Leuke vakantiebestemming
zondag 31 januari 2016 om 22:30
maandag 1 februari 2016 om 10:21
quote:fietjelief schreef op 01 februari 2016 @ 08:09:
Thnx voor de tips!
Ga me erin verdiepen.
T klopt ook dat je na 1 bezoekje nooit een heel land gezien hebt maar wij vinden het wel leuk om qua land af te wisselen.https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_in_2015
Nou, dan streep je de landen af waar je al geweest bent en dan houd je er een heleboel over.
Thnx voor de tips!
Ga me erin verdiepen.
T klopt ook dat je na 1 bezoekje nooit een heel land gezien hebt maar wij vinden het wel leuk om qua land af te wisselen.https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_in_2015
Nou, dan streep je de landen af waar je al geweest bent en dan houd je er een heleboel over.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 1 februari 2016 om 10:27
quote:spectral schreef op 01 februari 2016 @ 10:24:
Best een waardeloos topic geworden...Dan moet TO duidelijker zijn in hoe ze wil reizen; trein? Auto? Vliegtuig? Wil ze in of buiten Europa? Mag het een bekkie kosten of niet? Wil ze luxe of niet? Moet er nog rekening gehouden worden met enge muggen of niet?
Best een waardeloos topic geworden...Dan moet TO duidelijker zijn in hoe ze wil reizen; trein? Auto? Vliegtuig? Wil ze in of buiten Europa? Mag het een bekkie kosten of niet? Wil ze luxe of niet? Moet er nog rekening gehouden worden met enge muggen of niet?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 1 februari 2016 om 10:39
quote:patsy--stone schreef op 01 februari 2016 @ 10:36:
[...]
Weer last van PMS? Of eigenlijk lijk jij dat altijd te hebben...Kom op... TO vraagt om tips, de hele wereld wordt genoemd, en dat gaat TO serieus bedanken voor de tips en zegt alles goed te gaan uitzoeken en bekijken. Dat is op z'n minst ongeloofwaardig en nogal dom.
[...]
Weer last van PMS? Of eigenlijk lijk jij dat altijd te hebben...Kom op... TO vraagt om tips, de hele wereld wordt genoemd, en dat gaat TO serieus bedanken voor de tips en zegt alles goed te gaan uitzoeken en bekijken. Dat is op z'n minst ongeloofwaardig en nogal dom.
maandag 1 februari 2016 om 10:56
quote:spectral schreef op 01 februari 2016 @ 10:39:
[...]
Kom op... TO vraagt om tips, de hele wereld wordt genoemd, en dat gaat TO serieus bedanken voor de tips en zegt alles goed te gaan uitzoeken en bekijken. Dat is op z'n minst ongeloofwaardig en nogal dom.Heb jij ooit weleens een positieve reactie geplaatst in een topic? Poeh, wat lijkt het me zwaar om jou te zijn...
[...]
Kom op... TO vraagt om tips, de hele wereld wordt genoemd, en dat gaat TO serieus bedanken voor de tips en zegt alles goed te gaan uitzoeken en bekijken. Dat is op z'n minst ongeloofwaardig en nogal dom.Heb jij ooit weleens een positieve reactie geplaatst in een topic? Poeh, wat lijkt het me zwaar om jou te zijn...
maandag 1 februari 2016 om 10:58
maandag 1 februari 2016 om 12:45
Het komt er een beetje raar uit bij Spectral maar eigenlijk had ik dezelfde soort gedachte bij het antwoord van TO over het bedanken voor de tips.
Meer ook omdat ik er met mijn pet niet bij kan dat iemand niet kan verzinnen waar je mooi weer hebt en lekker eten en leuke dingen kunt doen.
Het is nu niet een specifieke vraag zoals bijv een resort waar alleen vegetarisch eten is en er excursies zijn naar wetenschappelijke musea oid..
Meer ook omdat ik er met mijn pet niet bij kan dat iemand niet kan verzinnen waar je mooi weer hebt en lekker eten en leuke dingen kunt doen.
Het is nu niet een specifieke vraag zoals bijv een resort waar alleen vegetarisch eten is en er excursies zijn naar wetenschappelijke musea oid..
maandag 1 februari 2016 om 13:02
Maar TO stelt een (inderdaad redelijk brede) vraag, krijgt antwoorden in de vorm van leuke suggesties en geeft aan daar zeker iets mee te kunnen en bedankt iedereen. Missie geslaagd toch? Waarom moeten anderen dan voor TO bepalen dat dit een waardeloos topic is en dat ze vast niets aan deze tips heeft?
maandag 1 februari 2016 om 13:12
Ik had idd wat specifieker kunnen zijn.
Dacht juist om dat niet te doen buiten mijn comfortzone te gaan.
Wat mij betreft was iedereen vrij om te reageren met zijn vakantie bestemmingen.
Sorry dat het niet zo spannend was
Ik had ook best zelf mijn hele vakantie al kunnen uitstippelen.
Maar mij leek het eens leuk wellicht nieuwe dingen te horen.
Zullen we ieder onze eigen weg maar weer gaan.
Dan kan op dit topic een slotje .
Wat mij betreft was iedereen vrij om te reageren met zijn vakantie bestemmingen.
maandag 1 februari 2016 om 18:16
quote:fietjelief schreef op 01 februari 2016 @ 13:12:
Prima toch, om op die manier eens wat ideeën op te doen waar je zelf nooit op gekomen was?
Laatst raadde iemand mij wat steden in de Oekraïne aan. Zou ik zelf nooit bedacht hebben!
Als je je vraag al helemaal dichttimmert, krijg je al die ideeën niet.
Prima toch, om op die manier eens wat ideeën op te doen waar je zelf nooit op gekomen was?
Laatst raadde iemand mij wat steden in de Oekraïne aan. Zou ik zelf nooit bedacht hebben!
Als je je vraag al helemaal dichttimmert, krijg je al die ideeën niet.
You can never have too many hats, gloves and shoes
maandag 1 februari 2016 om 20:29
Een echte aanrader vind ik New Orléans in de VS. Daar heb ik samen met mijn zus een 'swamp-tour' gedaan. Dat is op een bootje met een soort ventilator als motor door de moerassen. Je komt tussen de wilde alligatoren, prachtige natuur en andere wilde dieren. New Orléans is goed te combineren met New York en Washington. Mooi weer, veel te zien en enorm indrukwekkend.
En aan de andere kant van de wereld.. Beijing! Cultuur en natuur prachtig te combineren. Chinese muur, Ming Graven, Verboden Stad .. Prachtige veelzijdige stad en mooi weer!
En aan de andere kant van de wereld.. Beijing! Cultuur en natuur prachtig te combineren. Chinese muur, Ming Graven, Verboden Stad .. Prachtige veelzijdige stad en mooi weer!