Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
*
Bedoel je zoiets als MIJN svtjes, BM?

Seriously, ik heb echt niets te vertellen. Zodra dat wel het geval is stel ik jullie allemaal op de hoogte.
In mijn situatie is er wel een mate van exclusiviteit.

We hebben wel afgesproken elkaar te vertellen als er iemand in beeld is/komt waarmee mogelijk iets zou kunnen gebeuren.

Tot nog toe is dat niet gebeurd. In haar geval zal dat het einde van het seksuele deel betekenen. Dat is vooraf al afgesproken/besproken.

Als ik hetzelfde doe stopt het ook. Sv/minnares heeft aangegeven dat ze me niet wil delen, buiten mijn vrouw dan uiteraard.

Ik heb haar die exclusiviteit ook beloofd.

Dit is op dit moment theorie allemaal, aangezien de afspraken nog niet op de proef zijn gesteld afgelopen twee jaar.
anoniem_19286 wijzigde dit bericht op 22-10-2008 08:42
Reden: vaudjuh
% gewijzigd
quote:xana schreef op 21 oktober 2008 @ 13:51:

@ AIL. Ik ben van mening dat je alleen maar een SV kunt hebben als je relatie met je partner ontzettend goed is. Dat je je SV als aanvulling ziet en niet als vervanging van een bepaald deel van je relatie (te weinig seks bijv.) Als je je man en huwelijk een eerlijke kans wilt geven kun je beter je SV (tijdelijk) even in de ijskast zetten, ook al weet je dat hij geen potentieel relatiemateriaal is, gevoelens heb je (denk ik) toch wel voor hem.Heey, luitjes! Eens en voor altijd: ik zie mijn SV niet als aanvulling én niet als vervanging, maar als een extraatje!

Dus staat het los van mijn relatie met mijn man en al helemaal met de problemen die ik met hem heb. Ik heb geen SV omdat ik problemen heb en andersom is het ook niet zo dat ik problemen heb omdat ik een SV heb!

En verder mogen jullie het allemaal hebben over het hebben van een 'ontzettend goede' relatie met je partner als voorwaarde voor het hebben van een SV, maar ik pieker er niet over om hem op te geven (of in de koelkast te zetten, xana)!

Kan je btw echt praten over een 'ontzettend goede' relatie, terwijl hij geen enkel idee heeft van het feit dat jij in werkelijkheid ligt te rotzooien met een ander terwijl hij denkt dat je op cursus bent of weet ik veel wat voor smoezen er gebruikt worden? Ik heb daar toch duidelijk een ander beeld bij! Ik zal de laatste zijn die iemand zal veroordelen, maar noem alsjeblieft je relatie niet 'ontzettend goed' als je een SV hebt!

Je moet ontzettend goed zijn in het liegen en bedriegen wil je ervoor zorgen dat je relatie in stand blijft, maar dat is wat anders!

*
...*splain* Vreemdgaan?
*
Ja hoor ook vrouwen kunnen er 2 sv's op nahouden. Maar ik heb daar wel eens over gesproken enne dan wordt mijn sv toch niet blij. Ik zou het andersom ook niet leuk vinden eigenlijk. Maar ja ik geloof dat ik niet van een sv mag spreken maar dat ik minnaar zou moeten zeggen....
@ DM.... Weetnie... geen idee wat jullie nu willen.... sv... of vaste relatie..(die zo goed is).... *is het spoor volledig bijster *....echt!!!!.... een goede relatie heeft geen SV nodig... begerijp er echt niets meer van...... is dat raar?....
Elke discussie komt hier tien keer langs. Volgens mij heb ik dit allemaal al eerder gelezen.....

Ben het erg eens met AIL: noem alsjeblieft je relatie niet 'ontzettend goed' als je een SV hebt!

Er ontbreekt toch wat aan je relatie als je rommelt met SV? Spanning, sex, wat dan ook? Het hele gedoe kost toch energie, gejok.

Levert ook veel op natuurlijk, anders zouden we het niet doen.
ik denk dat in elke topic nu alles al wel tien keer is gezegd.

we vallen met zijn allen in herhaling

maar ben het absoluut eens met de stelling dat je relatie niet ok is als je er met een sv bijklust
In herhaling: doen we dat al niet sinds Adam & Eva, of loop ik nu wel weer heel erg af te dwalen en uit te rekken??

Overigens was AIL de enige die letterlijk met een SV bijkluste... of met een klussende SV eeeh... iets deed .
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Wat. In herhaling vallen? Bedoel: wat doen we al sinds Adam en Eva?

Toch niet rommelen met SV, want Adam had geen broer of buurman, toch?

Jaaaa... flauw.
ik geloof dat ik jullie hulp nodig heb...

Sinds een jaar heb ik een vriendje...het contact is rustig aan begonnen, ook weinig gevoel van mijn kant, maar gewoon genieten van de aandacht en gesprekken (msn)

Toen de eerste afspraak...was leuk en gezellig, lekker gelachen en geknuffeld. Het contact ging door... Een volgende afspraak, nog leuker en gezelliger, de band werd hechter.

We belden wat meer, sms-ten wat meer, zelfs bij hele intense gesprekken rees weleens de vraag hoe het samen zou zijn.

Maar, we zouden nooit definitief voor elkaar kiezen. Hij verlaat nooit zijn vrouw, ik nooit mijn vriend (sta ik ook nog steeds achter)

Maar ondertussen word het wat mij betreft wel steeds intenser, Ik wil nu ook iedere dag contact, ik wil volop zijn aandacht en ik denk dat dat hem nu benauwd, ik voel het ook.

Zelf ben ik ook niet blij met al deze gevoelens, ik word er maar onrustig van.

Wat nu te doen?
breken
*
verstandelijk weet ik dat ook, maar het lijkt wel of ik verslaafd ben.

Ik baal van mijn gevoel, zoek naar de knop om inderdaad dit af te kappen.

daarom ook mijn hulpgeroep hier
*
We hebben al afgesproken afstand te nemen (ik vind het verschrikkelijk) en nu ga ik ook iets heel raars zeggen, maar ik wil dat hij me mist, me bestookt met sms-jes, maar hij is verdorie heldere Henkie, want wat kan hij goed afstand houden.

Ik kronkel en jank wat af en dat is voor mij een teken dat ik niet normaal bezig ben. Maar hoe pak ik dit aan? Alles stopzetten?
*
God wat zou ik willen dat ik dat kon! Ik wil een stoer en afhankelijk meisje zijn, want ik heb ook donders goed gemerkt dat mannen dat vaak interessant vinden. En ik kan het zijn als er weinig gevoelens zijn...te laat dus nu?

Er zijn dus 2 opties;

ik geef mezelf een schop onder de kont en zet die knop om en neem afstand (nog tips iemand)

of ik moet stoppen..

Hij is bijzonder voor mij, ik wil hem niet kwijt
Ik breek even in op dit topic voor een reactie naar onrustig meisje. Ik heb zelf een sv, maar schaam me eigenlijk daar te erg voor om er over te schrijven. Ik vind het soms te moeilijk om mezelf in de ogen te kijken, vind mezelf oneerlijk. Ik probeer er zo goed en kwaad als het kan mee om te gaan. En ben me bewust van de keuze die ik maak. Het hebben van een sv komt bij mij voort uit het missen van sex. Dus als ik teruglees in dit topic, ja bij mij komt het voort uit een gemis. Misschien later meer hierover, hieronder mijn reactie voor onrustig meisje. Omdat je zo kwetsbaar klinkt, eigenlijk.

Het is toch bijzonder en het is toch speciaal dat je dat stukje (spanning, sex, intimiteit) met hem kunt delen. Maar... de vraag is of het het belangrijkste in jouw leven is op dit moment.

Als het belangrijker is dan jouw eigen relatie, als het specialer is dan wat jij ooit eerder hebt gevoeld...

Dan heb ik op dit moment geen tips, want dan blijft jouw verliefdheid onbeantwoord waarschijnlijk, de enige tip is om boven alles voor jezelf te kiezen.

Als andere dingen (zoals je relatie) belangrijker voor je zijn kun je leren om de relatie met je sv te relativeren. Te genieten van de momenten samen, maar ook van alle andere momenten in je leven.

Probeer zo gelukkig mogelijk te zijn en wees je bewust dat je zelf verantwoordelijk bent voor dat geluk en voor jouw keuzes.

En nu ga ik ook naar bed!
anoniem_25022 wijzigde dit bericht op 23-10-2008 00:36
Reden: niet echt duidelijk...
% gewijzigd
quote:bless schreef op 23 oktober 2008 @ 00:32:

Als het belangrijker is dan jouw eigen relatie, als het specialer is dan wat jij ooit eerder hebt gevoeld...

Dan heb ik op dit moment geen tips, want dan blijft jouw verliefdheid onbeantwoord waarschijnlijk, de enige tip is om boven alles voor jezelf te kiezen.

Als andere dingen (zoals je relatie) belangrijker voor je zijn kun je leren om de relatie met je sv te relativeren. Te genieten van de momenten samen, maar ook van alle andere momenten in je leven.

Probeer zo gelukkig mogelijk te zijn.

Nee, ik denk dat het nu een stuk duidelijker is geworden, bless. Ze gaat nu vast echt met een gerust hart slapen!
ik geef mezelf een schop onder de kont en zet die knop om en neem afstand (nog tips iemand)

Nee, niet afstand nemen, stoppen! Doet even pijn, maar je hebt geen andere keus!
quote:angelinlove schreef op 22 oktober 2008 @ 15:33:

[...]

Heey, luitjes! Eens en voor altijd: ik zie mijn SV niet als aanvulling én niet als vervanging, maar als een extraatje!

Dus staat het los van mijn relatie met mijn man en al helemaal met de problemen die ik met hem heb. Ik heb geen SV omdat ik problemen heb en andersom is het ook niet zo dat ik problemen heb omdat ik een SV heb!

En verder mogen jullie het allemaal hebben over het hebben van een 'ontzettend goede' relatie met je partner als voorwaarde voor het hebben van een SV, maar ik pieker er niet over om hem op te geven (of in de koelkast te zetten, xana)!

Kan je btw echt praten over een 'ontzettend goede' relatie, terwijl hij geen enkel idee heeft van het feit dat jij in werkelijkheid ligt te rotzooien met een ander terwijl hij denkt dat je op cursus bent of weet ik veel wat voor smoezen er gebruikt worden? Ik heb daar toch duidelijk een ander beeld bij! Ik zal de laatste zijn die iemand zal veroordelen, maar noem alsjeblieft je relatie niet 'ontzettend goed' als je een SV hebt!

Je moet ontzettend goed zijn in het liegen en bedriegen wil je ervoor zorgen dat je relatie in stand blijft, maar dat is wat anders!

Ook al is het al 10 keer gezegd; Ja, ik kan zeggen dat ik een hele goede relatie heb. Onze basis is erg goed en dat zou ik echt voor niets of niemand op willen geven. Hij is mijn nr1 en mocht hij er wel problemen mee hebben dan zou ik stoppen met sv. En dat is andersom ook zo.Ik ben in ieder geval wel zo nuchter om te weten dat in iedere relatie de spanning er na verloop van tijd uit gaat. De seks met mijn man is heerlijk en vertrouwd maar met een sv net wat spannender en geiler. Ik weet dat ik voor mezelf spreek want zo heeft iedereen zijn eigen redenen maar ik zou zelf ook geen sv willen hebben die in een slechte relatie zit, dat is vragen om problemen.Daarom is communicatie ook zo belangrijk. Weten waarom je het doet en wanneer je zou moeten stoppen.Dat liegen is inderdaad ook het moeilijkst en daaom probeer ik het zoveel mogelijk te omzeilen door dingen te verzwijgen. Die afspraak hebben wij gemaakt. En ook al ben ik head over heels, ik blijf het goed scheiden. Overigens ben ik nog niet zo desparate dat ik iedere forummer een uitnodiging stuur voor een neuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven