PostNL is pakket kwijt.

03-02-2016 22:55 34 berichten
Morgen is PostNl al 5 dagen mijn pakket kwijt en kan er een onderzoek gestart worden. Wat is jullie ervaring met dit onderzoek? komt daar ooit weleens wat uit?
Alle reacties Link kopieren
Bij DHL bij mij laatst niet. Kreeg wel netjes mijn geld terug van de verzender.

Helaas waren de aanbiedingen die ik had gekocht intussen al weer verlopen....

Succes!
Ik hoop dat het verzekerd verzonden is anders kun je er verder naar fluiten.
Wat zat er in?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ken de distributiecentra van PostNL toevallig vrij goed. Ik snap wel dat als je daar iets kwijt bent het ook heel erg kwijt is. Maar ja, zo'n onderzoek nemen ze nogal serieus
quote:Enn schreef op 03 februari 2016 @ 22:58:

Wat zat er in?Ik heb via marktplaats diverse prularia gekocht bij dezelfde adverteerder.
quote:JollyJ schreef op 03 februari 2016 @ 22:59:

Ik ken de distributiecentra van PostNL toevallig vrij goed. Ik snap wel dat als je daar iets kwijt bent het ook heel erg kwijt is. Maar ja, zo'n onderzoek nemen ze nogal serieusDus een succesverhaal is vrijwel uitgesloten? Volgens track en trace is het pakket alleen ontvangen bij postnl.
quote:AnDu schreef op 03 februari 2016 @ 23:02:

[...]

Dus een succesverhaal is vrijwel uitgesloten? Volgens track en trace is het pakket alleen ontvangen bij postnl.Dat zei ik niet hè. In tegendeel, je mag verwachten dat ze dat serieus uitzoeken
quote:JollyJ schreef op 03 februari 2016 @ 23:03:

[...]

Dat zei ik niet hè. In tegendeel, je mag verwachten dat ze dat serieus uitzoekenNee dat klopt, je zei dat als het dstributiecentrum het pakketje kwijt is ze het ook echt kwijt zijn. Dus vandaar dat ik vraag of er wel eens een succesverhaal uitkomt dus dat hij alsnog opduikt.
Heeft verzender niet alleen online een zegel besteld en pakket nooit afgegeven? Of heb je een foto van verzendbewijs gezien
quote:knijster1973 schreef op 03 februari 2016 @ 23:19:

Heeft verzender niet alleen online een zegel besteld en pakket nooit afgegeven? Of heb je een foto van verzendbewijs gezienZe heeft me een code gegeven. Als ik inlog zie ik mijn naam staan, gewicht van het pakket en dat het in ontvangst is genomen bij Postnl.
Bij mij heeft een keer een bezorger of iemand bij de post mijn verzonden laptop uit het pakket gejat. 2 maanden later kreeg ik mijn geld pas terug. Erg slechte ervaringen dus en heel slechte service gehad van zowel post NL als het bedrijf waar ik het gekocht had.

Hoop voor betere service bij jou ;)
quote:Babuino schreef op 03 februari 2016 @ 23:23:

Bij mij heeft een keer een bezorger of iemand bij de post mijn verzonden laptop uit het pakket gejat. 2 maanden later kreeg ik mijn geld pas terug. Erg slechte ervaringen dus en heel slechte service gehad van zowel post NL als het bedrijf waar ik het gekocht had.

Hoop voor betere service bij jou ;)Ik hoop het ook. Maar eerlijk is eerlijk, dit is voor het eerst dat het bij mij fout gaat bij PostNl en ik maak zeer regelmatig gebruik van ze. Bovendien zijn dit veel hele goedkope spullen die het stelen niet waard is.
Ah balen! Er wordt zeker wel werk van gemaakt. Bij mij hebben ze ooit iets teruggevonden en dat kreeg ik alsnog in stukken en totaal onbruikbaar opgestuurd, maar hey thanx voor de moeite. Het product werd uiteindelijk wel vergoed want verzekerd verzonden.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Een kennis heeft begin december online het verjaardagscadeau voor haar kind besteld. Groot ding dus geen klein pakje. Track en trace ontvangen. Pakje kwam niet. Veelvuldig contact gehad met post.nl maar dat loste niks op. Het was zoek.

Deze week het pakket eindelijk ontvangen. Zij blij, kind blij. Dag later mail van post.nl, dat helaas het pakket nog steeds zoek is...
Mijn ervaring is dat je waarschijnlijk je pakket nooit meer terugziet en ze het onderzoek niet uitvoeren. Klachten van klanten over pakket- en postbezorging nemen ze nooit serieus. Ook niet als het vervelende zaken betreft zoals verdwenen bankpassen en rouwkaarten. Op de vraag wat ze eraan gaan doen (ook bij nooit geleverde pakket, luidt het antwoord steevast "niets".
quote:AnDu schreef op 03 februari 2016 @ 23:05:

[...]

Nee dat klopt, je zei dat als het dstributiecentrum het pakketje kwijt is ze het ook echt kwijt zijn. Dus vandaar dat ik vraag of er wel eens een succesverhaal uitkomt dus dat hij alsnog opduikt.

Natuurlijk zijn er ook succesverhalen. Er zal best weleens een pakketje zoekraken, op een verkeerd distrubitiecentrum verschijnen of door de scan slippen.

Heb je een tracktrace bewijsje ontvangen? User Lepeloetje is onlangs doelbewust opgelicht. Zij werd aan het lijntje gehouden en kreeg een oto van een vervalst verzendbewijs.
Kan zijn dat t ticket online is aangemaakt maar niet bij t postkantoor is ingeleverd.

Ik verstuur vaak. Er is een aantal keer wat kwijt geraakt. Ik hebt vaker wel dan niet terug gekregen.

Maar dan had ik t echt opgestuurd en raakte t onderweg kwijt. En niet alleen aangemeld bij PostNL
Ik heb m'n pakketje nooit gehad. Zou bij mij bezorgd zijn, nooit wat ontvangen en ik had dan maar pech
Internagelaktisch
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 04 februari 2016 @ 00:03:

Mijn ervaring is dat je waarschijnlijk je pakket nooit meer terugziet en ze het onderzoek niet uitvoeren. Klachten van klanten over pakket- en postbezorging nemen ze nooit serieus. Ook niet als het vervelende zaken betreft zoals verdwenen bankpassen en rouwkaarten. Op de vraag wat ze eraan gaan doen (ook bij nooit geleverde pakket, luidt het antwoord steevast "niets".

Wat moeten ze waar aan doen? Die bankpas of kaart uit hun mouw schudden?

Mijn ervaring is envelen met mij hier, is dat er goed onderzoek wordt gedaan en chauffeurs altijd op eventueel wangedrag worden aangesproken.
quote:bonuhbakkie schreef op 04 februari 2016 @ 01:30:

Kan zijn dat t ticket online is aangemaakt maar niet bij t postkantoor is ingeleverd.

LDan staat er toch iets in de trant van ticket is aangemaakt maar nog niet ingeleverd?
Ik weet niet of het toen bij postnl was, maar heb wel zoiets meegemaakt. Het adres was verkeerd gelezen(stond er gewoon goed op). Daardoor kon het niet bezorgd worden.

Je zou met de klantenservice kunnen bellen, vragen welke gegevens zij onder die code hebben staan. Mijn pakketje was op de afdeling onbestelbare goederen terecht gekomen. Dat onderzoek moet gestart worden via de verzender. Is bij mijn pakketje toen helemaal uitgezocht. Uiteindelijk heb ik het alsnog ontvangen. Dus het kan heus goedkomen.
quote:AnDu schreef op 04 februari 2016 @ 07:41:

[...]

Dan staat er toch iets in de trant van ticket is aangemaakt maar nog niet ingeleverd?

Er komt dan te staan pakket aangemeld bij PostNL. En dan na bezoek aan t postkantoor : pakket fysiek aangemeld ( bij mij als verzender dan)

Als ik m alleen aanmeld bij PostNL en niet weg breng naar t postkantoor dan hoef ik de verzendkosten niet te betalen.
quote:bonuhbakkie schreef op 04 februari 2016 @ 09:06:

[...]

Er komt dan te staan pakket aangemeld bij PostNL. En dan na bezoek aan t postkantoor : pakket fysiek aangemeld ( bij mij als verzender dan)

Als ik m alleen aanmeld bij PostNL en niet weg breng naar t postkantoor dan hoef ik de verzendkosten niet te betalen.Bij mij staat er dat het pakket ontvangen is door PostNl en verder geen bezorggevens beschikbaar zijn.
Dan kan het zijn dat het niet afgeleverd is oo t postkantoor. Heeft diegene een foto oid van het track and tracé bonnetje? Want als ik een pakket aanbied op t postkantoor krijg ik een Bon mee dat ik ze daar aangeleverd heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven