Mode & Beauty alle pijlers

Kan dit?

25-01-2016 15:45 92 berichten

Kan ik dit combineren?
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 25 januari 2016 @ 16:17:

[...]

Nee hoor.

Dat valt zat mee.

Ik dacht eerder boven de rivieren.

Regio Keileweg enzo. Keileweg is gesloten Bella, alweer een paar jaar
quote:lilalinda schreef op 25 januari 2016 @ 16:19:

[...]

maar ja, dit is een model, dan staat alles al sneller beter

Als je 17 bent en/of maatje 34 hebt kom je ergens sneller mee weg

Kan zijn, dat TO dat type is. Maar in alle andere situaties (en eigenlijk ook als je 17 bent en/of maatje 34 hebt) is een elegantere laars (deze zolen zijn gruwelijk) een beter ideeGeldt voor het jurkje ook, vind ik. Bij een paar mensen staat het, zo'n kort strak model, bij de meeste mensen niet. Heeft niet eens zoveel met maatje 34 of leeftijd te maken, vooral met je bouw.
quote:Ttass28 schreef op 25 januari 2016 @ 15:54:

Knielaarzen zijn op het moment hotthet gaat niet om de hoogte maar om de lompheid. dit zijn ook knielaarzen:

En doooooor!
Ik vind het erg leuk !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Sexy en stoer!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Als je het jurkje combineert met een stoer leren jasje ofzo, en er het juiste figuur voor hebt, dan ja.

(En dan bedoel ik niet zozeer dat je maat 36 moet hebben).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:GateKeeper schreef op 25 januari 2016 @ 16:21:

[...]

Keileweg is gesloten Bella, alweer een paar jaar

Ah.

Ik loop achter. Geen wonder dat ik geen zak meer verdien.

Hoe is het met je?
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 25 januari 2016 @ 16:51:

[...]

Ah.

Ik loop achter. Geen wonder dat ik geen zak meer verdien.

Hoe is het met je?

Ik verkoop tegenwoordig mijn kont op het station. Hartstikke veel aanloop joh

Gaat goed hoor en met jou?
quote:GateKeeper schreef op 25 januari 2016 @ 16:58:

[...]

Ik verkoop tegenwoordig mijn kont op het station. Hartstikke veel aanloop joh

Gaat goed hoor en met jou?

Prima hoor!

Volop aan de sollicitatie maar ook al gesprekken gehad.

Ik blijf positief.
Huts!
Vind knielaarzen absoluut niet mooi. Elke vorm die ik tot op heden heb gezien vond ik hoerig en goedkoop ogen. Zelfs met de juiste combi aan kleding.

In combi met dit jurkje zul je helemaal passen in dat beeld van hoerig.

Sorry, zeg het recht voor zijn raap. Je vraagt om mening en ik draai niet graag om mening heen.

Zeg dus niet dat jij hoerig bent! Zeg dat de outfit hoerig kan overkomen. Weet niet of dat je doel is met deze kleding?
Vind de laarzen van TO vele malen leuker dan die van Broadway.
Dat jurkje ziet eruit alsof het net boven de knie eindigt. Als je daar dan knielaarzen onder aan gaat doen, dan zie je niks meer van je benen. Als je benen geheel wil bedekken, kan je net zo goed een broek aan doen.

Knielaarzen kunnen mijns inziens alleen met een kort rokje.
quote:Troelalaaaa schreef op 25 januari 2016 @ 17:32:

Vind knielaarzen absoluut niet mooi. Elke vorm die ik tot op heden heb gezien vond ik hoerig en goedkoop ogen. Zelfs met de juiste combi aan kleding.

In combi met dit jurkje zul je helemaal passen in dat beeld van hoerig.

Sorry, zeg het recht voor zijn raap. Je vraagt om mening en ik draai niet graag om mening heen.

Zeg dus niet dat jij hoerig bent! Zeg dat de outfit hoerig kan overkomen. Weet niet of dat je doel is met deze kleding?Dacht ik al dat het te hoerig zou zijn. Het is voor een feestje van een oude vriendin. Bachelor party.
Wat als ik een lange colber aandoe gaat het anders lijken toch?
Als jij het mooi vindt, wie ben ik dan om te zeggen dat ik het lelijk vind? Ik ken jou toch niet en ga je toch niet zien (denk ik zo).
Aan een Kardashian moet je je nou juist niet spiegelen. Want als er 1 ordi is dan is t Kim

kardashian wel.
Oehh ik vind het jurkje wel leuk!! Andere schoenen eronder en ik zou hem zo dragen Zijn deze schoenen geen leuk idee? Als je niet naar buiten hoeft? http://www.girlscene.nl/c ... %282%29_thumb_600x766.jpg
quote:chanella1 schreef op 25 januari 2016 @ 21:03:

Oehh ik vind het jurkje wel leuk!! Andere schoenen eronder en ik zou hem zo dragen Zijn deze schoenen geen leuk idee? Als je niet naar buiten hoeft? http://www.girlscene.nl/c ... %282%29_thumb_600x766.jpgI know die zijn echt leuk maar te koud.
Ligt aan de gelegenheid en wat je wilt uitstralen. Bodycon + hoge laarzen oogt al gauw wat 'goedkoop'.

Als je dat mooi vindt, prima toch? Voor een vrijgezellenfeest kan het best.

Als je het combineert met een lang colbert denk ik alleen dat je de jurk bijna niet meer ziet, zeker niet als die colbert ook zwart is. Dan word je een groot zwart blok.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:tyche schreef op 25 januari 2016 @ 21:46:

Ligt aan de gelegenheid en wat je wilt uitstralen. Bodycon + hoge laarzen oogt al gauw wat 'goedkoop'.

[afbeelding]

Als je dat mooi vindt, prima toch? Voor een vrijgezellenfeest kan het best.

Als je het combineert met een lang colbert denk ik alleen dat je de jurk bijna niet meer ziet, zeker niet als die colbert ook zwart is. Dan word je een groot zwart blok.Ik had deze combi in mijn hoofd maar ik ben niet 1 van de slankste. En ik zie dat het bij amrezy ook niet mooi staat. Op zoek naar wat anders. Thanks.
Mijn styliste heeft mij de volgende regels gegeven mbt over de knie laarzen.

*nooit met een strakzittend jurkje tenzij je bijbeund als tippelaar.

* zwart alleen met een andere liefst gedekte kleur.

* liefst suede in een lichte kleur als je het classy wilt houden.

quote:khemam schreef op 25 januari 2016 @ 21:59:

Mijn styliste heeft mij de volgende regels gegeven mbt over de knie laarzen.

*nooit met een strakzittend jurkje tenzij je bijbeund als tippelaar.

* zwart alleen met een andere liefst gedekte kleur.

* liefst suede in een lichte kleur als je het classy wilt houden.

[afbeelding]Bedankt voor je advies khemam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven