Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 02 februari 2016 @ 09:46:

[...]

Ik wilde altijd 32 blijven....

Dat vond ik zo'n mooie leeftijd.Ik vind 44 mooi. Niet zozeer om wat ik toen meemaakte, kon of beleefde. Ik vind het een mooi getal
Later is nu
Ik ben 26 en wil dat het hier stopt. Dat ik 26 blijf met twee heerlijke meisjes van 6 en 4. Nu zijn ze nog zo knuffelig en hebben ze me nog nodig. Nog helemaal van mij alleen zeg maar....
quote:Dreamer schreef op 02 februari 2016 @ 09:49:

[...]

Ik vind 44 mooi. Niet zozeer om wat ik toen meemaakte, kon of beleefde. Ik vind het een mooi getal 4 is mijn lievelingsgetal. Toch heb ik geen zin om dit jaar 40 te worden
quote:Dreamer schreef op 02 februari 2016 @ 09:48:

Ik heb pijn en krijg steeds meer pijn. Gisteren ging ik door m'n bekken, ik wist niet dat het kon, maar ik stond me aan te kleden en viel ineens om. Doet nu nog zeer. En ik ben nog maar (nog máár Leo ) 48 jaar. Ik wil nog zeker minimaal 30 jaar. Dan zou het toch wel prettig zijn dat ik dan nog dingen kan, zeg maar

Maar dat zal inderdaad voor iedereen anders zijn. De eerste 40 jaar van je leven als niet zo fijn ervaren ken ik dan weer niet, gelukkig.

Ow Droompje, ik weet niet eens dat het erger wordt.

We dollen altijd en ik weet dat je pijn hebt maar steeds meer, dat vind ik vreselijk voor je.

Ben op mijn werk maar voel me wederom zo beroerd. Zal ik naar huis gaan en de boel de boel laten? Daar boet ik dan later weer voor want niet te delegeren klussen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dreamertje..
Dreamer
voor dreamer en oudblond.
quote:Oudblond schreef op 02 februari 2016 @ 09:55:

Ben op mijn werk maar voel me wederom zo beroerd. Zal ik naar huis gaan en de boel de boel laten? Daar boet ik dan later weer voor want niet te delegeren klussen.

Ja.

Was ik je buuv maar, dan ging ik lekker soep voor je maken.

Kom maar, ga maar fijn naar huis.

quote:Kittens schreef op 02 februari 2016 @ 09:48:

[...]

O god, ben jij mij of ik jou!? Heb ik nu toch een identiteitsprobleem? En ik heb er ook 1.
ik heb hetzelfde als Moi, moeite met 30 worden, met 40 worden.... Mijn leven is zo totaal anders als dat ik had gedacht toen ik 20 was en veel deuren zijn dicht om nooit meer open te gaan en ik zoek nog naar een deur die wel open wil gaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dromertje en Oudblond en andere zieken, beterschap!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dank je Leo, ik ga je goede raad opvolgen want het wordt toch niets op het werk. Zit gewoon te bibberen.

Voor alle 'ouder-wordenden zoals ikzelf': https://www.youtube.com/watch?v=f2NJfljxPTo
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:rosanna08 schreef op 02 februari 2016 @ 10:10:

ik heb hetzelfde als Moi, moeite met 30 worden, met 40 worden.... Mijn leven is zo totaal anders als dat ik had gedacht toen ik 20 was en veel deuren zijn dicht om nooit meer open te gaan en ik zoek nog naar een deur die wel open wil gaan

Ik ook hoor.

Bijna vijftig en het liep allemaal heel anders dan ik dacht en hoopte.

Gelukkig dat ik zo'n groot gevoel voor humor heb!

😁
quote:Oudblond schreef op 02 februari 2016 @ 10:13:

Dank je Leo, ik ga je goede raad opvolgen want het wordt toch niets op het werk. Zit gewoon te bibberen.

Voor alle 'ouder-wordenden zoals ikzelf': https://www.youtube.com/watch?v=f2NJfljxPToO, daar moet ik om huilen, om dat nummer. Vanavond maar even luisteren.
Lekker Leo, soep. Krijg gelijk zin in tomaten creme soep met kruiden en tabasco

Toch gauw maar weer eens maken.
Grieperige mensen moeten kippensoep eten..

Maar tomatensoep is óók lekker..
quote:BridgetteDubois schreef op 02 februari 2016 @ 09:50:

Ik ben 26 en wil dat het hier stopt. Dat ik 26 blijf met twee heerlijke meisjes van 6 en 4. Nu zijn ze nog zo knuffelig en hebben ze me nog nodig. Nog helemaal van mij alleen zeg maar....Ik snap je dus helemaal
Later is nu
Ik heb nooit moeite gehad met ouder worden. Dat dan weer niet.

Vlak voordat ik 40 werd, overleed een 'moeder van vriendje' op 37 jarige leeftijd (precies 9 jaar terug alweer) Dat zette e.e.a. wel in perspectief, moet ik zeggen. Inmiddels alweer bijna 50.. waar blijft de tijd, kan ik nu als oma zeggen

(nee, ik ben gelukkig nog geen oma, maar heb de leeftijd er wel voor )

En humor is een overlevingstechniek. Daarom ben ik ook zo blij met dit soort topics.
Later is nu

Later is nu
quote:BridgetteDubois schreef op 02 februari 2016 @ 09:50:

Ik ben 26 en wil dat het hier stopt. Dat ik 26 blijf met twee heerlijke meisjes van 6 en 4. Nu zijn ze nog zo knuffelig en hebben ze me nog nodig. Nog helemaal van mij alleen zeg maar....Heb ik ook hoor. Voel me al zo oud 😱
quote:Dreamer schreef op 02 februari 2016 @ 10:24:

Ik heb nooit moeite gehad met ouder worden. Dat dan weer niet.

Vlak voordat ik 40 werd, overleed een 'moeder van vriendje' op 37 jarige leeftijd (precies 9 jaar terug alweer) Dat zette e.e.a. wel in perspectief, moet ik zeggen. Inmiddels alweer bijna 50.. waar blijft de tijd, kan ik nu als oma zeggen

(nee, ik ben gelukkig nog geen oma, maar heb de leeftijd er wel voor )

En humor is een overlevingstechniek. Daarom ben ik ook zo blij met dit soort topics.Dit idd..
quote:MalleBabbe1 schreef op 02 februari 2016 @ 09:33:

[...]

Een borderliner dus?

Mannen zijn toch altijd narcist?

Niet altijd! Ik ken er 2 die dat niet zijn

(Best een leuk stel samen trouwens)
Overigens voel ik me bij tijd en wijle ook nog eens een mislukkeling
quote:Kittens schreef op 02 februari 2016 @ 09:37:

[...]

Tsss groepjesvorming ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven