Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja dat wel! maar hij wil ook niet kauwen (slikt alles in 1 X door) dus ik hoop dat dat door kiezen komt. Hij stinkt ook verschrikkelijk uit zijn mond.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal om 9.00 uur komt er een dame van Felicitas . Ik heb geen nummer van die beste dame dus ik weet ook niet hoe ik kan afbellen want ik heb nu natuurlijk al spijt dat ik ooit ja heb gezegd. Mart heeft vandaag koorts dus het is even onder voorbehoud. Cas heeft al 3 dagen verhoging maar dat komt door de prikjes, zal morgen wel over zijn hoop ik voor hem. Dus rond half 11?

Cin balen zeg! Is het nu al duidelijk wie wat gehoord heeft tijdens het gesprek?

Mart hier noemen we boef, scheet (meer om te plagen, moet ie altijd heel hard om lachen, ~Ik ben geen scheet!~) knul, liefje en Martje patatje.

Cas noem ik pop (niet lachen, arme kind kan er ook niks aan doen) knuffel en Cassie (zo noemt Mart hem en wij nemen dat over).

Compu is de uitslag van CV al binnen?
Mart is dan naar de creche, dus we hebben alleen Cas maar dat is een zoetje .
Ohja fijn is dat, die dames van Felicitas. Die bellen en dan gaat het zo:

Met Amalia

Hallo, met Karlijn, van Felicitas. Gefelciteerd met uw zoontje.

Ehhh, ja dank je (denk denk, ken ik haar??)

Wanneer kan ik langskomen?

Ehh... 12 november?

Okee, tot dan

Tuut tuut tuut.

Geen nummer, niets.

Maar ik heb op Internet gezocht en een nummer van Felicitas gevonden en daar afgebeld.
quote:Maleficent schreef op 23 oktober 2008 @ 13:44:

[...]

Haha zoals jij dat schrijft lijkt het net of je mij naar bed stuurt

die man stond alles te vertalen bij Drek, maar dat sloeg nergens op. Maar hij vertelde eerst dat hij reclames inspreekt oa voor Geox. En die ging ook meezingen aan het eind.

En heb je m'n bevel opgevolgd?

Bridges, ben met mijn boodschappenlijstje bezig. Rundergehakt voor de hachee? En had jij er gek. aard. bij? En de uien in ringen?

Lekker detaillistisch he.

Juud, hij gaat morgen naar GGZ.

Irri, zo'n dame waarbij je assertief moet gaan zitten zijn. Succes ermee.
Haha, als ik het zo lees mag ik blij zijn dat ze hier geen Felicitas hebben!

Compu, sterkte en succes morgen met en voor Compuman.
Zitten jullie al klaar: 21:35 Derek Ogilvie: The ghost whisperer !!

Oooh, ik zit nu in Ik Vertrek. Zo zielig, die mensen zijn zo ongelukkig...
Verdorie, heb ik nog de helft van Derek gemist. Val nu net in... Wel leuk om te zien nu!!!

even knuffels voor wie het nodig heeft!

Compu: ja hoor rundergehakt, en vaak doe ik er ook nog flink wat appelsap door :-)
Oh ja en ik ben even weg, ga morgen lekker weekend naar Center Parcs met schoonouders en zwager en vrouw en nog een oom... (dus hopelijk gaat dat goed. Gelukkig 2 huisjes... )

See you maandag!
quote:bridges6 schreef op 23 oktober 2008 @ 22:17:

Oh ja en ik ben even weg, ga morgen lekker weekend naar Center Parcs met schoonouders en zwager en vrouw en nog een oom... (dus hopelijk gaat dat goed. Gelukkig 2 huisjes... )

See you maandag!Oja, is ook zo. Sterkte
Hmm, kweet het niet zo met die Derek. Ik bedoel; ik geloof er in hoor, want hij weet dingen die niemand anders kan weten dan de overleden persoon die daar aanwezig is. Maar...

wat heb je eraan? Het is voor de nabestaanden natuurlijk een bevestiging dat de overleden persoon nog bij je is, maar je kan niet echt praten ofzo met elkaar.

Ik denk dat als ik het mee zou maken, dan zou het te gek zijn. Dat is anders. Maar om het zo te zien, en dat had ik maandag ook, is het niet 'spannend' genoeg (als ik het zo even mag zeggen).

En het is ook anders hè Brigdes, dan bij ons zo met die Innercircle.

Het gaat wel, net als maandag, veel over ringen, verhuizingen en pijntjes.

Zo, zijn de niet-Derekgangers uit algederek?

Leuk ook, die banner met dat het 3 dagen geleden is dat we zijn geweest, ha ha!
Hallooooooooooooooooooooooooooooo.
Saai hoor. Ik zit hier maar op man te wachten die nog lang niet thuis komt, heeft weer eens vertraging, en dacht ik ga nog effe kletsen, is er niemand! En om op dit tijdstip iemand z´n nest uit te bellen, daar maak ik vast ook geen vrienden mee.
Je bent vast naar bed nu * Smile*
Nou, we hebben Jonathan net weer naar het KDV gedaan, hij was echt zooooo blij toen hij het busje zag, schattig! Hij verveelt zich natuurlijk kapot hier na al die dagen thuis.

Jinny, wat lief dat jij op man wacht tot hij thuis is.

Compu, succes vandaag met de uitslag!

Juud, ik zit klaar met de dvd in de aanslag hoor. Je kan komen wanneer je wil! Nou ja, nu nog niet zit nog in de pyama even een hapje eten eerst.
Fijn Mal, dat hij weer even weg kan. En dat jij je handen vrij hebt.

CG is ook 5 dagen thuis geweest met mij. Ik moet zeggen dat het meeviel, we hebben echt een fijne week gehad ondanks het virus. We hebben heel crea gedaan en ervan genoten.

Hoop dat jullie een fijn weekend hebben, je hebt het verdiend.

Iedereen trouwens hoor!

CV heeft te horen gekregen dat hij naar maatschappelijk werk moet en w.s. een assertiviteitscursus moet volgen. Beetje jammer, het zijn toch weer andere hulpverleners en een cursus volgen wil hij niet. Maar wie weet brengt het ons toch verder, even afwachten maar (eerst intake etc..).
Bridges, te laat, maar alsnog een fijn weekend!

Compu, wat balen dat het niet de uitkomst gaf die jullie hoopten. Toch klinkt het wel concreet wat je schrijft. Het wordt in ieder geval erkent, en dat is ook fijn toch?
quote:bambino schreef op 23 oktober 2008 @ 23:36:

Je bent vast naar bed nu * Smile*Naar bed was ik niet hoor, wel van het internet.
Goedemorgen! Onee, goedemiddag al!

Lief, al jullie reacties! Ik word woensdag gebeld door 'mijn' chirurg en dit weekend nemen we ook een beslissing over een second opinion. Ik hoor goede berichten over Antwerpen, Maastricht en Nijmegen idd.

Verder lijd ik geen pijn nu, hoor! (wat grappig Compu dat je over me droomde, hoe zie ik er dan uit? ) Ik kan alleen niks doen want dan heb ik wel pijn. Ik word ook niet geopereerd omdat ik pijn heb/had maar omdat ik verlammings- en incontinentieproblemen heb. En als ik een tijdje belast dan dus ook pijn maar dat laat ik uit mijn hoofd. Ik wil geen morfine meer hoeven gebruiken tot ik geopereerd ben.

Nog een week of 4-5 en we moeten verhuizen. Snel al, zeg! Ik denk er nog maar niet aan want ik vind het best erg dat we hier weg gaan maarja, dat is meestal zo. Je weet wat je achter laat en je weet nog niet goed wat er voor terugkomt. (nouja, een nog-niet-helemaal-af-huis )

Verder vandaag maar even een suffe hangdag (ok, mijn andere dagen zijn ook suf). Het is er echt weer voor.

Fijn weekend!

Cin, voor jou een suffe dan maar! Fijn dat je geen pijn hebt (over alle andere ellende praat ik dan maar even niet hoor). Gek he, verhuizen. Ik vond dat ook heel gek. De eerste verhuizing hier vond ik echt oke, eindelijk van die junkherrie af, maar de tweede verhuizing voelde best raar. Je krijgt er heel veel voor terug!
Gat Cin, dat lijkt me vreselijk, incontinent/verlammingsverschijnselen. Hopelijk kunnen ze je goed helpen. Vast wel, want er zijn hele knappe chirurgen en jij weet ze vast te vinden!!! Fijn dat je geen pijn hebt.

Ik ga even een boodschappenlijstje maken en dan Laurens vermaken.

Greetz
Cin, ik zal vanavond eens voor je bellen naar een vriendin van me. Haar schoonvader had ook een gecompliceerde hernia en die was geopereerd door de beste arts in nederland op dat gebied. En die loopt nu weer als een kievit. Volgens mij ergens in Zeist/Soest, maar pin me daar niet op vast. Ik zal proberen zijn naam te vinden en dan mail ik je wel even.
He, rustig hier!?

Is er iets leukers te doen ofzo?

JOEHOEOEOE, DE SCHILDER IS KLAAR!!!

Het wordt nog stil hier in huis

Het is erg mooi geworden. Hij komt nog 1x een dagje terug voor wat randjes enzo, maar het ziet er tot nu toe super uit!
Gelukkig komt ie dan nog een dagje terug, kun je afkicken . Heerlijk dat het klaar is!

Ik heb echt super leuke foto´s van mijn jonsgte vent gekregen! Echt zo leuk! Ik zet ze volgende week pas op de site omdat ik ze eerst heb nabesteld voor wat familie en die mogen ze dan niet eerst zien natuurlijk.
Leuk Jin! Waar had je die ook alweer laten maken?

Zet dan op de msn, daar komt je familie toch niet. Hoop ik. Neem ik aan. Toch...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven