijd wel erg blij met jullie!

Hooooooooooooi allemaal!
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Hooooiii!
Brrrrrrrrr Koud! (hebben we geen bevroren smiley?
Weekend

Zeg dat wel Heksie. Mijn fiets is nog steeds bevroren. Gelukkig waren op de weg terug de remmen wel ietwat ontdooid. Gelukkig wordt het dit weekend warmer.
Ik moet morgen werken. Nog geen weekend voor mij.
Wat heeft die Viva-amber? Wat een raar mens. Ze is erop uit om Prada uit te lokken.
quote:Heksie schreef op 21 januari 2016 @ 20:26:

Wat heeft die Viva-amber? Wat een raar mens. Ze is erop uit om Prada uit te lokken.
quote:gardalimone schreef op 21 januari 2016 @ 16:49:

Weekend

Hier ook lekker weekend
[img]null[/img]

Fijn weekend!!
quote:gardalimone schreef op 21 januari 2016 @ 21:30:

[afbeelding][afbeelding]

Fijn weekend!!Wat een schatje he!!!!
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 januari 2016 @ 21:43:

[...]

Wat een schatje he!!!!Ook een van jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven