Het Stamcafé II

28-01-2016 10:17 3003 berichten

Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:Kittens schreef op 29 januari 2016 @ 16:25:

[...]

Ik kreeg bij mijn vorige baan de vraag: "Als je een dier zou mogen zijn, welk dier zou je dan kiezen en waarom"

Mijn vader zei: "Je hebt toch wel schaamluis gezegd he" (hij vond het zo'n belachelijke vraag)

Ik ook.

Ik zie het nut er niet van in. Sollicitant is al vaak nerveus.

Maar sommigen vinden dat je op een gesprek de persoon moet uittesten.
Was lekker die sjampie! Nu maar weer een glaasje absint alstublieft!
quote:Nicotientje schreef op 29 januari 2016 @ 16:20:

[...]

Ooooh gaaf! Hebben ze deze ook met v hals?Nee. Dan valt de sla eraf..
quote:fietsie schreef op 29 januari 2016 @ 16:40:

Iedereen nog een glas champagne? Bedankt voor het duimen, ik heb ook een baan. Ongeveer tot de meivakantie, dat is wat minder. Maar je weet nooit hoe een balletje rolt!Gefeliciteerd!
quote:Corona67 schreef op 29 januari 2016 @ 16:54:

[...]

Nee. Dan valt de sla eraf..Shit zeg! Was zo'n leuk shirtje!
Zoon heeft het ziekenhuis niet eens gehaald haha, want het bleek een ontsteking en die knalde voor vertrek vanzelf open. Dikke opluchting bij zoon, want de pijn was natuurlijk meteen een stuk minder. Ziekenhuis nog wel even gebeld maar die zeiden dat man en zoon zich de reis naar Nijmegen maar moesten besparen en naar de HA gaan. Die heeft antibiotica voorgeschreven en dan komt het vast weer snel in orde. Zoon ligt nu lekker te pitten, want die arme prul heeft vannacht geen oog dicht gedaan van ellende.
Absint smaakt toch beter na wat goeie daden, of niet save the day en kia?
quote:Corona67 schreef op 29 januari 2016 @ 16:52:

[...]

Ik ook.

Ik zie het nut er niet van in. Sollicitant is al vaak nerveus.

Maar sommigen vinden dat je op een gesprek de persoon moet uittesten.Ik heb voor mijn huidige baantje niet eens een sollicitatiegesprek gehad. Werd erheen gestuurd door het uitzendbureau, kreeg een rondleiding en kon meteen beginnen .
Oohhhh fijn LV! Echt beter voor zoon zo net voor t weekend.

Was de ravage te overzien?
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 januari 2016 @ 16:58:

[...]

Ik heb voor mijn huidige baantje niet eens een sollicitatiegesprek gehad. Werd erheen gestuurd door het uitzendbureau, kreeg een rondleiding en kon meteen beginnen .Hmmmm. Klinkt als een louche iets dan.....
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 januari 2016 @ 16:56:

Zoon heeft het ziekenhuis niet eens gehaald haha, want het bleek een ontsteking en die knalde voor vertrek vanzelf open. Dikke opluchting bij zoon, want de pijn was natuurlijk meteen een stuk minder. Ziekenhuis nog wel even gebeld maar die zeiden dat man en zoon zich de reis naar Nijmegen maar moesten besparen en naar de HA gaan. Die heeft antibiotica voorgeschreven en dan komt het vast weer snel in orde. Zoon ligt nu lekker te pitten, want die arme prul heeft vannacht geen oog dicht gedaan van ellende.

O, dat is fijn! Slaap lekker zoon van LV

Hoe oud is je zoon?
Alle reacties Link kopieren

Zoon heeft het ziekenhuis niet eens gehaald haha, want het bleek een ontsteking en die knalde voor vertrek vanzelf open. Dikke opluchting bij zoon, want de pijn was natuurlijk meteen een stuk minder. Ziekenhuis nog wel even gebeld maar die zeiden dat man en zoon zich de reis naar Nijmegen maar moesten besparen en naar de HA gaan. Die heeft antibiotica voorgeschreven en dan komt het vast weer snel in orde. Zoon ligt nu lekker te pitten, want die arme prul heeft vannacht geen oog dicht gedaan van ellende.Deed het geen pijn? Wat fijn dat hij nu eindelijk kan slapen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Nicotientje schreef op 29 januari 2016 @ 16:57:

Absint smaakt toch beter na wat goeie daden, of niet save the day en kia? Eensch
Fietsie:

[img]http://planetpuk.sendasmile.com/img/car ... 0220-a.jpg[/img]

Ah fuck. Geen plaatjesrechten. Maar gefeliciteerd!
quote:Corona67 schreef op 29 januari 2016 @ 16:59:

[...]

Hmmmm. Klinkt als een louche iets dan.....Ontzettend loesj ja, die was-bisnis.

Zoon heeft het ziekenhuis niet eens gehaald haha, want het bleek een ontsteking en die knalde voor vertrek vanzelf open. Dikke opluchting bij zoon, want de pijn was natuurlijk meteen een stuk minder. Ziekenhuis nog wel even gebeld maar die zeiden dat man en zoon zich de reis naar Nijmegen maar moesten besparen en naar de HA gaan. Die heeft antibiotica voorgeschreven en dan komt het vast weer snel in orde. Zoon ligt nu lekker te pitten, want die arme prul heeft vannacht geen oog dicht gedaan van ellende.Fijn
Ik hoop dat dreumes hier ook weer eens een hele nacht slaapt. Ik ben best een beetje moe
Ha, Sid!
quote:doornroosje9 schreef op 29 januari 2016 @ 17:01:

[...]

Deed het geen pijn? Wat fijn dat hij nu eindelijk kan slapen.Het prikte even flink, maar toen was het ook meteen over. En zoon is het met me eens dat één flinke prik/steek verre te verkiezen is boven de hele dag verrekken van de pijn .
quote:Kittens schreef op 29 januari 2016 @ 17:00:

[...]

O, dat is fijn! Slaap lekker zoon van LV

Hoe oud is je zoon?Elf.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 29 januari 2016 @ 15:26:

[...]

Kom ff mee kloten rellen posten in het Hoe zeg ik dat netjes topic.

Dan ben je er zo!Ik heb mijn eerste zinnige bijdrage reeds gepost. Nu ga ik even lezen waar het topic over gaat...
quote:fietsie schreef op 29 januari 2016 @ 16:40:

Iedereen nog een glas champagne? Bedankt voor het duimen, ik heb ook een baan. Ongeveer tot de meivakantie, dat is wat minder. Maar je weet nooit hoe een balletje rolt!Gefeliciteerd!
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 januari 2016 @ 17:04:

[...]

Het prikte even flink, maar toen was het ook meteen over. En zoon is het met me eens dat één flinke prik/steek verre te verkiezen is boven de hele dag verrekken van de pijn .Gelijk heeft hij. Ik hoop dat het nu snel beter gaat met hem.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 januari 2016 @ 17:04:

[...]

Elf.Wouw wat een bikkel!
quote:SaveTheDay schreef op 29 januari 2016 @ 17:03:

Ik hoop dat dreumes hier ook weer eens een hele nacht slaapt. Ik ben best een beetje moe Oh bah ja, waardeloos die gebroken nachten. De mijne sliepen gelukkig al vrij snel door, en dan hield ik er ook nog een man op na die altijd bereid was om midden in de nacht de jankert in kwestie over zijn schouder te slingeren en er een uurtje mee te gaan ijsberen in de woonkamer. Vaak vond ik man en baby dan 's morgens terug op de bank, jankert op mans buik en allebei in diepe slaap .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven