Het Stamcafé II
donderdag 28 januari 2016 om 10:17
Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
vrijdag 29 januari 2016 om 19:15
vrijdag 29 januari 2016 om 19:41
quote:Moiren_ schreef op 29 januari 2016 @ 19:41:
Oh wat erg!
Ik zit DWDD te kijken. Filmpje over een man die een spin gaat vangen, zit op het plafond. ZO groot als een ontbijtbord
Springt die spin op die man :-Ov
Ik heb nog net mijn laptop niet van schoot geworpen en zit nu nog met hartkloppingen Gatverrrrrr!
Oh wat erg!
Ik zit DWDD te kijken. Filmpje over een man die een spin gaat vangen, zit op het plafond. ZO groot als een ontbijtbord
Springt die spin op die man :-Ov
Ik heb nog net mijn laptop niet van schoot geworpen en zit nu nog met hartkloppingen Gatverrrrrr!
vrijdag 29 januari 2016 om 19:44
quote:BridgetteDubois schreef op 29 januari 2016 @ 19:42:
Haha moi waar staat dat filmpje?
En kittens, ben jij nieuw? Of al een bekende met een nieuwe nick?
Weet ik niet, kwam bij DWDD voorbij. Echt zo'n beetje mijn grootste angst, besprongen worden door een spin!
Ik heb hier spastisch met mijn armen zwaaien en mijn benen omhoog gezeten
Haha moi waar staat dat filmpje?
En kittens, ben jij nieuw? Of al een bekende met een nieuwe nick?
Weet ik niet, kwam bij DWDD voorbij. Echt zo'n beetje mijn grootste angst, besprongen worden door een spin!
Ik heb hier spastisch met mijn armen zwaaien en mijn benen omhoog gezeten
vrijdag 29 januari 2016 om 19:46
quote:Moiren_ schreef op 29 januari 2016 @ 19:41:
Oh wat erg!
Springt die spin op die man
Ik heb nog net mijn laptop niet van schoot geworpen en zit nu nog met hartkloppingen
Oh wat erg!
Springt die spin op die man
Ik heb nog net mijn laptop niet van schoot geworpen en zit nu nog met hartkloppingen
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow