Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Ik ook via de buik alleen de eerste keer was inwendig.
Ik heb zelfs met 6 weken uitwendige echo gehad, en met 7,5 week inwendig. Maar ik vond het allemaal veel duidelijker zichtbaar met uitwendig.. ;)
Zus je bent hier altijd welkom hoor!

Zjuulz wat een goed nieuws weer!

Ik heb mijn eerste vier echo's inwendig gekregen op 6.3, 7.0, 7.1. en 7.6. Mijn echo met 8+4 kreeg ik pas uitwendig. Ik vond zelf de inwendige echo's veel duidelijker. De gyn zei ook dat ze het inwendig beter kon zien.

Hier gaat het nog steeds slecht sinds de echo van vrijdag. Ik verlies al sindsdien stolsels, gister 1 van 7 cm en net zelfs 1 van 10. Ik heb ook mega veel buikpijn, ik denk door het rekken van mn baarmoedermond, omdat die stolsels erdoor moeten.

Aan de ene kant ben ik bang dat het game over is, aan de andere kant heb ik zelf stolsels zien zitten op de echo en wist ik dat die er uit zouden kunnen komen. Ik hoop dat het geen voorbode is van een miskraam. Morgenochtend weet ik het.
Dag lieve meiden.. Vanaf het begin af aan las ik met jullie mee. Ook ik was de gelukkige die eind augustus was uitgerekend. Maar helaas, het bleken twee lege vruchtzakjes te zijn. Wat een verdriet! Ondanks dat lees ik af en toe nog met jullie mee.. Wat naar om te lezen dat het ook bij anderen misgaat / minder goed gaat. Zus, heel veel sterkte. Ik leef erg met je mee. En jij ook Bloem. Ook voor jou geen onbezorgde periode. Al lijkt jouw kleintje een echte vechter te zijn en komt het misschien wel gewoon helemaal goed.. Ik wilde jullie dit een keer laten weten. Liefs!
Spannend hoor bloem! Echt ik hoop zo voor je dat het eindelijk een keer wat rustiger en beter voor je gaat!

Hier een heerlijk weekend bij manlief gehad. We hadden een druk weekend voor de boeg en ik was strondverkouden. Had weinig puf en nog steeds erg moe. Bleek dat degene waarmee we gingen dineren zelf ziek was en dus hadden we het hele weekend voor ons zelf. We hebben het heerlijk rustig aan gedaan. Gistermiddag nog een mooie stad op een uurtje rijden bezocht en uit eten geweest. Verder lekker beetje op de bank gezeten en vannacht voor het eerst sinds weken in totaal 9 ur geslapen!! De hele dag ben ik al moe, maar wel even heerlijk bijgetankt. Nu wachten op m'n vliegtuig en vanavond weer lekker thuis bij de hondjes. Gelukkig gaat het met de verkoudheid ook al stukken beter.
Zjuulz, fijn dat je weer een goede echo hebt gehad. Fijn!

Chuck en Bubje, voor jullie beide moet jullie verjaardag heel dubbel zijn geweest. Ik ben zelf een aantal jaren onverwachts mijn vader verloren en al die "eerste keren" vond ik echt wel moeilijk hoor.

Ik had mijn eerste echo al met 7.5 en die was inwendig. Morgen 10+2 dus ben benieuwd of hij dan uitwendig zal zijn.

Bloempje, wat een spanning. Ik hoop dat alles nog goed zit vandaag.

Tippy wat verdrietig dat het mis is gegaan. Lief dat je een berichtje plaatst!

Zus ik denk aan je. Ik ben benieuwd hoe het met je is

Meme, fijn dat jullie het toch onverwachts rustig aan konden doen. Waar woont je vriend ook alweer?

Hier zijn alle kwalen weer terug hoor. Elke dag overgeven en helaas lucht het niet echt meer op dus blijf de hele dag beroerd. Blegh. Morgen de echo, spannend!
Spannend suze! Ik moet donderdag weer voor een echo en moet dansen volle blaas hebben. Dan ligt de baarmoeder blijkbaar wat beter voor een uitwendige echo 😉

Mijn man woont in Groot Brittanie, uurtje vliegen dus prima te doen.

En vorige weekend was ik echt heel erg verkouden en leken de kwaaltjes wat minder, maar nu dat wat afneemt komen ze weer helemaal terug 😁 Nou ja, nog even doorzetten haha.
Helaas, slecht nieuws. Hoe goed alles er drie dagen geleden nog uit zag op de echo, nu is het helemaal mis. Het hartje klopt niet meer, de vruchtzak heeft een uitgerekte vorm en het vruchtje zit er in stukken in samen met bloedstolsels. Ze gaven aan dat ze zo'n beeld bijna nooit zien...Ik ben heel erg verdrietig.

Ik word donderdag opgenomen en dan wordt het opgewekt met medicatie, zo heb ik het bij mn vorige miskraam ook gedaan.
He bah Bloem, wat een verdrietig nieuws. Ik had zo gehoopt dat het goed zou zitten. Wat een ellende. Wat moet dit slopend voor je zijn, ik kan je alleen maar ontzettend veel sterkte wensen de komende tijd
@bloempje..

Wat een verschrikkelijke nieuws, ik had het je zo gegund. Hoop dat je het een plekje kan geven!! Ik kan me niet voorstellen hoe je je nu moet voelen.

Hele dikke knuffel..
Ah nee bloempje wat erg!! Ik had het jou zo gegund. Wat een ellende zeg!

Mag ik vragen waarom je wordt opgenomen? Ik kom zojuist uit het ziekenhuis en ik heb de medicatie meegekregen en kan het thuis opwekken.
Heel veel sterkte bloempje, wat een verschrikkelijk zwaar nieuws.
Ach nee bloem toch, leek het nog weer goed te gaan en nu dit! Wat vreselijk voor jullie! Heel veel sterkte om ook dit verlies een plekje te geven en donderdag helemaal!
Oh lieve bloem wat een rotnieuws! Heel veel sterkte de komende tijd. Jullie hebben nu wel genoeg ongeluk en verdriet gehad
Bedankt voor de lieve reacties.

Zus mijn ziekenhuis is 1 van de weinigen in nl waar je de keus hebt je te laten opnemen. Ik vond dat zelf vorige keer heel prettig, omdat ze medicatie hebben, warme zakken/kruiken en een gyn die af en toe langs komt om te kijken hoe het gaat. Maar er zijn veel vrouwen die dat niet met mij eens zijn hoor en het liever thuis doen. Daarnaast doen ze het heel grondig. Ik krijg een 'voorpil' (mifepriston) die ik 36-48 uur van te voren moet slikken die de kans dat het volledig succesvol is 90% maakt ipv 70. Ik word dan donderdag om 09.30 opgenomen en dan krijg ik de eerste lading cytotec. Als na drie uur de miskraam nog niet op gang is krijg ik extra pillen tot max 6 keer op een dag (steeds om de drie uur). Vorige keer begonnen mijn weeën na de tweede keer pillen en is het uiteindelijk gekomen een half uur na de derde keer pillen.

Wanneer ga je beginnen? En heb je wel paracetamol of eventueel naproxen in huis? Het verschilt per persoon, maar op zn hevigst vond ik het wel fijn dat ik wat medicatie kon nemen.

Jij ook veel sterkte! Het is zo naar en verdrietig allemaal...
Dat lijkt me inderdaad wel fijn. Als dit voor jou goed voelt is het goed toch? Het had mij ook wel wat geleken. Lig je dan alleen op een kamer?

Heel veel sterkte!

Ik heb de pillen (4 stuks) een uur terug ingebracht en net een paracetamol en ibuprofen ingenomen. We wachten geduldig af... Ook de kruik is aanwezig. Zie er erg tegenop, maar dat zag ik ook tegen curretage.
Ja precies. Ja ik heb een kamer alleen.

Succes meis, naar he dat je dit OOK nog moet doorstaan terwijl het allemaal al zo rot is. Ik heb ook positieve verhalen gehoord van vrouwen die amper pijn hadden en er zo vanaf waren. Hoop dat het snel doorzet bij jou. Volgens mij duurt het wel even voordat het begint te werken. En het is naar, maar zeker te doen (anders zou ik het niet nog een keer doen!).

Geef je nog even een update hoe het met je gaat? (Mag ook in privébericht). Sterkte!
Wat ontzettend verdrietig voor jullie Bloempje... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Las mee en gunde je zo erg een voorspoedige zwangerschap! Ik wil je heel veel sterkte wensen
Pfff bloempje. Dit had ik niet gehoopt voor je. Heel veel sterkte.

Nu is m'n angst nog groter.
Jeetje Bloempje, wat een heftig nieuws.. Heel veel sterkte

Jullie horen donderdag weer van mij. Dan heb ik de termijnecho. Ik merk dat ik heel erg onzeker ben, vandaar dat ik even weinig meeschrijf.. Misschien dat ik na donderdag ook eindelijk kan gaan genieten😊
Oh nee, wat verschrikkelijk bloem. Heel veel sterkte
Alles komt goed, het kan alleen even duren
Lieve bloem,

Wat ontzettend erg! Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie... Heel veel sterkte, onvoorstelbaar waar jullie nu doorheen gaan. Ook nog een keer voor zus veel sterkte
Het voelt echt heel dubbel en hopelijk stoot ik niemand voor het hoofd. Maar mijn termijnecho was verder goed. Ik wordt nu geschat op 10 weken en 4 dagen, uitgerekende datum 26 augustus. Volgende afspraak is 1 maart.

Maar ik snap dat dit berichtje nu heel dubbel is
Wat fijn wolkje! Hartstikke mooi! .
De pillen werken inmiddels goed. Flinke krampen in buik en rug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven