Mode & Beauty alle pijlers

Carnavaloutfit ideeën

03-02-2016 20:52 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Aankomend weekend begint carnaval weer en normaal vier ik het meerdere dagen maar dit jaar vier ik het slechts één avond.

Ik ben daarom op zoek naar een simpel maar toch leuk idee voor een outfit.

Ik ben al eens cowgirl geweest ( ruitjesblouse die ik nog had, doekje om, oude cowboylaarzen van mijn moeder aan en een hoed erbij gekocht ).

En politieagente ( witte blouse die ik al had, kort leren broekje die ik al had en daarbij handboeien, badge en politiehoed gekocht ).

Dit soort ideeën bedoel ik dus.

Dus eigenlijk met spullen en kleren die je al in huis hebt en waarbij je eigenlijk alleen de accessoires hoeft te kopen.

De standaard outfits vind ik namelijk altijd zo eenzijdig en voor één avond heb ik ook geen zin om alleen al aan mijn pakje 40 euro kwijt te zijn.

Alvast bedankt voor het meedenken!
- Schoolmeisje (vlechtjes in, kort rokje en blousje erop en van die hoge sokken. En een mega lollie mee als accesoire)

- piraat (alleen ooglapje en speelgoed zwaard. De rest weet je vast wel te fabriceren met wat je nog in de kast hebt)
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
quote:Marover2801 schreef op 03 februari 2016 @ 20:58:

- Schoolmeisje (vlechtjes in, kort rokje en blousje erop en van die hoge sokken. En een mega lollie mee als accesoire)

- piraat (alleen ooglapje en speelgoed zwaard. De rest weet je vast wel te fabriceren met wat je nog in de kast hebt)

Schoolmeisje leuk!

Mijn zusje heeft van die ruitjesrokjes dus die zou ik aan kunnen.

Bretels om een stropdasje erbij en een blouse heb ik zelf nog wel.

Staat genoteerd
Ma flodder: kijken of je een bloemetjes jurk kan scoren bij de kringloop. Laarzen eronder en sigaar mee.

Poetsmiep: theedoek om je hoofd. Shortje om. Wat poetslappen overal.

Anita: panterprintje. Blonde pruik. Al je make up op je smoel.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op 03 februari 2016 @ 21:03:

Ma flodder: kijken of je een bloemetjes jurk kan scoren bij de kringloop. Laarzen eronder en sigaar mee.Jah dit ga ik doen. Dank je wel voor dit geweldige idee.
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Boerenkiel een rode zakdoek.
Ooh poetsmiep klinkt ook heel erg leuk!

Paar schuursponsjes op mijn outfit genaaid en een afwasborstel door mijn knot
Ik hou niet van kant en klare mooie

Pakjes, ik raap wat rommel bij elkaar,

Ik heb op Mp een lelijke bloemen jurk

Gekocht, bij wibra lelijke huids kleur panty, lelijke pruik , badmuts, rubber laarzen van action voor 15 euro klaar
Ik heb een 2e hands bruidsjurk op de kop getikt (nog een mooie ook ) voor ¤12,50, schminck en nepbloed, dus ik ga als zombiebruid.
Ma flodder heb ik ook wel eens gedaan, bloemetjesjurk van oma, regenlaarzen, pantykousjes en sigaar. Ook erg leuk!
quote:NYC schreef op 03 februari 2016 @ 21:22:

Boerenkiel een rode zakdoek.

Dat kan alleen in de buurt van Den Bosch. In Roosendaal draag je een gordijn en een bontjas en in Limburg heb je iets voor of op je gezicht (schmink of masker).

Ik ging ooit als dweilorkest, met een emmer, een zwabber en een jas vol dweilen.
quote:wolkewitje schreef op 03 februari 2016 @ 22:31:

[...]

Dat kan alleen in de buurt van Den Bosch. In Roosendaal draag je een gordijn en een bontjas en in Limburg heb je iets voor of op je gezicht (schmink of masker).

Ik ging ooit als dweilorkest, met een emmer, een zwabber en een jas vol dweilen.Ik noemde hem expres omdat mijn vrouw (Limburgse) en ik (Brabantse) ondanks dat we helemaal geen carnavalisten zijn commentaar hebben op elkaars "carnaval". Zij vindt het Brabantse carnaval boers en eenvoudig (maar is wel open) en ik vind het Limburgse carnaval ijdel en chauvinistisch (maar dus ook gesloten).Steken dan een beetje de draak met elkaar. Vandaar dat ik de boerenkiel noemde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven