Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Goedenacht ladies.

Ik heb een tijd geleden een FB groep aangemaakt om met mensen uit de omgeving leuke dingen te ondernemen en daar zijn leuke contacten uit voortgekomen. Ik had voor vanavond een nieuwjaarsborrel gepland en het was echt reuze gezellig. 2 vrouwen hadden ook hun man meegenomen, die hoorde maar steeds hoe gezellig het was haha.

Woensdag ga ik bij een member Thais eten, ook leuk. Nu nog even een kom thee en dan naar bed. Slaap lekker allemaal
Hallo dames
Weer een slapeloze nacht
Alle reacties Link kopieren
Mog allemaal. Ben gister heel vroeg in slaap gevallen en werd daardoor al om half 3 wakker. Denk dat ik vandaag mijn winterdekbed ga zoeken want vind het niet echt warm.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jeetje MV, jij bent er ook vroeg bij. Ik lig nog onder mijn zomerdekbed en voor nu is dat nog voldoende.
Waarom is het zo koud!!!! De wind staat op de slaapkamer dus de warmte van de kachel in de huiskamer heeft weinig effect.
Goedemorgen trouwens! Leuk om jullie weer te lezen Mo en Jo.
Haai, was aan het werk niet dat ik daar wat geslapen heb. Pppff. Nog 1 slaapdienst en dan pas woensdag weer werken. Ik ga nog even voelen hoe mijn bank ligt....

Nog mensen hier een kater aan over gehouden? Aan de flessen te zien hier op een plaatje.. hihi
Virtuele katers zijn prima te doen op een zondag
Gelukkig Watervrouw2
Hier geen kater, meestal drink ik koffie of water, als ik visite heb of uit ga drink ik wel een witte droge. Sinds kort maak ik zelf ijsthee en dat is een heerlijke afwisseling want het water kwam me mijn neusgaten uit inmiddels.
Hello girls

Kater? Ik weet niet eens wat een kater is, behalve die twee schatjes van me die af en toe mauwen.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
Echo.... Echo....cho...cho...cho...o...o...o...
quote:prada schreef op 17 januari 2016 @ 16:00:

Hier geen kater, meestal drink ik koffie of water, als ik visite heb of uit ga drink ik wel een witte droge. Sinds kort maak ik zelf ijsthee en dat is een heerlijke afwisseling want het water kwam me mijn neusgaten uit inmiddels.

Maak je dat gewoon door thee in de koelkast te zetten Prada? Of voeg je daar nog iets van suiker aan toe?

Hallo iedereen!

Hopelijk heeft iedereen een fijn weekeind gehad.

Zomerelfje; las laatst van je frustratie op het werk. Hopelijk is het de afgelopen diensten beter gegaan. En dan nu maar even weekeind vieren tot woensdag.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Lekker Ingelke, tot woensdag vrij. Ik heb een beetje zondagsgevoel... Morgen heel vroeg op om te gaan werken.
MV, je hebt een pb
quote:ingelke_kepringelke schreef op 17 januari 2016 @ 19:22:

[...]

Maak je dat gewoon door thee in de koelkast te zetten Prada? Of voeg je daar nog iets van suiker aan toe?

Hallo iedereen!

Hopelijk heeft iedereen een fijn weekeind gehad.

Zomerelfje; las laatst van je frustratie op het werk. Hopelijk is het de afgelopen diensten beter gegaan. En dan nu maar even weekeind vieren tot woensdag.Ingeltje, ik heb een kan van 1 liter. Ik kook water, 1 liter en doe in de kan drie theezakjes en 4 a 5 zoetjes. Meestal 5. Ik heb er al heel veel geprobeerd maar de Lipton Thaiti is mijn favoriet. De theezakjes laat ik erin zitten. Na afkoelen in een koude koelkast.
quote:prada schreef op 17 januari 2016 @ 20:21:

MV, je hebt een pbBen te moe om te kijken, lig lekker in bed met iPad.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ah kijk van de week maar even, is leuk.
Goedemorgen. Zo mijn werkdagje van vandaag zit er weer op. Strakjes heel even op bij bank bij slapen/ dommelen.

Ik hou zelf meer van warme thee. Hihi. Wel leuk en lekker dat jullie je eigen ice thee maken.

Fijne dag vandaag.
Zo.. denk dat ik de komende nachten slecht zal slapen. Morgen moet mijn konijn onder het mes. Voortand(en)? Eruit. Ivm een abces.. ppff..kan er ook wel bij.

Ik hoop.dat jullie wel een goede dag hebben gehad en vannacht rustig kan slapen.
quote:Zomerelfje schreef op 18 januari 2016 @ 17:19:

Zo.. denk dat ik de komende nachten slecht zal slapen. Morgen moet mijn konijn onder het mes. Voortand(en)? Eruit. Ivm een abces.. ppff..kan er ook wel bij.

Ik hoop.dat jullie wel een goede dag hebben gehad en vannacht rustig kan slapen.Veel sterkte zeg morgen met je konijn.
Bedankt MV
Laat je nog weten hoe het met je nijntje is morgen?

Zijn jullie ook gek op updates? Over 3 kwartier een leuke (hoop ik) update van een aantal afleveringen van Jambers.

'Overdag is hij ......, maar 's avonds...'
Ja zal ik doen.

Up dates vind ik altijd leuk om te zien.Eigenlijk best jammer dat weinig programma s die maken..zoveel jaar later na In holland staat een huis bijv. Enz

Maar denk dat ik dit niet ga kijken..vroeg plat..bunny moet om 8 uur aanwezig zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven