Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Compu, ik heb hele leuke gesprekken hier hoor. Leuke (grotendeels Nederlandse) collega´s. Ik doe mijn werk (liever niet hier zeggen wat voor werk, is te herkenbaar) voor een gedeelte in het Nederlands, ik ga morgen op de koffie bij een Nederlandse kennis (hele gezellige) en zo keuvel ik door. En ik heb jullie natuurlijk! Ik vond het een leuk verslag! En als je mijn vragen stom vindt mag je dat altijd zeggen hoor. Ik vond het zo´n leuk verhaal, dat ik het wel even wilde weten haha. Ik heb geen contact met nicht, maar wel met de familie zeg maar. Het heeft nog steeds grote impact en ik moet er zelf heel vaak aan denken als ik boven de bedjes van mijn zoons sta, dan denk ik zo stond zij er ook...

Spannend dat CG vrijdag weer een afspraak heeft. ik duim voor een juiste aanpak!
Och mijn oudste eet voor het eerst boerenkool: oh bah, vies, poep eten!
Mal wat vervelend, keelontsteking hebben we hier ook heel vaak in huis. Maar wat raar dat je er geen kuurtje voor krijgt want dan is het namelijk zo over en dan kan hij ook weer gewoon slikken want dat doet nu gewoon heel erg zeer. Of kan een antibiotica niet met de medicijnen die hij nu krijgt?

Haha boerenkool als poep, heeft ie zeker nog nooit hachee gegeten? Wel lekker weer boerenkool, had je er ook lekker piccalili bij?

Nee Amaal niks raars op bezoek gehad, jammer he .
quote:Jinny schreef op 21 oktober 2008 @ 20:11:

Och mijn oudste eet voor het eerst boerenkool: oh bah, vies, poep eten! En gelijk heeft ie!!
anoniem_39212 wijzigde dit bericht op 21-10-2008 20:23
Reden: ie dus.
% gewijzigd
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Juud, heb je alle kraambezoek trouwens nu achter de rug? Gewoon saaie boerenkool gemaakt. Jinnyman lust het niet maar heeft deze week middag- en avonddienst dus eten we de hele week boerenkool. Ik ben er gek op namelijk.
Vishnu, vielen de dames tegen in het echt?
Haha, nee hoor, ik vond het gezellig! Moest alleen even de nicks/echte namen link leggen. Maar geloof dat ik er nu net helemaal achter ben
quote:Jinny schreef op 21 oktober 2008 @ 20:11:

Och mijn oudste eet voor het eerst boerenkool: oh bah, vies, poep eten! Hahahahaha ik geef hem geen ongelijk. Zo vind ik het ook ruiken
Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep.
quote:Star schreef op 21 oktober 2008 @ 20:35:

Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep.HUH?
quote:Star schreef op 21 oktober 2008 @ 20:35:

Seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep.
Wij zijn seppies.
Vish en ik zijn gescheiden bij onze geboorte.
Dat zeg ik!
Aha, volkooooomen duidelijk ja!
Wie weet iets leuks voor mijn feestje? Ik wil wat leuks doen maar alles is zooooooooooooooo duur!

Jin ik denk dat ik al het bezoek nu wel achter de rug heb. Er zijn nog wel een boel mensen die hebben gezegd dat ze zouden komen maar die heb ik nog niet gezien en ik denk ook niet datze nog komen. En ik wacht natuurlijk nog op jullie meisjes!

Vish wil je ook in ons schema
Zoonlief valt om 18.00 uur in slaap en is nu wakkem zoals hij het noemt. Hmm dat slapen hier is echt waardeloos. Ik hoopte dat hij wel zou doorslapen maar ondertussen zit hij hier naast me op de bank te vertellen dat zijn scheetjes stinken, goh .
Ben al weg.
Nee hoor blijf maar gezellig hangen!
Serveren jullie hier ook kippenlevertjes?
Dan heeft Juud nog iemand om tegen aan te kwekken .
:puke: bah geen levertjes hoor. Ik heb net vier stroopwafels op...
We zaten gister naast elkaar en de salade viel zoooo tegen. Schept toch een band he.
I ate his liver with some fava beans and a nice chianti
Hallo allemaal, we zijn weer terug vanuit het ziekenhuis. Een zuster op de afdeling heeft Jonathan in de houtgreep genomen en die toen heeft ie alles keurig doorgeslikt. Als dat niet was gebeurt hadden we moeten blijven en kreeg hij een sonde. Nu moeten we morgenvroeg weer kijken hoe het gaat, maar als de keelontsteking minder wordt zal hij wel weer gaan eten. De artsen zeggen dat het een virale keelontsteking is en dan geven ze geen AB over het algemeen, maar de kinderarts zou het morgenvroeg overleggen met onze arts in Utrecht en dan bellen ze alnsog over een recept (of niet)

Pfff wat een stress weer ventje ook weer helemaal over de flos in het zkhs, heeft een hekel aan mannen met witte jassen.

Jonathan krijgt trouwens ook een griepprik dit jaar want hij zit in de risicogroep.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven