Good Luck!
dinsdag 21 oktober 2008 om 21:10
Compu, ik had het van jou gelezen hoor, maar nog niet gereageerd! Ik snap het helemaal hoor, dat het moeilijk is van het speciaal onderwijs. Maar we kunnen elkaar steunen tegen die tijd want Jonathan gaat er denk ik ook naar toe (moet wel heel gek lopen ineens als het niet zo is).
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 21 oktober 2008 om 21:39
En toch vond ik het ineens zo'n mannetje vanavond. Toch voor het laatst op de kinderafdeling geweest in mei en als je hem dan nu rond ziet stappen daar is het echt een verschil. Maar hij zag er na afloop wel zielig uit hoor, haske moe, rode ogen van het huilen en rode wangen van de koorts.
dinsdag 21 oktober 2008 om 21:55
Mal, leuk!
Jin, in dit album staan foto's van Tim; had je die al gezien?
http://www.mijnalbum.nl/Album=DWGDXTPM
Hi Star!
[Ga even bij Tim kijken.
Jin, in dit album staan foto's van Tim; had je die al gezien?
http://www.mijnalbum.nl/Album=DWGDXTPM
Hi Star!
[Ga even bij Tim kijken.
dinsdag 21 oktober 2008 om 22:08
Nou, ik zie geen vlag, zal zo eens op F5 drukken. Heel veel sterkte Mal, met die arme Jonathan. Het zit hem ook echt niet mee hè? Kus voor jullie.
Getsie, lief kijkt Opsporing Verzocht (aangezien hij denkt dat dit topic over hem gaat, zal ik hem maar even noemen ), en hij hoort nu over een roofoverval her in B bij mensen met 3 kleine kinderen. Yek, die waren ook thuis... slik... maar wij hebben alarm.
Boe!
Net weer ff lekker gespint, alle geesten van me af geschud
Jammer dat de salade niet zo lekker was... ik had het restaurant aanbevolen hè? En de carpaccio sloeg ook al nergens op...hmm, Ik heb wel lekker gegeten hoor.
Iemand nou The Bucket List gezien? Moest huilen hoor!
Arme Nemo. Sterkte Vish!!
Getsie, lief kijkt Opsporing Verzocht (aangezien hij denkt dat dit topic over hem gaat, zal ik hem maar even noemen ), en hij hoort nu over een roofoverval her in B bij mensen met 3 kleine kinderen. Yek, die waren ook thuis... slik... maar wij hebben alarm.
Boe!
Net weer ff lekker gespint, alle geesten van me af geschud
Jammer dat de salade niet zo lekker was... ik had het restaurant aanbevolen hè? En de carpaccio sloeg ook al nergens op...hmm, Ik heb wel lekker gegeten hoor.
Iemand nou The Bucket List gezien? Moest huilen hoor!
Arme Nemo. Sterkte Vish!!
dinsdag 21 oktober 2008 om 23:01
Haha, Mal, mijn stem heb je!
Arme Mr. J. voor hem. Zo'n houdgreep is echt niet leuk maar wel fijn dat hij het toen wel doorslikte! Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Amaal, alarm en je hebt ook nog een hond, toch? Nou, dan komt er echt niemand binnen hoor!
Pfff, ik had het echt allemaal strak geregeld qua oppas, valt mijn hele oppasplan voor volgende week in het water. Dan hebben de kinderen hier vakantie namelijk. Maar het komt goed, ik ben zen, ik ga het regelen, ik ga het doen, ik heb geen stress, ik ben zennnnnnnnnnnnn!
Morgen naar chirurg. Owwww, straks wil ie in me snijden. Dat willen chirurgen toch? Hakkie Takkie, weg HerniJakkie.
Maar ik ben BANGGGGGGGG voor Hakkie Takkie. Ik kijk echt teveel Grey's Anatomy enzo.
Onee, ik heb geen stress, ik ben zennnnnnnnnnnnnn, zennnnnnnnnnnn, zennnnnnnnnnnnn.
Arme Mr. J. voor hem. Zo'n houdgreep is echt niet leuk maar wel fijn dat hij het toen wel doorslikte! Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Amaal, alarm en je hebt ook nog een hond, toch? Nou, dan komt er echt niemand binnen hoor!
Pfff, ik had het echt allemaal strak geregeld qua oppas, valt mijn hele oppasplan voor volgende week in het water. Dan hebben de kinderen hier vakantie namelijk. Maar het komt goed, ik ben zen, ik ga het regelen, ik ga het doen, ik heb geen stress, ik ben zennnnnnnnnnnnn!
Morgen naar chirurg. Owwww, straks wil ie in me snijden. Dat willen chirurgen toch? Hakkie Takkie, weg HerniJakkie.
Maar ik ben BANGGGGGGGG voor Hakkie Takkie. Ik kijk echt teveel Grey's Anatomy enzo.
Onee, ik heb geen stress, ik ben zennnnnnnnnnnnnn, zennnnnnnnnnnn, zennnnnnnnnnnnn.
woensdag 22 oktober 2008 om 09:16
Succes Cin! Ik hoop dat de artsen je snel van de pijn gaan afhelpen. Als je veel naar Grey's kijkt dan zou je toch graag naar het ziekenhuis gaan? Ik zou best Mc Steamy aan mijn bedje willen hebben! Maar niet als hij allerlei gênante onderzoekjes moet doen en ik er wel een beetje appetijtelijk bij lig.
Nou, de ochtendmedicijnen zitten er in. Mijnheer was ook al om 5 uur wakker dus ben best een beetje brak. Een nachtje lekker slapen zou best weer eens fijn zijn. Ik heb het idee dat de koorts wat begint te zakken, hij is veel levendiger. Als dat zo is wacht ik de AB wel even af. Wij moeten alles steeds oplossen met AB, het is ook wel eens goed als hij er zelf doorheen komt. Heeft net een boterhammetje op, ik merk dat slikken nog wel pijn doet.
Nou, de ochtendmedicijnen zitten er in. Mijnheer was ook al om 5 uur wakker dus ben best een beetje brak. Een nachtje lekker slapen zou best weer eens fijn zijn. Ik heb het idee dat de koorts wat begint te zakken, hij is veel levendiger. Als dat zo is wacht ik de AB wel even af. Wij moeten alles steeds oplossen met AB, het is ook wel eens goed als hij er zelf doorheen komt. Heeft net een boterhammetje op, ik merk dat slikken nog wel pijn doet.
woensdag 22 oktober 2008 om 09:55
quote:Maleficent schreef op 22 oktober 2008 @ 09:17:
Amalia, je moet je avatar wel in de stijl van de verkiezingen hebben anders kan je niet winnen!
oh, ha ha dat wist ik niet. Nou, dan is ie van jou zeker het mooiste hoor!!!
Fijn dat Jonathans koorts zakt. Wel balen dat ie om 5 uur (dat is midden in de nacht!!!!) wakker was. Misschien kan je vanmiddag even gaan liggen?
Amalia, je moet je avatar wel in de stijl van de verkiezingen hebben anders kan je niet winnen!
oh, ha ha dat wist ik niet. Nou, dan is ie van jou zeker het mooiste hoor!!!
Fijn dat Jonathans koorts zakt. Wel balen dat ie om 5 uur (dat is midden in de nacht!!!!) wakker was. Misschien kan je vanmiddag even gaan liggen?
woensdag 22 oktober 2008 om 09:55