Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
woensdag 3 februari 2016 om 23:29
quote:Solomio schreef op 03 februari 2016 @ 23:27:
Ik hoef niks meer, ik ga naar bed. Sorry BD.
Ja ik mix nog ff de choco voor Roosje en dan glij ik onder de barkruk. Lekker met een dekentje van de bank. Gepikt van iemand die heel diep lag te slapen en snurken dus die heeft niks gemerkt.
Tot morgenochtend allemaal
Ik hoef niks meer, ik ga naar bed. Sorry BD.
Ja ik mix nog ff de choco voor Roosje en dan glij ik onder de barkruk. Lekker met een dekentje van de bank. Gepikt van iemand die heel diep lag te slapen en snurken dus die heeft niks gemerkt.
Tot morgenochtend allemaal
donderdag 4 februari 2016 om 07:15
Beetje hetzelfde, het duurt wel even voordat de kramp wegtrekt. Goed excuus om het rustig aan te doen. Zo is het nu niet verstandig om te stofzuigen. Zo jammer
Ik ga gewoon lekker genieten van de vakantie. Straks een paar bossen bloemen kopen, dat vind ik fijn, bloemen in huis.
Jij nog leuke plannen voor vandaag?
Ik ga gewoon lekker genieten van de vakantie. Straks een paar bossen bloemen kopen, dat vind ik fijn, bloemen in huis.
Jij nog leuke plannen voor vandaag?
donderdag 4 februari 2016 om 07:18
donderdag 4 februari 2016 om 07:23
Ja, ik heb gisteren ook een paar uur aan de telefoon gehangen met mijn moeder, om mijn zorgen over het niet kunnen stofzuigen te bespreken. Nu kan ik het wel aan en als ik me straks toch heel schuldig en verdrietig ga voelen mag ik haar weer bellen.
Leuk, lunchen. Bij V&D hebben ze toch best lekkere dingen. Wordt La Place niet overgenomen door Jumbo? Zoiets las ik.
Leuk, lunchen. Bij V&D hebben ze toch best lekkere dingen. Wordt La Place niet overgenomen door Jumbo? Zoiets las ik.
donderdag 4 februari 2016 om 07:33
Ja, ik geloof dat La Place wel blijft bestaan, maar diegene die in een V&D-vestiging zitten zullen daar denk ik niet onder vallen. Geen idee hoor.
Fijn dat je bij je moeder terecht kunt met je zorgen.
Gelukkig kun je het weekend vergetelheid zoeken in het carnaval.
Fijn dat je bij je moeder terecht kunt met je zorgen.
Gelukkig kun je het weekend vergetelheid zoeken in het carnaval.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar