Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
donderdag 4 februari 2016 om 07:55
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 04 februari 2016 @ 07:53:
[...]
Mooie reden om een dagje uit te gaan.
Het is een ´lichtjes optocht´ in de avond ...
Zaterdagochtend ben ik al onder de pannen maar dan is er dus nog niets aan de hand. En maandag heb ik aangeboden een dienst over te nemen van een collega.
[...]
Mooie reden om een dagje uit te gaan.
Het is een ´lichtjes optocht´ in de avond ...
Zaterdagochtend ben ik al onder de pannen maar dan is er dus nog niets aan de hand. En maandag heb ik aangeboden een dienst over te nemen van een collega.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 4 februari 2016 om 08:04
Ik heb nog duizelingen van al die voorrangsregels die ik moet gaan onthouden, dat wordt elke dag blokken. Ik waande me echt weer even terug op de middelbare school in dat klasje, volgens mij is er nog niet zo veel veranderd. Maar mijn rij-instructeur is tevreden over mijn prestaties tot nu toe(heb 5 lessen gehad), alleen moet ik wat minder hard door de bochten(mijn passagier, de volgende lesser, schudde van de ene kant naar de andere kant van de bolide) en is het niet de bedoeling dat ik flink gas geef als ik door oranje rij...en ik heb nog wel eens wat problemen met links en rechts, maar dat is inherent aan mijn dyscalculie.
donderdag 4 februari 2016 om 09:25
quote:Dreamer schreef op 04 februari 2016 @ 09:18:
Ooh heerlijk Solo! (maar staat er nou Frans Bauer op?)
Dank
Ik vroeg me af wat erop stond, maar kon het niet goed lezen. Ik ben bang dat je gelijk hebt.
Ooh heerlijk Solo! (maar staat er nou Frans Bauer op?)
Dank
Ik vroeg me af wat erop stond, maar kon het niet goed lezen. Ik ben bang dat je gelijk hebt.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 4 februari 2016 om 10:28
quote:Dreamer schreef op 04 februari 2016 @ 10:24:
Ik heb echt een heerlijk drinkontbijt gevonden. Jammer genoeg vult het niet zo, gelukkig is het in de aanbieding.
[afbeelding]Haha, die zag ik op FB al langskomen.
Ik heb echt een heerlijk drinkontbijt gevonden. Jammer genoeg vult het niet zo, gelukkig is het in de aanbieding.
[afbeelding]Haha, die zag ik op FB al langskomen.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.