Entertainment alle pijlers

Tessa

26-11-2015 20:42 34 berichten
Wie kijkt Tessa?

En wie heeft het origineel, de Deense serie Rita gezien? Hoe vinden jullie het?
Volgens NPO was gisteren de laatste aflevering. Op de Tessa Facebook gaven ze vooraf aan dat het de voorlaatste zou zijn.

Misschien te weinig kijkcijfers?
Wat een raar einde haha!
Alle reacties Link kopieren
Oh laatste aflevering? Ben benieuwd of het nog verder gaat ik vond het wel leuk.
Uh? Ik was juist zo benieuwd hoe het verder gaat met Tom en Tessa!
televizier.nl

Er komt dus mogelijk wel Nederlands vervolg. 1 miljoen kijkers is toch helemaal niet zo slecht? Ik keek het altijd via de recorder. Mijn vriend wilde niet meekijken :(
Je kunt gewoon overstappen op Rita als je wil weten hoe het verder gaat
Jandat ga ik dan ook maar doen. Ik vind echter thekla reuten wel een leuke actrice, ook in Overspel.
quote:Wageningen1985 schreef op 21 januari 2016 @ 21:17:

Wat een raar einde haha!

Ik heb Rita op Netflix gevolgd. Dit vond ik het keerpunt in de serie en werd het verslavend, ik moest verder kijken. Seizoen 2 vond ik beter, er kwam meer vaart in de verhaallijn. Het slot in seizoen 3 is mooi afgerond.

Er is daarna zelfs een mini serie geweest over Hjordis (Hanneke). Hier speelt Rita geen rol in. Was wel een aardig verhaal.
quote:Famke81 schreef op 23 januari 2016 @ 19:48:

televizier.nl

Er komt dus mogelijk wel Nederlands vervolg. 1 miljoen kijkers is toch helemaal niet zo slecht? Ik keek het altijd via de recorder. Mijn vriend wilde niet meekijken :(
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven