Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 22:07:

[...]

En voor jou J en ik zijn dan ook praktisch inwisselbaar LOL
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 22:03:

[...]

Eenvoudig op te lossen toch? Tenzij je vriend graag ziet Sommige momenten minder dan andere. Hahaha
quote:hatsetats schreef op 04 februari 2016 @ 22:06:

[...]

Nee is ook niet handig.

Ik moet iets gaan doen dat ik dood- en doodeng vind. Zelfs de tussenstap die ik nu doe daar pies ik van narigheid al bijna in mn broek. En die klootzak van een trainer maar pushen en teleurgesteld en boos doen. Ik haat die man op die momenten. Lul.Tja kotsen in het zwembad en zo... Keuzes, keuzes, doen, niet doen? Wel doen, wel doen, kan niet, gaat niet, wil, moet, gaat niet anders, kan.... Succes met je weg naar je wedstrijd! *bij mij is het doel heel klein*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 22:10:

[...]

Tja kotsen in het zwembad en zo... Keuzes, keuzes, doen, niet doen? Wel doen, wel doen, kan niet, gaat niet, wil, moet, gaat niet anders, kan.... Succes met je weg naar je wedstrijd! *bij mij is het doel heel klein*

Da's nog eens wat anders dan gezellig piesen in het water

Dit doel heeft niets met de wedstrijd te maken Overwinnen van een enorme angst is het maar voor een ander slaat het nergens op.
quote:AllyMcBeal schreef op 04 februari 2016 @ 20:59:

Wat goed van je moeder trouwens.!!!!! Ze is 81 intussen maar ik ken geen mens meer open minded dan zij!!!
Ik heb niet alles gelezen, maar die leeftijd.

Je zal maar 102 worden en dan ben je als 50 eigenlijk nog maar jong.

In Engeland worden de queens wel erg oud en de kroonprinsen zijn 60?

O nee, die wordt dit jaar 68.

Niets sprookjesachtig behalve het "Ze leefden nog lang."

http://www.nu.nl/binnenla ... lussers-in-nederland.html
quote:hatsetats schreef op 04 februari 2016 @ 22:22:

[...]

Da's nog eens wat anders dan gezellig piesen in het water

Dit doel heeft niets met de wedstrijd te maken Overwinnen van een enorme angst is het maar voor een ander slaat het nergens op.Ik zou het mezelf tegen jou nooit horen zeggen maar ik ga het toch doen: Ik doorvoel wat je bedoelt. Die angst, die stap om verder willen komen - dat lijf heeft er maar gedeeltelijk mee te maken. Die geestelijke ontwikkeling heeft effecten nodig om de verder te kunnen.
quote:Pumps_italiaans schreef op 04 februari 2016 @ 22:35:

Ik heb niet alles gelezen, maar die leeftijd.

Je zal maar 102 worden en dan ben je als 50 eigenlijk nog maar jong.

In Engeland worden de queens wel erg oud en de kroonprinsen zijn 60?

O nee, die wordt dit jaar 68.

Niets sprookjesachtig behalve het "Ze leefden nog lang."

http://www.nu.nl/binnenla ... lussers-in-nederland.htmlOh Pumps jij bent echt onze kroegdichter! En kok en verrassend aanbrenger van onderwerpen!
Ik ben erg ongezellig maar val steeds in slaap.

Op de bank.

Heel charmant.
quote:Eleonora-1 schreef op 04 februari 2016 @ 23:00:

Op de bank.

Heel charmant.

Oh ik kom erbij hoor. Is er nog een stukkie vrij? En een schoongewassen dekentje?

Slaap lekker lieverds
quote:Eleonora-1 schreef op 04 februari 2016 @ 23:00:

Op de bank.

Heel charmant.Ruilen? Ik zit in bed, ben moe fysiek, maar nog te druk in hoofd om te slapen. Morgen vroeg de wekkerT, dus moet eigenlijk wel gaan slapen.
Ik ga ook slapen.

Of zal ik een rondje geven voor m'n 13000e post?
quote:Peacy schreef op 04 februari 2016 @ 23:06:

Ik ga ook slapen.

Of zal ik een rondje geven voor m'n 13000e post?Doe mij maar een slaapmutsje dan? Of zal ik gewoon een tabletje nemen? Ik heb nog vrijverkrijgbare slaapmedicatie uit Amerika liggen. Eigenlijk een soort anti-histamine maar in de juiste dosering werkt het goed ter ondersteuning van de slaap.
quote:fietsie schreef op 04 februari 2016 @ 23:06:

[...]

Ruilen? Ik zit in bed, ben moe fysiek, maar nog te druk in hoofd om te slapen. Morgen vroeg de wekkerT, dus moet eigenlijk wel gaan slapen.

Ik heb geestdodende tv aan.

Echt een aanbeveling als je in slaap wil vallen.
quote:Peacy schreef op 04 februari 2016 @ 23:06:

Ik ga ook slapen.

Of zal ik een rondje geven voor m'n 13000e post?Doe maar.
quote:BridgetteDubois schreef op 04 februari 2016 @ 23:01:

[...]

Oh ik kom erbij hoor. Is er nog een stukkie vrij? En een schoongewassen dekentje?

Slaap lekker lieverds Mijn slaapnest is net verschoond, heerlijk!
Rondje absinth!

En daarna: slaap lekker!
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 22:45:

[...]

Ik zou het mezelf tegen jou nooit horen zeggen maar ik ga het toch doen: Ik doorvoel wat je bedoelt. Die angst, die stap om verder willen komen - dat lijf heeft er maar gedeeltelijk mee te maken. Die geestelijke ontwikkeling heeft effecten nodig om de verder te kunnen.Klopt precies. Het is niet fysiek, want ik kan het gewoon. Ik durf alleen niet
Bobby Gentry, Ode to Billy Joe

Dit is zoooooo mooi!
Ik moet wachten tot man belt dat ik hem op kan komen halen. Heb ik opeens de vaat van twee dagen gedaan, wasjes weg gevouwen en weer nieuwe opgehangen, fornuis schoon en geswifferd. Sporttas voor morgen klaar gelegd ook nog. En een sinasappeltje gegeten
Peacy, ik had beloofd nog even langs te komen maar het slaapmutsje sla ik over, sorry. Buik doet niet gezellig, net als gisteren. Dacht dat het weer over was. Voel me dus nu met mijn 48 zeker geen jonge meid. Andere dagen ook niet hoor, al was het leuk om afgelopen maandag aan groep 3 te laten zien dat juf nog wel bijna de spagaat kan. En dat ik dan 's avonds nog steeds voel hoef ik hen dan niet te vertellen . Ik ga eens kijken of slapen helpt, morgen studiedag.
Deze jonge godin van 47 is nu natuurlijk klaarwakker, jullie begrijpen.

De hele avond was ik niet vooruit te branden en nu kan ik niet slapen.

Ik ga maar rummicubben, alleen.

Of mah jonghhen.

Misschien dat Meds nog langskomt, die is nog veel ouder en doet het met vier uur slaap per nacht.
In Linda. nummer 138 (deze maand) schreef Sylvia Witteman trouwens een sterke column over kinderen, voeding en wat nou gezond lijkt of gezond is.

Ik heb geprobeerd 'm te vinden zodat ik 'm hier kon plakken maar ik krijg het niet voor elkaar.
Goedemorgen schatteboutjes.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Goedemorgen. Rondje gelopen, nu eten, douchen en op pad. Niet mijn normale looptijd maar wegens laat thuis nu even de enige optie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven