Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
maandag 1 februari 2016 om 18:45
maandag 1 februari 2016 om 18:45
maandag 1 februari 2016 om 18:55
quote:Corona67 schreef op 01 februari 2016 @ 18:51:
[...]
Oh. Ok Kan jij hier een beetje leven in de brouwerij blazen? Ben nu nog een uurtje of 2 niet onder zeil en ik verveel me (En nee, ik heb geen schuldgevoel over de vaat, de was, de... nee doe ik niet aan want ik ben in de fase van de 'man flu' en alleen thuis, dus dat schiet niet op verdorie!)
[...]
Oh. Ok Kan jij hier een beetje leven in de brouwerij blazen? Ben nu nog een uurtje of 2 niet onder zeil en ik verveel me (En nee, ik heb geen schuldgevoel over de vaat, de was, de... nee doe ik niet aan want ik ben in de fase van de 'man flu' en alleen thuis, dus dat schiet niet op verdorie!)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 1 februari 2016 om 19:13
quote:Oudblond schreef op 01 februari 2016 @ 18:55:
[...]
Kan jij hier een beetje leven in de brouwerij blazen? Ben nu nog een uurtje of 2 niet onder zeil en ik verveel me (En nee, ik heb geen schuldgevoel over de vaat, de was, de... nee doe ik niet aan want ik ben in de fase van de 'man flu' en alleen thuis, dus dat schiet niet op verdorie!)
Zeg maar wat je wil doen.
Of waar je het over wil hebben.
Ik zit uitgekakt te zitten, geen idee waar ik zo moe van ben.
[...]
Kan jij hier een beetje leven in de brouwerij blazen? Ben nu nog een uurtje of 2 niet onder zeil en ik verveel me (En nee, ik heb geen schuldgevoel over de vaat, de was, de... nee doe ik niet aan want ik ben in de fase van de 'man flu' en alleen thuis, dus dat schiet niet op verdorie!)
Zeg maar wat je wil doen.
Of waar je het over wil hebben.
Ik zit uitgekakt te zitten, geen idee waar ik zo moe van ben.
maandag 1 februari 2016 om 19:33
Ja, ik heb nog meer nieuwe leerstof ontdekt.
Dat komt door Napoleon. Die had last van een te groot charisma. Net als die andere grootheden.
Ik heb niet alles gelezen, maar kijk op wikipedia bij TELLEN.
Dat komt door Napoleon. Die had last van een te groot charisma. Net als die andere grootheden.
Ik heb niet alles gelezen, maar kijk op wikipedia bij TELLEN.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 01-02-2016 19:36
Reden: Ik heb het opgeslagen in eigen bestand. Is stof die zet tot nadenken.
Reden: Ik heb het opgeslagen in eigen bestand. Is stof die zet tot nadenken.
% gewijzigd
maandag 1 februari 2016 om 19:38
quote:Oudblond schreef op 01 februari 2016 @ 18:55:
[...]
Euh over mannen gesproken old fairhair, die stunt van je van gister...vier mannen hier enz. Dat was Gardalimone?
Dat was wel even leven in de brouwerij....well played, chapeau!
[...]
Euh over mannen gesproken old fairhair, die stunt van je van gister...vier mannen hier enz. Dat was Gardalimone?
Dat was wel even leven in de brouwerij....well played, chapeau!
maandag 1 februari 2016 om 19:51
quote:Corona67 schreef op 01 februari 2016 @ 19:31:
Pumps (geen idee of directe posts mogen, anders doe je alsof dit een losse opmerking is )
Ik vraag me nog steeds af waarom fransen zo raarrrrrrr tellen. 10. 20. 30. 40. 50. 60. En dan komt het.... 60+10. 4x20. 4x20+10.http://www.allesfrans.com ... p?article849#.Vq-o0UrtSrU
Pumps (geen idee of directe posts mogen, anders doe je alsof dit een losse opmerking is )
Ik vraag me nog steeds af waarom fransen zo raarrrrrrr tellen. 10. 20. 30. 40. 50. 60. En dan komt het.... 60+10. 4x20. 4x20+10.http://www.allesfrans.com ... p?article849#.Vq-o0UrtSrU
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 1 februari 2016 om 19:53
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 februari 2016 @ 19:51:
Solo, hoe is het met je zoon? En hoe bevalt je vrije leven?
Met zoon gaat het redelijk, hij zit zijn tijd uit tot ie weer naar huis kan.
Het vrije leven bevalt, daar kan ik wel aan wennen.
Solo, hoe is het met je zoon? En hoe bevalt je vrije leven?
Met zoon gaat het redelijk, hij zit zijn tijd uit tot ie weer naar huis kan.
Het vrije leven bevalt, daar kan ik wel aan wennen.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar