Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
dinsdag 2 februari 2016 om 09:11
dinsdag 2 februari 2016 om 09:11
quote:Solomio schreef op 02 februari 2016 @ 09:06:
[...]
Ik heb een rustig dagje, zoals alle daagjes momenteel.
En jij hebt ook een rustig dagje, dat moet, voor de elleboog.
Hoe is het daarmee inmiddels?
Die zit er nog aan maar speelt op als ik me uit ga sloven.
Vanmiddag moet ik weg, met de auto, dus dan moet ik even pijn lijden. Verder doe ik heel kassie an.
Heb je nog last van je rug van je stoel?
[...]
Ik heb een rustig dagje, zoals alle daagjes momenteel.
En jij hebt ook een rustig dagje, dat moet, voor de elleboog.
Hoe is het daarmee inmiddels?
Vanmiddag moet ik weg, met de auto, dus dan moet ik even pijn lijden. Verder doe ik heel kassie an.
dinsdag 2 februari 2016 om 09:13
quote:Eleonora-1 schreef op 02 februari 2016 @ 09:11:
[...]
Kassie an, dat kan nooit kwaad.
Mijn rug protesteert nog wel tegen de stoel, maar al minder dan gisteren. We krijgen em wel in het gareel.
[...]
Kassie an, dat kan nooit kwaad.
Mijn rug protesteert nog wel tegen de stoel, maar al minder dan gisteren. We krijgen em wel in het gareel.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 2 februari 2016 om 09:16
quote:-KING- schreef op 01 februari 2016 @ 23:59:
het is toch niet erg om ouder te worden?Het is vooral het ouder zijn, dat wat tegen kan vallen soms. Dat je denkt "hee... zo had ik me dat helemaal niet voorgesteld" want iedereen gaat er natuurlijk van uit op dezelfde manier oud te worden als Tina Turner, maar dat lukken er maar weinig.
het is toch niet erg om ouder te worden?Het is vooral het ouder zijn, dat wat tegen kan vallen soms. Dat je denkt "hee... zo had ik me dat helemaal niet voorgesteld" want iedereen gaat er natuurlijk van uit op dezelfde manier oud te worden als Tina Turner, maar dat lukken er maar weinig.
Later is nu
dinsdag 2 februari 2016 om 09:22
dinsdag 2 februari 2016 om 09:35
quote:Dreamer schreef op 02 februari 2016 @ 09:16:
[...]
Het is vooral het ouder zijn, dat wat tegen kan vallen soms. Dat je denkt "hee... zo had ik me dat helemaal niet voorgesteld" want iedereen gaat er natuurlijk van uit op dezelfde manier oud te worden als Tina Turner, maar dat lukken er maar weinig.
Precies.
Ik heb bijvoorbeeld al twee nieuwe heupen, nou, ik had nog wel een tijdje willen trampolinespringen!
Kannie meer.
[...]
Het is vooral het ouder zijn, dat wat tegen kan vallen soms. Dat je denkt "hee... zo had ik me dat helemaal niet voorgesteld" want iedereen gaat er natuurlijk van uit op dezelfde manier oud te worden als Tina Turner, maar dat lukken er maar weinig.
Precies.
Ik heb bijvoorbeeld al twee nieuwe heupen, nou, ik had nog wel een tijdje willen trampolinespringen!
Kannie meer.
dinsdag 2 februari 2016 om 09:35
quote:Eleonora-1 schreef op 02 februari 2016 @ 09:33:
[...]
Ik ben altijd meteen, huppekee, wakker.
Wekker, hatsikidee, deruit!
Mijn dochter is ook zo.
Mijn vriend moet twee uur wakker worden.Oh wat heerlijk. In de zomer ben ik ook zo. Vroeg erin, vroeg eruit. Maar in de wintermaanden gaat het allemaal iets minder makkelijk.
[...]
Ik ben altijd meteen, huppekee, wakker.
Wekker, hatsikidee, deruit!
Mijn dochter is ook zo.
Mijn vriend moet twee uur wakker worden.Oh wat heerlijk. In de zomer ben ik ook zo. Vroeg erin, vroeg eruit. Maar in de wintermaanden gaat het allemaal iets minder makkelijk.
dinsdag 2 februari 2016 om 09:37
quote:Dreamer schreef op 02 februari 2016 @ 09:16:
[...]
Het is vooral het ouder zijn, dat wat tegen kan vallen soms. Dat je denkt "hee... zo had ik me dat helemaal niet voorgesteld" want iedereen gaat er natuurlijk van uit op dezelfde manier oud te worden als Tina Turner, maar dat lukken er maar weinig.Ach ja maar het jong zijn vond ik ook niet altijd even leuk als ik er zo op terugkijk..
[...]
Het is vooral het ouder zijn, dat wat tegen kan vallen soms. Dat je denkt "hee... zo had ik me dat helemaal niet voorgesteld" want iedereen gaat er natuurlijk van uit op dezelfde manier oud te worden als Tina Turner, maar dat lukken er maar weinig.Ach ja maar het jong zijn vond ik ook niet altijd even leuk als ik er zo op terugkijk..
dinsdag 2 februari 2016 om 09:40
quote:MalleBabbe1 schreef op 02 februari 2016 @ 09:37:
[...]
Ach ja maar het jong zijn vond ik ook niet altijd even leuk als ik er zo op terugkijk..Ik zou wel eeuwig 25 willen zijn. Zo voel ik me geestelijk ook nog wel, alleen m'n lichaam remt me wat af helaas. Verder heeft elke leeftijd wel wat, natuurlijk.
[...]
Ach ja maar het jong zijn vond ik ook niet altijd even leuk als ik er zo op terugkijk..Ik zou wel eeuwig 25 willen zijn. Zo voel ik me geestelijk ook nog wel, alleen m'n lichaam remt me wat af helaas. Verder heeft elke leeftijd wel wat, natuurlijk.
Later is nu
dinsdag 2 februari 2016 om 09:41
dinsdag 2 februari 2016 om 09:44
quote:Dreamer schreef op 02 februari 2016 @ 09:40:
[...]
Ik zou wel eeuwig 25 willen zijn. Zo voel ik me geestelijk ook nog wel, alleen m'n lichaam remt me wat af helaas. Verder heeft elke leeftijd wel wat, natuurlijk.
Laat ik het zo zeggen dat de eerste 40 jaar van mijn leven niet echt over rozen ging dus wat dat betreft ben ik wel blij dat dat voorbij is..
Maar goed dat ligt voor een ieder anders natuurlijk..
[...]
Ik zou wel eeuwig 25 willen zijn. Zo voel ik me geestelijk ook nog wel, alleen m'n lichaam remt me wat af helaas. Verder heeft elke leeftijd wel wat, natuurlijk.
Laat ik het zo zeggen dat de eerste 40 jaar van mijn leven niet echt over rozen ging dus wat dat betreft ben ik wel blij dat dat voorbij is..
Maar goed dat ligt voor een ieder anders natuurlijk..
dinsdag 2 februari 2016 om 09:46
dinsdag 2 februari 2016 om 09:48
Ik heb pijn en krijg steeds meer pijn. Gisteren ging ik door m'n bekken, ik wist niet dat het kon, maar ik stond me aan te kleden en viel ineens om. Doet nu nog zeer. En ik ben nog maar (nog máár Leo ) 48 jaar. Ik wil nog zeker minimaal 30 jaar. Dan zou het toch wel prettig zijn dat ik dan nog dingen kan, zeg maar
Maar dat zal inderdaad voor iedereen anders zijn. De eerste 40 jaar van je leven als niet zo fijn ervaren ken ik dan weer niet, gelukkig.
Maar dat zal inderdaad voor iedereen anders zijn. De eerste 40 jaar van je leven als niet zo fijn ervaren ken ik dan weer niet, gelukkig.
Later is nu