Discussiegroepje voor academici en/of gymnasiasten

20-10-2008 16:01 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al veel groepjes (voor singles, voor moeders, etc.), maar volgens mij is er nog geen discussiegroepje dat speciaal is opgezet voor mensen met een duidelijk intellectueel profiel.

Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.

N.B. De afbakening van de doelgroep is niet elitair of buitensluitend bedoeld, maar geeft slechts iets gemeenschappelijks, net zoals dat het geval is voor de klets-topics voor singles of alleenstaande ouders.
Vent, zout....trouwen?
Trollen komen altijd op fora voor juist om op te ruien, juist om lekker te stoken. Wat dat betreft denkt hij goed erin te zijn die geleerde. Maar is hij dat ook Whoehhahaha
Ik denk dat Geleerd verliefd is.
quote:Digitalis schreef op 23 oktober 2008 @ 13:23:

[...]

Ik weet niet of hij de mist inging. Ligt eraan wat zijn bedoeling was. Als zijn bedoeling is (en dat geloof ik nog steeds) om op te ruien, dan is hij bijzonder goed geslaagd. Dat moet je toegeven. In het zeer onwaarschijnlijke geval dat hij dit topic opende om een groepsgevoel te creeeren (lijkt me vreemd, want academici zijn in de minderheid) en om over verheven zaken te praten (nog vreemder, dit is een vrouwenforum ter ontspanning), dan is hij mislukt.

Opruien: missie geslaagd

Discussie 'op niveau': missie mislukt

ps: hoe gaat het met agent Frits en heeft hij jaap al weten te lokaliseren?
Wel grappig trouwens dat men automatisch ervanuit gaat dat Geleerd (of wie dan ook) de wens heeft erkenning, opname in, of goedkeuring van de 'viva-groep'' te krijgen.

(zou dat, viva-psychologisch gesproken, projectie zijn ?)
quote:Geleerd schreef op 23 oktober 2008 @ 13:23:

Is er iemand die gelooft dat Digitalis en ik niet onder een hoedje spelen?

Geleerd probeert -heel ingenieus- Intrigantje te spelen door mij mee te nemen in zijn downfall.

Ik voorzie nog een konijn uit de hoge hoed van Geleerd, Het Bewijs dat wij onder 1 hoedje spelen...ik ben benieuwd.
Ik zou het serieus wel met Digitalis zien zitten.... ze is, als ik de berichten mag geloven, erg competent en enthousiast op seksueel vlak. Ze is slim. Ze heeft gevoel voor humor. Ze is niet politiek-correct. Ik vind haar professionele levenskeuzes niet in haar voordeel spreken, maar anderzijds heeft ze daar een goed verhaal bij. Bovendien zou een vrouw van haar niveau onder andere omstandigheden onhaalbaar voor mij zijn geweest. Ik heb namelijk een sterk vermoeden dat puur qua uiterlijk zij een stuk hoger scoort.

Kortom: als jij in Nederland zou willen komen wonen en zou willen stoppen met roken en kunnen accepteren dat ik (waarschijnlijk) minder aantrekkelijk ben dan jij, dan zou ik je verleden kunnen accepteren. Voor de rest is het denk ik wel een gelijkwaardige match.
quote:Carlice schreef op 23 oktober 2008 @ 13:27:

[...]

ps: hoe gaat het met agent Frits en heeft hij jaap al weten te lokaliseren?We're officially on a break Het laatste wat ik van Jaap heb vernomen, is een bedreiging van een of andere voetbalcommentator. Het IP-adres vertelde me dat hij uit de Gazastrook postte. Daarna heb ik niets meer van 'm vernomen...
quote:Digitalis schreef op 23 oktober 2008 @ 13:26:

Vent, zout....trouwen?Tssk, daar hebben we toch helemaal geen tijd voor! We moeten dit topic bijhouden....!
quote:Carlice schreef op 23 oktober 2008 @ 13:27:

[...]

ps: hoe gaat het met agent Frits en heeft hij jaap al weten te lokaliseren?Ik vraag me ook al langer af waarom deze twee zich niet mengen in de discussie. Hun speerpunten worden telkens aangehaald.
quote:Geleerd schreef op 23 oktober 2008 @ 13:28:

Ik zou het serieus wel met Digitalis zien zitten.... ze is, als ik de berichten mag geloven, erg competent en enthousiast op seksueel vlak. Ze is slim. Ze heeft gevoel voor humor. Ze is niet politiek-correct. Ik vind haar professionele levenskeuzes niet in haar voordeel spreken, maar anderzijds heeft ze daar een goed verhaal bij. Bovendien zou een vrouw van haar niveau onder andere omstandigheden onhaalbaar voor mij zijn geweest. Ik heb namelijk een sterk vermoeden dat puur qua uiterlijk zij een stuk hoger scoort.

Kortom: als jij in Nederland zou willen komen wonen en zou willen stoppen met roken en kunnen accepteren dat ik (waarschijnlijk) minder aantrekkelijk ben dan jij, dan zou ik je verleden kunnen accepteren. Voor de rest is het denk ik wel een gelijkwaardige match.Consessies doen is voor mietjes. Dat zei mijn vader altijd, en hij heeft altijd gelijk.
Zeg Digi had jij niet toevallig ook wat permanente versierselen op je lijf laten aanbrengen? Want dat vind de verliefde Geleerde ook niet zo goed. Och en nu moet je ook al stoppen met Blauwe camelen roken. Wat je al niet over moet hebben voor hem. En waarin komt hij jou tegemoed?
Concessies? ik betoog juist dat er sprake is van een uitruil.... ik accepteer jouw verleden in ruil voor jouw acceptatie van mijn relatief tekortschietende uiterlijk....dat is dus geen concessie, maar voor beiden het hoogst haalbare binnenhalen.
quote:Vent70 schreef op 23 oktober 2008 @ 13:29:

[...]

Tssk, daar hebben we toch helemaal geen tijd voor! We moeten dit topic bijhouden....!Oh ik zag het al helemaal zitten! Ik bereid zoute popcorn in de magnetron terwijl jij de tweede movement van de Pathetique speelt. Dan breng ik de bak zoute popcorn liefdevol naar je toe terwijl ik Chopins wals opus 64 no 2 inzet, en jij speels een handje popcorn naar mijn mond brengt. Dan stop ik, pak ik mijn pakje Kameel Blauw, kijk verwilderd om me heen, jij lacht, tovert met een zwierig gebaar een aansteker tevoorschijn....eind goed, al goed.
quote:Geleerd schreef op 23 oktober 2008 @ 13:28:

Kortom: als jij in Nederland zou willen komen wonen en zou willen stoppen met roken en kunnen accepteren dat ik (waarschijnlijk) minder aantrekkelijk ben dan jij, dan zou ik je verleden kunnen accepteren. Voor de rest is het denk ik wel een gelijkwaardige match.Je bedoelt nu dat we immers allemaal weten dat Digi onmiddellijk plat gaat voor de forummer van de maand??
Digi is sexueel enthousiast......hahahahaha ik houd het niet meer! Laat Geleerd je niet van het roken afhouden, onze peuk-breaks tijdens afwerksessies koester ik zeer.

ps: hufter die Jaap, hij weet dat de gaza strook tot nader order tijdelijk off limits is voor mij. Hij was eerder gespot met Hirshi om te praten over de Wal Mart deals, Asshole!
En ik ben absoluut niet verliefd op Digitalis.... maar ik denk wel dat zij een van de weinige interessante mensen op dit forum is, zodat dat best zou kunnen komen.
quote:Geleerd schreef op 23 oktober 2008 @ 13:33:

Concessies? ik betoog juist dat er sprake is van een uitruil.... ik accepteer jouw verleden in ruil voor jouw acceptatie van mijn relatief tekortschietende uiterlijk....dat is dus geen concessie, maar voor beiden het hoogst haalbare binnenhalen.Als je hier wat smileys bijzet, is het toch best een geslaagde grap
quote:Digitalis schreef op 23 oktober 2008 @ 13:18:

Geleerd, jij bent een typetje van iemand. Hoe weet ik nu hoe die iemand die Geleerd heeft verzonnen is? Dus nee, ik kan het me niet voorstellen.

"Geleerd" is een project van een groepje sociologen en wij zijn laboratoriumratten.

* loomii gaat even in het jaren 50 sex-kooitje zitten, kijken of er nog een missionaris voorbij komt.

Concessies? ik betoog juist dat er sprake is van een uitruil.... ik accepteer jouw verleden in ruil voor jouw acceptatie van mijn relatief tekortschietende uiterlijk....dat is dus geen concessie, maar voor beiden het hoogst haalbare binnenhalen.Neehoor, mijn verleden, daar ben ik trots op. Bovendien, een man die dat niet kan accepteren zonder voorwaarden, is een loser. En al zou ik een man willen hebben die het niet kan accepteren: ik kan bijzonder goed liegen. Dat kan ik al 21 jaar. En ik ben een vervelende perfectioniste; ik hou niet van 'het hoogst haalbare'. I'm going for the kill.
Hahaha Julieee
quote:Geleerd schreef op 23 oktober 2008 @ 13:34:

En ik ben absoluut niet verliefd op Digitalis.... maar ik denk wel dat zij een van de weinige interessante mensen op dit forum is, zodat dat best zou kunnen komen.Pff, je spreekt jezelf nog harder tegen dan dat je ontkent geen homoseksuele gevoelens te hebben.
@Digitalis; betekent dat je 21 bent of al 21 jaar in het vak zit?
quote:Carlice schreef op 23 oktober 2008 @ 13:33:

Digi is sexueel enthousiast......hahahahaha ik houd het niet meer! Laat Geleerd je niet van het roken afhouden, onze peuk-breaks tijdens afwerksessies koester ik zeer.

ps: hufter die Jaap, hij weet dat de gaza strook tot nader order tijdelijk off limits is voor mij. Hij was eerder gespot met Hirshi om te praten over de Wal Mart deals, Asshole!

Ja, Carlice kan mijn seksueel enthousiasme ruiken van een mijl afstand (geintjes over mijn vaginale flora zijn verboten).

Wat?! Hirschi Ali?! We weten allemaal dat hij kickt op afgesneden clitorissen....tsss!!!

Concessies? ik betoog juist dat er sprake is van een uitruil.... ik accepteer jouw verleden in ruil voor jouw acceptatie van mijn relatief tekortschietende uiterlijk....dat is dus geen concessie, maar voor beiden het hoogst haalbare binnenhalen.concessies, compromissen allemaal een pot nat, allemaal terein van de mietjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven