grote twijfel na uitmaken

21-10-2008 13:29 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
beste mensen,

ik heb het gisteravond uitgemaakt met mijn vriendin maar ik twijfel heel erg of ik er goed aan heb gedaan ik begrijp mezelf niet meer.

ik heb 6 maanden met haar verkering gehad en ben toen vreemdgegaan op vakantie. dat weet zij niet. ik heb het toen uitgemaakt omdat ik dacht dat ik niks meer voor haar voelde. maar nu de volgende dag twijfel ik daar dus aan. ik ben op het moment een emotioneel wrak. het ene moment kan ik onderhand staan janken omdat ik haar kwijt ben en het andere moment zit ik bewijs van spreke op een ander meisje te geilen....

ik wil graag snel reactie bij voorbaad dank

groetjes...
het is zelfs zo dat ik de fout niet bij mij durf te zoeken ik weet zelf ook donders goed dat die fout bij mij zit en ik moet zeggen dat all jullie reacties zo negatief als ze ook waren hebben me wel aan het denken gezet
Oooh, maar dan hoef je haar helemaal niet als 'je vriendinnetje'. Gewoon vrienden zonder seks, dan kan zij lekker met andere jongens naar bed.
quote:JohnnyCake schreef op 21 oktober 2008 @ 13:57:

Oooh, maar dan hoef je haar helemaal niet als 'je vriendinnetje'. Gewoon vrienden zonder seks, dan kan zij lekker met andere jongens naar bed.

srry maar ik dnek dat je het iets verkeerd begrijpt ik bedoelde het meer van als zij mij droog had gezet dan zou ik het jammer vinden maar niet zo erg dat ik het uit zou maken ofzo naja ik vind het een beetje moeilijk uitleggen...

:S srry
quote:Schoofie schreef op 21 oktober 2008 @ 13:58:

[...]

srry maar ik dnek dat je het iets verkeerd begrijpt ik bedoelde het meer van als zij mij droog had gezet dan zou ik het jammer vinden maar niet zo erg dat ik het uit zou maken ofzo naja ik vind het een beetje moeilijk uitleggen...

:S srryMaat, jij bent degene die met andere dames is gaan zoenen, en nu heb je een grote mond over droogleggen? Snap je het zelf wel?
jullie zullen wel gelijk hebben denk ik...

bedankt voor al jullie reacties...

ik nu voormezelf allles op een rijtje zetten en dan zoek ik het wel verder uit als ik alles weet..

in iedergeval hartstikke bedankt het heeft me aan het denken gezet over mezelf wat voor een klootzak ik eigenlijk ben het spijt me dat ik jullie met deze last heb opgezadeld

groetjes
Ik ben blij voor jouw ex vriendin dat ze van je af is
Ik snap heus wel dat je het moeilijk hebt en terug wilt naar je ex. Maar toen je in de relatie zat wilde je er juist met alle geweld uit.

Het is alsof je plotseling vergeet waarom je het hebt uitgemaakt en als een jojo weer terug wilt.

Of realiseer je je nu echt dat het gras niet groener is bij de buren? Weet je nu pas wat je mist zonder haar? Nahh...denk het niet. Toch?
quote:Schoofie schreef op 21 oktober 2008 @ 14:04:

jullie zullen wel gelijk hebben denk ik...

bedankt voor al jullie reacties...

ik nu voormezelf allles op een rijtje zetten en dan zoek ik het wel verder uit als ik alles weet..

in iedergeval hartstikke bedankt het heeft me aan het denken gezet over mezelf wat voor een klootzak ik eigenlijk ben het spijt me dat ik jullie met deze last heb opgezadeld

groetjes Last? Last? De meesten van ons vinden het heerlijk, anders waren we er niet. Wel jammer dat je zo snel opgeeft. Ok, het is allemaal confronterend, maar je leert er een boel van. Toch?
naja ik wil niet zo snel opgeven alleen er zijn er maar 1 2 of 3 die mij serieus raad proberen te geven en dat is ook begrijpelijk van die andere mensen maar het kan mij ene beetje teveel worden ik moet zeggen dat ik jou reacties erg fijn en ondersteunend vind je laat me realiseren wat ik gedaan heb en wat iknu ana het doen ben... en ik weet het gewoon egt niet meer wat ik nou moet doen ik begrijp mijn eigen emoties niet... het is mischien een beetje onmannelijk maar ik zit nu serieus jankend achter de pc ik weet gewoon nietwat ik moet doen ik begrijp er niks meer van
Hmm... R. S., dus? Zou hij ook op Hyves zitten? Ik hou wel van een beetje beeldvorming bij de problemen hier...

Edit: naam weggehaald. Hoop dat de TO leert wat voorzichtiger te zijn met z'n info (en wou 'm stiekem natuurlijk ook eventjes plagen, omdat 't zo'n egocentrisch knulletje (lijkt te) zijn... )
Schoofie, we maken allemaal fouten en eerlijk gezegd heb ik meer begrip voor een jonge knul die door onvolwassenheid de een na de andere fout maakt, dan voor sommige mensen hier op het forum die moedwillig en zonder gene hun partner bedonderen en er hele topics op na houden.

Er valt eigenlijk niet goed te reageren op jouw probleem, dus er zullen inderdaad wat kinderachtige reacties zijn, wat gefrustreerde reacties, en wat reacties die misschien gefrustreerd lijken maar die je toch op weg kunnen helpen. Succes!

ps. Neem van me aan dat het niet handig is om zo makkelijk je identiteit prijs te geven, daar krijg je later spijt van, dit topic is met een beetje pech te googelen en een iedere die jouw naam googlet komt dankzij Nataschenka hier terecht..
Schoof haal even je echte naam uit je posting wel en Nathashenka, haal ook ff je posting weg. Dit is flauw.

Hij is niet ouder dan 15, 16..
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Schoofie, loop je niet een beetje op de zaken vooruit jongen? Ik begrijp wel dat het nu een grote chaos is in je hoofd en dat je niet goed weet wat je voelt en wilt. Ga dat dan eerst eens uitzoeken, en neem daar ook de tijd voor. Mocht inderdaad blijken dat je je vriendin oprecht mist en opnieuw een relatie met haar zou willen, dan kun je dan wel weer bedenken hoe je dat aan zou willen pakken. (Wat niet wil zeggen dat ze je dan met slingers staat op te wachten natuurlijk).
Ik haal mijn eerdere reactie maar even weg. Dit omdat je nog maar 15-16 bent. Ik blijf er wel bij dat je geen medelijden met jezelf moet hebben. Je hebt het zelf gedaan. Zo gaat dat in het leven, je acties hebben altijd gevolgen, dit is het gevolg, leef er maar mee. Maar ja, wat is vreemdgaan? Ik neem aan zoenen ofzo? Je kan het altijd proberen op te biechten aan haar, misschien dat ze jou dan nog leuk vindt, zo niet, dan niet.

Zet aub niet meer je echte naam op internet, dat is echt heel dom.
quote:Paque_in_Pink schreef op 21 oktober 2008 @ 14:38:

Schoof haal even je echte naam uit je posting wel en Nathashenka, haal ook ff je posting weg. Dit is flauw.

Hij is niet ouder dan 15, 16..Ooh die leeftijd verklaart wel een hele hoop trouwens. Helemaal eens trouwens dat die namen weg moeten!
Schoofie, je zou het aan de moderator kunnen vragen om jouw naam weg te halen. Of Natashenka kan haar eigen verantwoordelijkheid nemen...
Ik heb je binnen een minuutje gevonden Schooffie, met foto en al. Lijkt me niet de bedoeling toch?
JohnnyC, in 1 van jouw post staat ook nog een quote met zijn voornaam..
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Paque_in_Pink schreef op 21 oktober 2008 @ 14:56:

JohnnyC, in 1 van jouw post staat ook nog een quote met zijn voornaam..Dankje, verwijderd!
bedankt voor all jullie reacties ik ben er voor mezelf nu uit uiteindelijk blijkt dat ik te snel conclusies heb getrokken en het te snel heb uitgemaakt uit schaamte etc ik ga nu proberen mijn ex weer terug te krijgen en als zij het niet wilt geef ik haar groot gelijk maar iig hartistikke bedankt voor al jullie reactie het heeft mij zeker ana het denken gezet

groet
Je lijkt me nog een heel jonge man, en ik hoop dat je uit deze situatie een les kunt trekken. We maken allemaal fouten en je lijkt me wel iemand die ervan leren wil.

Ik zou je wel aanraden je ex de waarheid te vertellen, zowel over het zoenen als over je gevoelens voor haar en het verder aan haar te laten wat ze ermee wil doen.
quote:isabon schreef op 21 oktober 2008 @ 15:40:

Je lijkt me nog een heel jonge man, en ik hoop dat je uit deze situatie een les kunt trekken. We maken allemaal fouten en je lijkt me wel iemand die ervan leren wil.

Ik zou je wel aanraden je ex de waarheid te vertellen, zowel over het zoenen als over je gevoelens voor haar en het verder aan haar te laten wat ze ermee wil doen.

ook jij alsnog bedankt voor je reactie ik ben net naar mijn (ex) vriendin toe geweest en heb haar het hele verhaal verteld en ze zei dat ze me wel weer terug wou dus ben nu weer helemaal in de wolken...

egt hartstikke bedankt allemaal dat jullie me hebben laten realiseren dat ik een klootzak was en bedankt voor de les die ik hieruit geleerd heb die zal ik niet zo snel vergeten denk ik

groetjes Schoofie
ik zou zeggen;

Bednek iets romatisch om haar weer mee te veroveren; zet haar huis vol bloemen, organiseer en romantisch diner, enz. Maar weet het wel heel zeker dat je HAAR terug wilt en niet 'een vriendin". Anders kwets je haar dubbel zo hard.....
JOngen...

Genieten moet je! je bent nog niet toe aan een relatie geloof ik, is wel lekker een meisje aan je zij. maar je moet haar niet bedonderen dan... dan moet je maar alleen genieten! volgns mij ben je nog heel jong.

Als je toch haar terug wil moet je open en eerlijk zijn, en dan vooral over het vreemdgaan. zeggen wat je denkt, dus open en eerlijk zijn!

dan aan haar de keus of ze je uberhaupt wel terug wilt of niet...

succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven