Het Stamcafé II
donderdag 28 januari 2016 om 10:17
Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
vrijdag 29 januari 2016 om 16:06
quote:Corona67 schreef op 29 januari 2016 @ 15:46:
Rooibosthee of cola?
Op een sollicitatiegesprek??
De vraag was net iets anders, maar voor de herkenbaarheid aangepast. Ik vond het wel grappig om een beeld van elkaar te krijgen. Zij gaven ook antwoord, dus als het groene thee drinkende, paleo etende gezondheidsfreaks waren had ik zelf ook nog kunnen bedanken.
Ik heb ooit gesolliciteerd op de vrije school en daar een dagje mee gedraaid. Daar was geen koffie of Engelse thee te verkrijgen. En de biscuitjes van wit meel mochten ook in mijn tas blijven. Voorbeeldfunctie enzo
Rooibosthee of cola?
De vraag was net iets anders, maar voor de herkenbaarheid aangepast. Ik vond het wel grappig om een beeld van elkaar te krijgen. Zij gaven ook antwoord, dus als het groene thee drinkende, paleo etende gezondheidsfreaks waren had ik zelf ook nog kunnen bedanken.
Ik heb ooit gesolliciteerd op de vrije school en daar een dagje mee gedraaid. Daar was geen koffie of Engelse thee te verkrijgen. En de biscuitjes van wit meel mochten ook in mijn tas blijven. Voorbeeldfunctie enzo
vrijdag 29 januari 2016 om 16:12
quote:fietsie schreef op 29 januari 2016 @ 16:06:
[...]
Nou ja.. ik zou dan dit shirtje aantrekken als ik ga werken
[...]
Nou ja.. ik zou dan dit shirtje aantrekken als ik ga werken
vrijdag 29 januari 2016 om 16:14
quote:fietsie schreef op 29 januari 2016 @ 15:42:
[...]
Oh Oh Bella wat fijn, en nog voor een jaar ook! Gefeliciteerd hoor!
Ik hoor het vanmiddag nog en anders maandag. Gesprek ging goed. Was goed voorbereid door de directeur, goede vragen dus ik kon ook goed antwoorden. En ook gekke vragen om te kijken hoe ik er tussen zou passen. Moorkop of mueslireep? Rooibosthee of cola?
Lang geleden met mijn vorige nick waren jij en ik ook gelijk aan het solliciteren, jij werd toen aangenomen, ik niet. Hopelijk bieden resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst.
Nee joh, tuurlijk niet!
Ik duim nu mijn vingers blauw voor jou!
En moet even graven naar de oude nick
[...]
Oh Oh Bella wat fijn, en nog voor een jaar ook! Gefeliciteerd hoor!
Ik hoor het vanmiddag nog en anders maandag. Gesprek ging goed. Was goed voorbereid door de directeur, goede vragen dus ik kon ook goed antwoorden. En ook gekke vragen om te kijken hoe ik er tussen zou passen. Moorkop of mueslireep? Rooibosthee of cola?
Lang geleden met mijn vorige nick waren jij en ik ook gelijk aan het solliciteren, jij werd toen aangenomen, ik niet. Hopelijk bieden resultaten uit het verleden geen garantie voor de toekomst.
Nee joh, tuurlijk niet!
Ik duim nu mijn vingers blauw voor jou!
En moet even graven naar de oude nick
Huts!
vrijdag 29 januari 2016 om 16:25
quote:Corona67 schreef op 29 januari 2016 @ 15:46:
Rooibosthee of cola?
Ik kreeg bij mijn vorige baan de vraag: "Als je een dier zou mogen zijn, welk dier zou je dan kiezen en waarom"
Mijn vader zei: "Je hebt toch wel schaamluis gezegd he" (hij vond het zo'n belachelijke vraag)
Rooibosthee of cola?
Ik kreeg bij mijn vorige baan de vraag: "Als je een dier zou mogen zijn, welk dier zou je dan kiezen en waarom"
Mijn vader zei: "Je hebt toch wel schaamluis gezegd he" (hij vond het zo'n belachelijke vraag)
vrijdag 29 januari 2016 om 16:41
quote:fietsie schreef op 29 januari 2016 @ 16:40:
Iedereen nog een glas champagne? Bedankt voor het duimen, ik heb ook een baan. Ongeveer tot de meivakantie, dat is wat minder. Maar je weet nooit hoe een balletje rolt!Hé, wat fijn, gefeliciteerd.
Iedereen nog een glas champagne? Bedankt voor het duimen, ik heb ook een baan. Ongeveer tot de meivakantie, dat is wat minder. Maar je weet nooit hoe een balletje rolt!Hé, wat fijn, gefeliciteerd.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 29 januari 2016 om 16:52