Good Luck!
woensdag 22 oktober 2008 om 09:56
woensdag 22 oktober 2008 om 13:29
Geweldige avatar Mal! Hoop dat je nu lekker ligt te slapen. Wat ellendig toch dat het meteen zulke heftige gevogen heeft met de medicatie - een keelonsteking is al vervelend genoeg. Gaat het slikken al beter?
Cin, sterkte vandaag bij de chirurg!! Ik straal extra zennnnn jouw kant op.
Jee, toch wel heel bijzonder dus, jullie avondje Drek. Leuk om te lezen (word er erg nieuwsgierig van, haha). Volgende keer ga ik echt mee.
Mare vanochtend, kleertjes aan (ja ja, zowaar zonder brullen de spijkerrok plus legging aangekregen, mama rules...), laarzen aan, jas aan, knuffel mee, doodserieus: "Mama?" (ja?) "Ik ben er klaar voor." (Ah, nou, dat is mooi meis) "Mama?" (ja schattebout?) "Ben jij er ook klaar voor?".
Hebben jullie trouwens koosnaampjes voor de kinders? Ik realiseerde me laatst dat ik haar altijd met van die poezewoezenaampjes aanspreek (pop, liefje, schattebout, meiske, poppedein), best wel irritant eigenlijk.
Cin, sterkte vandaag bij de chirurg!! Ik straal extra zennnnn jouw kant op.
Jee, toch wel heel bijzonder dus, jullie avondje Drek. Leuk om te lezen (word er erg nieuwsgierig van, haha). Volgende keer ga ik echt mee.
Mare vanochtend, kleertjes aan (ja ja, zowaar zonder brullen de spijkerrok plus legging aangekregen, mama rules...), laarzen aan, jas aan, knuffel mee, doodserieus: "Mama?" (ja?) "Ik ben er klaar voor." (Ah, nou, dat is mooi meis) "Mama?" (ja schattebout?) "Ben jij er ook klaar voor?".
Hebben jullie trouwens koosnaampjes voor de kinders? Ik realiseerde me laatst dat ik haar altijd met van die poezewoezenaampjes aanspreek (pop, liefje, schattebout, meiske, poppedein), best wel irritant eigenlijk.
woensdag 22 oktober 2008 om 13:44
Haha, Hel, leuke namen. Hier meer de andere kant op; monster, spook, maximonster, maar ook wel kaboutertje, ventje, moppie, maximan. Sam is ook een monster of spook, maar ook wel kaboutertje, moppie of Sammy.
Mal, bah, Jonathan nu weer een keelontsteking. Hij is er wel vatbaarder voor, of is dat toeval?
Cin, sterkte vandaag, ik duim voor je!
Zo, nog even Kokos' foto's bekijken en dan de BTW aangifte van vriendin doen.
Mal, bah, Jonathan nu weer een keelontsteking. Hij is er wel vatbaarder voor, of is dat toeval?
Cin, sterkte vandaag, ik duim voor je!
Zo, nog even Kokos' foto's bekijken en dan de BTW aangifte van vriendin doen.
woensdag 22 oktober 2008 om 15:06
Wat een dame, Kokos! Met haar mooie invlecht.
Mal, ik begrijp dat het goedgekomen is. Succes met de sessie straks en ik hoop dat je even kunt pitten.
Fijn dat we tegen die tijd van gedachten kunnen wisselen.
CG gaat al in september '09 beginnen waarschijnlijk..
Cin, sterkte bij de dok!! Kan me voorstellen dat je retezenuwachtig bent. Hoop dat hij (of zij) een goed oordeel geeft waar je je o.k. bij voelt.
De kennis van mij is niet operabel, omdat het op een heel ongunstige plek zit, waarbij operaties eigenlijk niet helpen.
Ik heb nu luisterboeken voor haar gehaald, hoop dat dat wat is.
Mal, ik begrijp dat het goedgekomen is. Succes met de sessie straks en ik hoop dat je even kunt pitten.
Fijn dat we tegen die tijd van gedachten kunnen wisselen.
CG gaat al in september '09 beginnen waarschijnlijk..
Cin, sterkte bij de dok!! Kan me voorstellen dat je retezenuwachtig bent. Hoop dat hij (of zij) een goed oordeel geeft waar je je o.k. bij voelt.
De kennis van mij is niet operabel, omdat het op een heel ongunstige plek zit, waarbij operaties eigenlijk niet helpen.
Ik heb nu luisterboeken voor haar gehaald, hoop dat dat wat is.
woensdag 22 oktober 2008 om 15:07
Ha ha Mamax, Maximan, lieffff! Ja, dat vroeg ik me ook nog af, heeft kindje 2 dan andere naampjes dan kindje 1 of gelden alle naampjes voor alle kinderen (ook zielig; die arme tweede kinderen moet het toch al doen met de afdankertjes van hun oudere brusjes... ). Maar bij jullie dus ook wel een paar eigen naampjes.
Wat een leuke foto Kokos, wat een dametje al... Pittig hoor! (Pittig betekent in Noord Holland ook schattig - vond ik maar raar toen ik het voor het eerst hoorde, maar ik gebruik het nu dus zelf ook in die betekenis, merk ik). Ik zag net geen nieuwe foto's op je site? De oude zijn ook prachtig hoor.
Wat een leuke foto Kokos, wat een dametje al... Pittig hoor! (Pittig betekent in Noord Holland ook schattig - vond ik maar raar toen ik het voor het eerst hoorde, maar ik gebruik het nu dus zelf ook in die betekenis, merk ik). Ik zag net geen nieuwe foto's op je site? De oude zijn ook prachtig hoor.
woensdag 22 oktober 2008 om 15:19
Compu, Pippi Langkous, leuk! Zou hier ook wel toepasselijk zijn (vanwege grote voorliefde voor de PL dvd). Maar nieuwe naampjes worden niet op prijs gesteld. Lik op stuk: ik héét geen Pippi Langkous! ik heet Mare!
Ha, idee zeg van de fysio, om dat overdag te oefenen. Lukt het al een beetje? Is wel een leuk spelletje natuurlijk.
Vond 't trouwens mooi omschreven van je laatst, dat gesprekje op de kb.
Ha, idee zeg van de fysio, om dat overdag te oefenen. Lukt het al een beetje? Is wel een leuk spelletje natuurlijk.
Vond 't trouwens mooi omschreven van je laatst, dat gesprekje op de kb.
woensdag 22 oktober 2008 om 16:09
Hmm, koosnaampjes. Berend noem ik altijd Beer of Beertje. Hij had net zo goed Beer kunnen heten, want we noemen hem nooit Berend, ha ha.
En Laurens heet L. El dus.
En natuurlijk schat, poppiedop (??haha!), lieverd en nog 100 van dat soort dingen. Maar bovenstaand is het meest gangbare zeg maar. En heel soms Lautje. Of Lautje Pauwtje
Zo, leuke verrekijkers geknutseld met L. Hij heeft ze wel 50 minuten geverfd, dus ik kon even lekker met m'n hoogzwangere vriendinnetje bellen. Fijn. Leuk ook dat we allemaal gekleurd papier hadden gepakt, dat zie je nu niet meer Hij's fijn.
Mal, waar kan ik op je stemmen? Ik zal het eens uitzoeken.
Lootje ingeleverd! Wat is de prijs? Ik dacht aan zo'n 5 euro, of willen jullie meer? Natuurlijk is Het Gedicht onbetaalbaar
En Laurens heet L. El dus.
En natuurlijk schat, poppiedop (??haha!), lieverd en nog 100 van dat soort dingen. Maar bovenstaand is het meest gangbare zeg maar. En heel soms Lautje. Of Lautje Pauwtje
Zo, leuke verrekijkers geknutseld met L. Hij heeft ze wel 50 minuten geverfd, dus ik kon even lekker met m'n hoogzwangere vriendinnetje bellen. Fijn. Leuk ook dat we allemaal gekleurd papier hadden gepakt, dat zie je nu niet meer Hij's fijn.
Mal, waar kan ik op je stemmen? Ik zal het eens uitzoeken.
Lootje ingeleverd! Wat is de prijs? Ik dacht aan zo'n 5 euro, of willen jullie meer? Natuurlijk is Het Gedicht onbetaalbaar
woensdag 22 oktober 2008 om 17:02
Verrekijkers Amalia? Van lege wc-rollen of keukenrolrollen (eh?), en dan vastmaken met? Lekker crea! Leuk, ga ik morgen ook proberen. Goeie tip.
Beer(tje), ja, dat is ook wel erg lief. Als ik ooit nog es een zoon krijg noem ik 'm Beer denk ik. Bij Mare op 't kdv zit een jochie die heet Wolf, ook zo stoer. Maf eigenlijk, ik vond 't vroeger echt niks als naam, maar dit is zo'n leuk, schattig knulletje dat ik helemaal om ben, haha!
Beer(tje), ja, dat is ook wel erg lief. Als ik ooit nog es een zoon krijg noem ik 'm Beer denk ik. Bij Mare op 't kdv zit een jochie die heet Wolf, ook zo stoer. Maf eigenlijk, ik vond 't vroeger echt niks als naam, maar dit is zo'n leuk, schattig knulletje dat ik helemaal om ben, haha!
woensdag 22 oktober 2008 om 17:15
Hmm Wolf vind ik niets, maar dat komt omdat ik een Zwaan in de klas had en haar broertje heette Wolf. Dat vind ik zo gemaakt. Wel hele lieve kinderen hoor, dus daar ligt het niet aan
Het is een een-ogige verrekijker. We hebben er wel 2 gemaakt, maar ze zijn dus voor 1 oog. Dat heet ook verrekijker toch?
Het is een een-ogige verrekijker. We hebben er wel 2 gemaakt, maar ze zijn dus voor 1 oog. Dat heet ook verrekijker toch?
woensdag 22 oktober 2008 om 19:55
ik kwam eens even kijken of Cin al terug gerapporteerd heeft over wat Dokkie zei maar helaas... Cin, hoop dat het allemaal een beetje mee valt?
Zo, is er verder leven na Drekkie (, goeie woordspeling al zeg ik het zelf, ha ha ha)?
Kokos, wat een dametje! Leuk grietje
Hellus, ha ha ha Mare is ook een lekker wijffie hoor. Moest je niet hard lachen??
Mal, jeetje, wat een gedoe weer. Wat goed van ej dat je wil proberen of het zonder AB kan. Gaat vast lukken als hij al weer een beetje aan het opknappen is. Had hij nu nog meer medicijnen gehad en ging dat ook weer ok?
Zo, is er verder leven na Drekkie (, goeie woordspeling al zeg ik het zelf, ha ha ha)?
Kokos, wat een dametje! Leuk grietje
Hellus, ha ha ha Mare is ook een lekker wijffie hoor. Moest je niet hard lachen??
Mal, jeetje, wat een gedoe weer. Wat goed van ej dat je wil proberen of het zonder AB kan. Gaat vast lukken als hij al weer een beetje aan het opknappen is. Had hij nu nog meer medicijnen gehad en ging dat ook weer ok?
woensdag 22 oktober 2008 om 20:02
Een sterrekijker. Of als je 'm draait caleidoscoop.
Leuk dat ie heeft geknutseld. Ik zag in het Sesamstraat blaadje kijkdoos-figuurtjes, ook leuk om te doen.
Op CG's school zit een jongetje en zijn broertje heet ook B.
En zijn naamgebaar (iedereen heeft een naamgebaar) is dus een beer.
Dank Hel. Jij heb een lief wijsneusje als ik het zo lees. Wordt wel gezellig zo met een grote meid in huis he. Lekker kletsen samen.
Kijkt ze weleens naar Abi? De multiculturele kleuterdramaserie.
Ik vond Tippe en Adriaan ook al zo enig trouwens!
Leuk dat ie heeft geknutseld. Ik zag in het Sesamstraat blaadje kijkdoos-figuurtjes, ook leuk om te doen.
Op CG's school zit een jongetje en zijn broertje heet ook B.
En zijn naamgebaar (iedereen heeft een naamgebaar) is dus een beer.
Dank Hel. Jij heb een lief wijsneusje als ik het zo lees. Wordt wel gezellig zo met een grote meid in huis he. Lekker kletsen samen.
Kijkt ze weleens naar Abi? De multiculturele kleuterdramaserie.
Ik vond Tippe en Adriaan ook al zo enig trouwens!
woensdag 22 oktober 2008 om 20:10
Hai Compu. Alles goed bij jullie? Had CV nou deze week intake?
Julia vindt het helemaal leuk hier. Gaat zonder huilen naar de nwe kindjes (en dat was op vorige KDV wel anders, steeds drama's als ik weg ging) en heeft het echt naar haar zin. Qua verhuizing is ze ook flexibel geweest: zonder problemen in nwe kamer, nieuw huis en dee omgeving. Nee, gaat echt erg goed! Ik moet zeggen dat ik verhuizen ook wel lekker vind. En toen ik vanmorgen in 10 minuten op werk was met de fiets was ik helemaal happy!
Julia vindt het helemaal leuk hier. Gaat zonder huilen naar de nwe kindjes (en dat was op vorige KDV wel anders, steeds drama's als ik weg ging) en heeft het echt naar haar zin. Qua verhuizing is ze ook flexibel geweest: zonder problemen in nwe kamer, nieuw huis en dee omgeving. Nee, gaat echt erg goed! Ik moet zeggen dat ik verhuizen ook wel lekker vind. En toen ik vanmorgen in 10 minuten op werk was met de fiets was ik helemaal happy!