Het Stamcafé II
donderdag 28 januari 2016 om 10:17
Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
donderdag 28 januari 2016 om 21:55
donderdag 28 januari 2016 om 21:56
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 28 januari 2016 @ 21:52:
[...]
Hoe werkt dat Solo?http://omdenken.nl/
En dan je niet laten afschrikken door de cliché's.
Maar goed, ik ben van mezelf al een omdenker, maar in mijn idee kan dat zowel positief als negatief zijn.
[...]
Hoe werkt dat Solo?http://omdenken.nl/
En dan je niet laten afschrikken door de cliché's.
Maar goed, ik ben van mezelf al een omdenker, maar in mijn idee kan dat zowel positief als negatief zijn.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 28 januari 2016 om 21:57
quote:Solomio schreef op 28 januari 2016 @ 21:51:
[...]
Ik ben een omdenker. En ja, het is een hype en ik hou niet van hypes, maar ik vind het toch iets anders dan alleen maar 'positief zijn'. Ik vind het een fijn Nederlands woord voor 'out of the box' denken.
Wat is het dan voor jou?
Kun je een voorbeeld geven?
De omdenkspreuken die op mijn facebook voorbij komen geven mij nou nooit een aha momentje.
[...]
Ik ben een omdenker. En ja, het is een hype en ik hou niet van hypes, maar ik vind het toch iets anders dan alleen maar 'positief zijn'. Ik vind het een fijn Nederlands woord voor 'out of the box' denken.
Wat is het dan voor jou?
De omdenkspreuken die op mijn facebook voorbij komen geven mij nou nooit een aha momentje.
donderdag 28 januari 2016 om 22:05
quote:Eleonora-1 schreef op 28 januari 2016 @ 21:57:
[...]
Wat is het dan voor jou?
Ik ben bang dat ik met voorbeelden toch enorm terechtkom in het 'van problemen nieuwe mogelijkheden maken'.
Voor mij is het vooral een manier om te proberen dingen altijd ook van een andere kant te bekijken. Om te kijken welke vastgeroeste gedachtes ik heb die mss niet zo handig zijn.
En soms is het gewoon een beetje spelen met taal: Je hebt geen parachute nodig om te kunnen skydiven, je hebt een parachute nodig om twee keer te kunnen skydiven.
Ik denk dat dat één van de eerste Omdenk-spreuken was die ik zag.
[...]
Wat is het dan voor jou?
Ik ben bang dat ik met voorbeelden toch enorm terechtkom in het 'van problemen nieuwe mogelijkheden maken'.
Voor mij is het vooral een manier om te proberen dingen altijd ook van een andere kant te bekijken. Om te kijken welke vastgeroeste gedachtes ik heb die mss niet zo handig zijn.
En soms is het gewoon een beetje spelen met taal: Je hebt geen parachute nodig om te kunnen skydiven, je hebt een parachute nodig om twee keer te kunnen skydiven.
Ik denk dat dat één van de eerste Omdenk-spreuken was die ik zag.
The early bird suffers longer.