Discussiegroepje voor academici en/of gymnasiasten

20-10-2008 16:01 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al veel groepjes (voor singles, voor moeders, etc.), maar volgens mij is er nog geen discussiegroepje dat speciaal is opgezet voor mensen met een duidelijk intellectueel profiel.

Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.

N.B. De afbakening van de doelgroep is niet elitair of buitensluitend bedoeld, maar geeft slechts iets gemeenschappelijks, net zoals dat het geval is voor de klets-topics voor singles of alleenstaande ouders.
Geleerd wil je zo vriendelijk zijn om mij niet meer te mailen ?
quote:Geleerd schreef op 23 oktober 2008 @ 10:53:

@Charlotte: probeer je hier nu mensen weg te lokken?

Ik vind dit geen nette manier van met elkaar omgaan....Als ik jou was zou ik mijn nick veranderen in Rupsjenooitgenoeg. Man, wat heb jij veel aandacht nodig, zeg!
Dat je niet ff lekker gaat klagen bij de moderator dat ik je poster weglok!
Dat was waarschijnlijk niet te zien vanuit de ivoren toren... of het was al helemaal opgegeten.
quote:Suzeli schreef op 23 oktober 2008 @ 10:57:

Ik zeg niet dat iemand met een hoog EQ per defenitie naief is. Ik denk dat iemand met een EQ > IQ de kans heeft dat hij of zij niet overal de gevolgen van kan inschatten. dit geld niet per definitie voor iedereen, net als dat niet iedereen met een hoog IQ sociaal onvaardig is. Ik denk alleen dat dit een reeele mogelijkheid is.Ik denk het niet eerlijk gezegd, iemand met een hoog iq kan best naief zijn, naiviteit heeft ook met ervaring en levenswijsheid te maken, of liever gezegd: het ontbreken daarvan.
Ik denk dat alle combinaties mogelijk zijn. Welke humor je aanspreekt, heeft te maken met je eigen IQ/EQ verhouding. De gemiddelde plebejer zal vast leuke grapjes maken op Gordon-niveau en zijn mede-plebejers zullen het ontgetwijfeld geweldig vinden, maar het spreekt mij niet aan.

Ik vind dit geen nette manier van met elkaar omgaan....

En ik vind deze opmerking getuigen van een bijzonder laag EQ en misschien zelfs wel laag IQ....

Kom op zeg, als je namelijk zo slim bent als je zegt lees je vanzelf dat die Havo-ers namelijk écht heel grappig zijn :-)
quote:Vleermuis28 schreef op 23 oktober 2008 @ 11:05:

Geleerd wil je zo vriendelijk zijn om mij niet meer te mailen ?

@Vleer: ik mailde jou met het vriendelijke verzoek om gewoon discreet om te gaan met onze prive-correspondentie. Verder hebi k jou al maanden niet meer gemaild. Doe nou niet alsof ik een soort stalker ben.... Ik ben zelf degene die ons mailcontact heeft afgebouwd omdat ik geen relatie of intiem contact met jou wilde. Jij hebt vervolgens een grens overschreden door onze vertrouwensband te schaden en te lekken uit dingen waar verder niemand mee te maken had/heeft. Het feit dat ik jou daar (in 1 enkel mailtje) op wijs is volstrekt te recht. Het feit dat jij mij hier nu om kapittelt is de omgekeerde wereld.

Maar ik zal je niet meer mailen. Geen behoefte aan. Ik wil nog wel even zeggen dat mijn vertrouwen in andere mensen een deuk heeft opgelopen door jou. Wees er trots op.
Ach Juliee, sinds Geleerd hier topics opent, maakt hij er ook zijn eigen forumregels bij. Dat betekent dus nu dat je niet mag verwijzen naar andere topics, met name niet in zijn topics.

Misschien kan ie de Angels even mailen om deze regelwijzigingen door te nemen?

@Charlotte: probeer je hier nu mensen weg te lokken?

Ik vind dit geen nette manier van met elkaar omgaan....

Het viva forum, kan jij het aan?

[ ] geschikt

[x] ongeschikt
quote:Geleerd schreef op 23 oktober 2008 @ 11:18:

[...]

@Vleer: ik mailde jou met het vriendelijke verzoek om gewoon discreet om te gaan met onze prive-correspondentie. Verder hebi k jou al maanden niet meer gemaild. Doe nou niet alsof ik een soort stalker ben.... Ik ben zelf degene die ons mailcontact heeft afgebouwd omdat ik geen relatie of intiem contact met jou wilde. Jij hebt vervolgens een grens overschreden door onze vertrouwensband te schaden en te lekken uit dingen waar verder niemand mee te maken had/heeft. Het feit dat ik jou daar (in 1 enkel mailtje) op wijs is volstrekt te recht. Het feit dat jij mij hier nu om kapittelt is de omgekeerde wereld.

Maar ik zal je niet meer mailen. Geen behoefte aan. Ik wil nog wel even zeggen dat mijn vertrouwen in andere mensen een deuk heeft opgelopen door jou. Wees er trots op.Het zal wel aan mijn gebrek aan IQ liggen ofzo (ben maar drs.) maar dit vind ík nou humor!
Ik kom niet meer bij, hier!

Vleer, laat die arme Geleerd nou 's met rust, meid.

Je hebt zijn vertrouwen in de mensheid aangetast!
quote:Charlotte69 schreef op 23 oktober 2008 @ 11:19:

Ach Juliee, sinds Geleerd hier topics opent, maakt hij er ook zijn eigen forumregels bij. Dat betekent dus nu dat je niet mag verwijzen naar andere topics, met name niet in zijn topics.

Misschien kan ie de Angels even mailen om deze regelwijzigingen door te nemen?I know; zo ben ik door hem op den vingers getikt omdat ik en SD en nog iemand elkaar digitaal kusten (OP ZÏJN TOPIC!!!) Daar is ook een officiele klacht over ingediend door onze Geleerde
quote:heejhallo schreef op 23 oktober 2008 @ 11:19:

[...]

Het viva forum, kan jij het aan?

[ ] geschikt

[x] ongeschikt

De krachtigste samenvatting mogelijk
@ juliee

De quote werpt een nieuwe vraag op; zijn er ook mensen met EQ=0 ?
Juliee, echt waar, een officiële klacht?? Goh. Zullen we zoenen?
@Juliee: heb ik dacht echt gedaan? Ik vermoed dat er echt wel iets meer aan de hand was....

Zo niet: excuses.... ik wil graag schoon schip maken met iedereen. Ik wil echt een goede band hebben met mijn medeforummers. En niet alleen omdat ik forummer van de maand wil worden ooit, maar ook omdat ik dat intrinsiek waardevol vind.
Oh, ik lig elke keer weer in een deuk over dat forummer van de maand worden!!!

Zo wordt een saaie dag toch nog grappig
't Is dus tòch Asperger.
quote:Geleerd schreef op 23 oktober 2008 @ 11:26:

@Juliee: heb ik dacht echt gedaan? Ik vermoed dat er echt wel iets meer aan de hand was....

Zo niet: excuses.... ik wil graag schoon schip maken met iedereen. Ik wil echt een goede band hebben met mijn medeforummers. En niet alleen omdat ik forummer van de maand wil worden ooit, maar ook omdat ik dat intrinsiek waardevol vind.Schoon schip met iedereen, zo dan. Vertel je Dushi dan ook dat ze geen hoer is. En maak je je excuses aan Vleermuis, over je pertinente onwaarheden?
Dushi een hoer???? Waarom niet gewoon een MAVO-slet, HAVO-sloerie of een Gymnastisch Nymphomane?

Tjonge, die Geleerd zou écht nog wat kunnen opsteken in ons topic (oeps, sorry doe ik het weer, nu krijg ik vast een permaban).
Geleerd: Als je eens kijkt naar wie er forummer van de maand worden zijn dat meestal mensen die met je meeleven, die goede raad geven en/of erg grappig zijn.

No offense, maar ik heb je nog niet op een van die drie kunnen betrappen.

ik snap ook werkelijk niet waarom je bewust zoiets zou nastreven. Dat is een oprechte vraag. Waarom wil jij zo graag op een vrouwenforum forummer van de maand worden?
quote:Charlotte69 schreef op 23 oktober 2008 @ 11:34:

Dushi een hoer???? Waarom niet gewoon een MAVO-slet, HAVO-sloerie of een Gymnastisch Nymphomane?

Tjonge, die Geleerd zou écht nog wat kunnen opsteken in ons topic (oeps, sorry doe ik het weer, nu krijg ik vast een permaban).Charlotte, ik heb al stiekum bij jullie gelurkt hoor! Op het VWO zat ik ook altijd in de pauze te roken met mijn havo-vriendinnetjes dus voel me helemaal thuis
Livre en de rest fijn dat jullie er ook hard om kunnen lachen. Geleerd schrijft toch totaal andere dingen dan de waarheid op dit moment is.

Vleer die een relatie met Geleerd wil , of een poging daartoe heeft gedaan

.DREAM ON .. & GET A LIFE GELEERD !!!
Ik rook zelfs mee met MAVO sletjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven