***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Fijn dat je wordt teruggebeld Swissie!

Lilien, hoe is het met jou?
Ga volgende week onder het mes. Krijg asap meer te horen. Moet 3 dagen in het ziekenhuis blijven. Dus ga ik mijn ouders vragen of die langs kunnen komen.

Ga nu ff eten. Dan vroeg naar bed, ben op...
Een hele dag geen internet, en dat omdat het stekkertje er gewoon ff niet goed in zat. pfffff. helemaal onthand.

Vanmorgen bij de vk was alles in orde. Baby is nog niet ingedaald, blijft gewoon lekker hoog met zijn billen tussen mijn ribben liggen. Vanmiddag gezellig bij een vriendinnetje van Koen gespeeld. Bij afscheid werden er zelfs echt kusjes uitgewisseld. Zo schattig.

Swis: Nog gebeld? Hopelijk kon de arts je verder helpen.

Muis: Gaat het al wat beter met je jongens. Goede broekentip. Denk dat ik morgen ff naar Rdam Alexander trein voor een bezoekje aan de HenM.

Lara: Balen dat je niet fit genoeg bent om te sporten. Puk moet maar snel beter worden.

Draakje: Beterschap voor jou
Swissie... gelukkig dat je zo snel onder het mes kan. Kan me voorstellen dat je helemaal op bent. Zoiets vreet aan je. Doe maar lekker rustig aan vanavond.
Jeetje, dat gaat allemaal snel Swiss. Ook wel fijn dat er tenminste iets gebeurt, of niet? Wat moet je lang in het ziekenhuis blijven. Is het zo'n zware operatie?

Sterkte!
Fijn dat alles goed gaat met de baby BM.

Schattig zijn die kusjes he. Finn is daar ook heel goed in, geeft uit zichzelf kusjes.

Ja, ik ben blij dat ik volgende week al terecht kan. Hebben we dat tenminsten direct gehad. De eerste dag gaan ze radioactieve rotzooi injecteren en aanstrepen waar de schildwachtklier zit.

Verder doen ze dan wat andere testen en bereiden ze alles voor. De volgende dag is dat de operatie, waarbij dus een lympfklier wordt weggehaald en een cm om de moedervlek.

Blijkbaar willen ze iemand dan onder controle houden, want ik mag dan pas een dag later weg. Het gebeurt geloof ik ook onder gehele narcose.

Ha, nu kan ik tenminsten morgen weer even een dag normaal werken (en alles plannen voor volgende week).

Oh ja, en mijn collega's maar eens vertellen. Ook niet onbelangrijk (is zoiets wat ik maar aan het verschuiven was... "goh ik heb kanker en moet voor een biopsie onder het mes" is niet zo'n leuk onderweg tijdens de koffie).
Denken ze dat je last krijgt van die radioactieve troep? En waar zit het eigenlijk precies?

Wanneer moet je man weg?
Fijn dat je nu duidelijkheid hebt Swis
Layla: Ik heb voor de glijbaan geboden op een oude advertentie zonder reacties. vaak zeggen mensen dan wat sneller ja. Hoop dat dat een beetje helpt....
Fijn dat je zo snel geholpen kan worden Swissie!

Wanneer moet je precies in het zh zijn? En is je man de hele week weg? Wel fijn dat je moeder komt. Zij past dan ook op Finn neem ik aan.

Hoe is het met Hugo?

kaj is vandaag weer thuisgekomen. Hij heeft het erg leuk gehad, maar was toch wel weer blij dat hij weer thuis was. Hij vertelde dat hij vooral Ole gemist had, maar dat op de kamer waar hij sliep een foto van Ole hing en dat het dan net leek of hij toch bij hem was, lief he!

Leuk is dat he BM, vriendjes! Ole heeft ook een vriendinnetje (zijn buurmeisje) en hij wil altijd naar haar toe als we langs haar huis lopen en zij doet precies hetzelfde. En als ze elkaar dan zien worden ze helemaal blij en gaan elkaar meteen knuffelen en kusjes geven! Ze zitten ook bij elkaar op het kdv en ze zoeken elkaar meteen op. Zo leuk. Wat dat betreft is het jammer dat Ole nu naar een ander kdv gaat.

Meiden, volgens mij heb ik nog wat beval-voorspel-data gemist. Geven jullie dit (nogmaals) even door, dan zet ik het nog in de tabel!
Swis, fijn dat je volgende week al onder het mes kan en dat je ouders kunnen komen om je lekker te vertroetelen. Sterkte met het aan je collega's vertellen, lijkt me best moeilijk.

Fach, wat schattig dat Kaj Ole gemist had en dat hij een foto van Ole bij zijn bed had hangen.

BM, was Koen al wel ingedaald rond dit tijdstip van je zwangerschap? Zahra daalde dus helemaal niet in, mede daarom heb ik een ks gehad, haar hoofdje was te groot voor mijn bekken (zou je niet zeggen als je mijn postuur kent hahahaha). Ik ga donderdag voor controle naar de gyn, ben benieuwd hoe het met deze dame is.

Vandaag een gezellig dagje gehad. Vanmorgen met Zahra naar mijn ouders gegaan en even de stad ingegaan met mijn moeder. Ik moest nog wat molton hoeslakentjes hebben, ik dacht dat ik er minstens 2 had maar die kan ik dus nergens vinden, dus ik heb er maar 2 bijgekocht. Verder bij Blokker een leuk speelgoed ding van Fisher Price gekocht, een soort activity ding waar je muziek mee kunt maken met sesamstraat figuurtjes. Zahra was er in de winkel helemaal weg van, maar bij thuiskomst was ze het vergeten dus die pak ik mooi in voor Sinterklaas hihihi. Was overigens maar 8 euro, normaal 15. Onderweg naar huis was ze al in slaap gevallen en dus gelijk in bed gelegd, waar ze heerlijk verder geslapen heeft. Ik ben ook nog even op bed gaan liggen en om een uur of 3 werden we allebei wakker en zijn we met de buurvrouw en buurmeisje naar de kermis geweest. Er was een soort baan met auto's waar ze in konden zitten, in het begin vond Zahra het best leuk, maar op een gegeven moment zag ik haar een pruillip maken en zette ze het op een brullen. Aangezien die autootjes niet konden stoppen moest ik 2 rondjes wachten tot ik haar eruit kon halen, het arme prulletje. De draaimolen vond ze ook helemaal niks, bij het touwtjetrekken heeft ze een beer gewonnen, die vond ze wel weer leuk en voordat we naar huis gingen hebben we nog een LaLa gekocht, want ze wilde geen ballon (buurmeisje wel). Het heeft denk ik wel veel indruk gemaakt hoor, al dat geluid en licht, want ze ligt lekker te slapen.
14 november voor Spitsmuis! (he toe Muis, ik wil de poule ook eens winnen en als ik dan weer van alle consternatie niet kan slapen is het niet zo erg in het weekend...! )
Goedenmorgen allemaal.

Iedereen lekker geslapen? Hoe gaat het met de zieke en snotterende kindjes en moeders?

Fachat, wat vreselijk lief dat Kaj zijn broertje zo gemist had. En een foto op zijn kamer opgehangen, smelt. Dat is pas liefde tussen broers!

Layla, klinkt gezellig, naar de kermis. Heeft Zahra vanacht nog goed kunnen slapen?

Ik weet nog niet precies wanneer ik naar het ziekenhuis moet, maar ik ga ervan uit dat het niet in het weekend is. Dus woensdag ben ik er zeker!

Die radioactieve troep is zo weinig dat je daar geen bijwerkingen van hebt gelukkig.

De moedervlek zat op mjin linker knie. Dat houdt in dat er nu een schildwacht klier uit mijn linkerlies wordt gehaald (degene waarvan ze verwachten dat een eerste uitzaaiing terecht zou komen). Geen idee of ik daar na de operatie last van ga krijgen.

B. is vanaf maandag t/m woensdag in Monaco (vreselijk, toch?) en donderdag in London (alweer zo erg). Maar ik vind dat hij gewoon weg moet gaan. Vooral als ik in het ziekenhuis lig, kan hij toch niks voor mij doen. Mijn ouders komen nu lekker oppassen en blijven dan misschien nog even als ik thuis ben. Geen idee hoe ik me dan voel, dus of ik juist wel of geen mensen in huis wil hebben.

Zo, dat was weer een heel verhaal. Nu eerst koffie!
Pff, dat ook weer gehad.

Heb net mijn collega's verteld. Die reageerden allemaal erg vriendelijk.

Nu al moe, en het is pas 9 uur!
Fijn dat je collega's vriendelijk reageerden Swiss. En weet je zeker dat je niet liever hebt dat B. even bij je blijft? Je klinkt zo hartstikke nuchter en dat is natuurlijk goed, maar soms is het toch gewoon prettig als je man er is?

Gaaaaaap. Puk werd weer om 6:30 wakker. Wat is er toch aan de hand?? En hoe moet dat nu met de wintertijd binnenkort?
Fijn dat je zo snel aan de beurt bent, swissie, des te eerder weet je of alles ok is. Wel vervelend dat man er niet is, ok, hij kan niet echt iets doen, maar er gewoon zijn is soms al genoeg. Je niet te sterk voordoen, hoor! Fijn dat je collega's zo goed reageerden.

Jeetje, wat is Puk vroeg wakker steeds. Laten huilen heft zeker geen zin? Noah slaapt de laatste tijd enorm uit, hij begint te kletsen rond 7.30 en geeft rond 8 uur aan er echt uit te wllen, ideaal. Heb wel gemerkt dat hij eerder wakker wordt als ik m niet warm genoeg heb aangekleed. Misschien is dat nog iets?

Jeetje, buitenmeisje, nog niet ingedaald? Wat een sloompie :-)

Was dat bij Koen ook zo?

Zahra vond de kermis wat teveel indrukken geloof ik? Noah vond t echt super, was iedere keer brullen als het ritje was afgelopen. Moeten we snel leren dat aan leuke dingen een eind komt. Hij heeft zeelfs meegehobbeld op een pony, alsof ie dat altijd al gedaan heeft, echt heel schattig!

Ik voel me weer een stk beter. Vandaag nog even een rustig dagje, noah is naar kdv. En dan vrijdag weer werken.

Fijne dag iedereen!

Lilien, hoe gaat t met je??
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Lara, waarschijnlijk heb je gelijk en baal ik er achteraf van als B. niet in de buurt is. Hij is natuurlijk mijn beste vriend, en ouders kunnen heb zeker niet vervangen.

Alleen vraag ik me af hoe lang ik hem zie als hij in Zürich is. Als ik in het ziekenhuis ben, zie ik hem misschien een uurtje per dag? Donderdag is echt een belangrijke meeting, dus daar moet hij gewoon heengaan. Ik kijk wel hoe alles gaat. Als ik donderdag thuis ben, ga ik misschien wel lekker mee naar NL (als ik zo lang "aangenaam" kan zitten natuurlijk).

Dan heb ik misschien niet man, maar kan mijn zus bijvoorbeeld wel even langskomen, of een van mijn vriendinnen.

Vervelend dat Puk zo vroeg wakker wordt. Helpt het om het 's avonds langer op te houden? Heeft hij honger of dorst?

Haha DM, Finn heeft laatst volgens mij echt op een pony gezeten. Ik weet dat ze naar de pony's gingen, en toen hij thuiskwam ging hij ergens opzitten en met zijn kontje zo naar voren en achteren, alsof hij op een pony zat. Zo schattig!
Zo, 2 broekjes gescoord en een tshirt. En ook nog dat kooksetje van de hem, lijkt me zo schattig om samen te koken, smelt!

Wat lief trouwens dat Kai ole zo gemist heeft. Schattig, 2 van die ventjes!
uh, hema, bedoel ik
Swis, sterkte!!

Fachat en DN, lief dat jullie het vragen. Met mij gaat het goed. Volgende week krijg ik een echo om te kijken of er niks is achtergbleven en kan ik het ook helemaal afsluiten. Voel me nu verder prima.

Lara, Kaj heeft ook een korte periode dat hij extreem vroeg wakker werd. Gelukkig is dat weer overgegaan en nu is hij op zijn nomrale tijd, 07.00 uur wakker. Tja, van mij mag hij nog best wat langer slapen

Buitenmeisje, vreemd dat de kleine nog niet is ingedaald. Maar heb laatst gelezen dat het ook niet altijd noodzakelijk is bij een 2e. Weet niet wat daarvan waar is hoor.

Layla, heeft Zahra goed doorgelapen? Als Kaj ergens helemaal van onder de indruk is en erg druk is geweest komt het soms voor dat hij in de nacht een aantal keer wakker wordt. Hoop dat dat bij Zahra niet het geval was.

Voorspellingen: Layla: 1 november, Buitenmeisje 17 november en Spitsmuis 2 december (sorry )
Ben zo verkouden als een hond en ga zo even liggen, dus ik hou het kort!

Fach, een gokje op mezelf: 17 november!

Lilien, fijn dat je een echo krijgt om te kijken of alles weg is. Gaan jullie er meteen weer voor of willen jullie liever wachten?

Swis, ik zou het fijn vinden als A. bij me zou zijn als ik in jouw situatie zat, maar ik ben best een watje.

Met Hugo gaat het redelijk. Vanavond moet de koorts weg zijn, anders moeten we weer met hem naar de huisartsenpost. Het mannetje is nog lang niet zichzelf en slaapt alleen maar, maar hij heeft een goed humeur als hij wakker is. Tenminste, hij is prima geluimd zolang Steijn niet bij me zit! Huugje heeft vanochtend tot twee keer in de hoek gestaan, omdat hij Steijntje een paar meppen verkocht. Waarom? Ik denk omdat Steijn bij me op schoot zat, iets anders kan ik niet verzinnen.

Huugs koorts is nu nog niet weg, dus duim met me mee dat het vanavond om 19:00 weg is!

Ik snotter mezelf even de bank op!
Swissie sterkte, fijn dat je zo snel geholpen kan worden !

Muis ik hoop dat Hugo zijn koorts snel wegtrekt hoor.

Hier eigenlijk weinig nieuws, had voor de test waarvoor ik zo schrik voorhad 60 %. Dat betekent nog altijd een gemiddelde van 73 %, want op de vorige had ik 86 %. Ik dacht echt dat ik onder de 50 % zou zitten voor die test Frans.

Cursus PC was ook heel goed. Nu ben ik aan het bang worden voor Nederlands, want daarvoor mag je maar 10 fouten maken op een dictee van werkwoorden.
Koen daalde ook pas heel laat in. De beeb heeft gewoon genoeg ruimte in mijn buik. Hij blijft wel netjes met zijn hoofdje naar beneden liggen maar soms kun je dus gewoon je hand tussen het bekken en het hoofdje steken en soms ook niet. Hij hopt dus gewoon wat raak. Ohja.. waar ik hij zeg kan ook zij gelezen worden. Ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar het geslacht.

Vanmorgen ff naar HM voor een leuk ribbroekje. Ook nog een ander broekje en twee truien gescoord. Koen kan weer een klein beetje vooruit. Ik durf nog niet teveel te kopen,want ik weet dus echt niet wat hij met de maat gaat doen. Broeken heb ik nog 86 en truien 86/92, maar ik denk dus dat hij nog wel een keer een groeispurt krijgt. We wachten maar af. Hij staat er nu weer ff netjes op.

Lilien: Fijn dat het ok met je gaat. Hopelijk krijg je een goede echo-uitslag.

Muisje: Geniet ff van je momentje rust. Hier wordt geduimd voor Hugo.

Swis: Je doet je idd heel sterk voor. Soms mag je ook wel wat eisen hoor. De baas van je man zal toch ook wel begrijpen dat hij bij zijn vrouw wil zijn in deze situatie..

Wel heel fijn dat je ouders kunnen komen.

Ik ga ook ff een tukkie doen.
Lilien fijn dat je je al beter voelt, toch vind ik het niet niets zo een miskraam verwerken.
Witch: volgens mij moet je je niet te bang maken. Tot nu toe heb je alles prachtig afgerond. Een beetje geloof in eigen kunnen meid!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven