Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
woensdag 3 februari 2016 om 14:53
Hier.
Ik heb overigens altijd bloed in mijn urine. Microscopisch, dus niet met het blote oog te zien. Urine is verschillende keren op kweek gezet, ze hebben in mijn blaas gekoekeloerd, maar geen oorzaak gevonden. Ik heb er ook verder geen last van.
Enige voordeel is dat de assistente bij mij niet aan hoeft te komen met gemekker over ochtendurine(bij ons in de praktijk kunnen ze schijnbaar alleen in ochtendurine zien of er een ontsteking is, onzin, als je geen achterlijke hoeveelheden drinkt kun je een ontsteking ook wel zien in niet-ochtendurine), bij klachten is mij opgedragen door de uroloog onmiddelijk urine in te leveren.
Ik heb overigens altijd bloed in mijn urine. Microscopisch, dus niet met het blote oog te zien. Urine is verschillende keren op kweek gezet, ze hebben in mijn blaas gekoekeloerd, maar geen oorzaak gevonden. Ik heb er ook verder geen last van.
Enige voordeel is dat de assistente bij mij niet aan hoeft te komen met gemekker over ochtendurine(bij ons in de praktijk kunnen ze schijnbaar alleen in ochtendurine zien of er een ontsteking is, onzin, als je geen achterlijke hoeveelheden drinkt kun je een ontsteking ook wel zien in niet-ochtendurine), bij klachten is mij opgedragen door de uroloog onmiddelijk urine in te leveren.
woensdag 3 februari 2016 om 16:26
Een opstekertje: Pinda's zijn heerlijk door stamppot. Ik doe er dan wel wat ongezouten door.
http://mens-en-gezondheid ... eeskracht-van-pindas.html
Een kilo zal wel genoeg zijn:
Alles mag op. Ik hoop dat het dan toch nog gezellig wordt vandaag.
See you - misschien.
http://mens-en-gezondheid ... eeskracht-van-pindas.html
Een kilo zal wel genoeg zijn:
Alles mag op. Ik hoop dat het dan toch nog gezellig wordt vandaag.
See you - misschien.