Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
en ondertussen gaat het vuur uit.
quote:WD-40 schreef op 04 februari 2016 @ 21:29:

IIn een wattus vaor toestand??Dat gedoe wat je krijgt als de wereld net vergaan is, na een kernoorlog of zo. Dan doe je echt een moord voor dat SAS handboek.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2016 @ 21:32:

[...]

Dat gedoe wat je krijgt als de wereld net vergaan is, na een kernoorlog of zo. Dan doe je echt een moord voor dat SAS handboek.Daar is de schuilkelder voor.
quote:WD-40 schreef op 04 februari 2016 @ 21:32:

en ondertussen gaat het vuur uit.Jammer dat ik nooit TV kijk. Ik had om dit programma best een beetje kunnen lachen geloof ik .
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2016 @ 21:29:

Nou Peac, dan hoop ik maar voor je dat je nooit in een postapocalyptische toestand terecht komt.Ik duik onder. Vriend zat ooit bij de scouting.
De film is slecht.

Ik ben moe.

Ga naar bed.
Slaap lekker
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2016 @ 21:32:

[...]

Dat gedoe wat je krijgt als de wereld net vergaan is, na een kernoorlog of zo. Dan doe je echt een moord voor dat SAS handboek.Of een zombie uitbraak ofzo.
Nou welterusten dan maar Yas. Ik zou eigenlijk ook naar bed moeten, maar ik heb nog geen zin.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2016 @ 21:33:

[...]

Jammer dat ik nooit TV kijk. Ik had om dit programma best een beetje kunnen lachen geloof ik .Je ziet weinig, want zit alleen maar zo
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 21:36:

[...]

Of een zombie uitbraak ofzo.Of een aanval van gemene marsmannetjes, dat soort dingen inderdaad.

[...]

Of een zombie uitbraak ofzo.Zombiefilms noem ik altijd vreetfilms.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2016 @ 21:36:

[...]

Of een aanval van gemene marsmannetjes, dat soort dingen inderdaad.Of een apparaat wat alle elektriciteit vernietigt. Het kan allemaal.

[...]

Je ziet weinig, want zit alleen maar zo Oh nou dan laat ik die bak maar weer uit. Wel grappig trouwens hoe mensen reageren als ik vertel dat ik nooit TV kijk. Alsof ik zelf een soort van marsmannetje ben. 'Maar wat DOE je dan de hele avond???', vragen ze dan. Of 'Is dat weer één van je rare principes of zo???'
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2016 @ 21:39:

[...]

Oh nou dan laat ik die bak maar weer uit. Wel grappig trouwens hoe mensen reageren als ik vertel dat ik nooit TV kijk. Alsof ik zelf een soort van marsmannetje ben. 'Maar wat DOE je dan de hele avond???', vragen ze dan. Of 'Is dat weer één van je rare principes of zo???'Als ik tv kijk is het meestal Netflix. En als ik geen zin heb om op te letten zet ik de tv aan Maar meestal staat hij gewoon uit.
Kunnen ze dat mooie witte strand wel terug vinden? ( Hans en Grietje effect )
quote:WD-40 schreef op 04 februari 2016 @ 21:44:

Kunnen ze dat mooie witte strand wel terug vinden? ( Hans en Grietje effect )Ik denk dat dat niet makkelijk gaat lukken.
Waarom gaan ze in 2 groepen?
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 21:45:

[...]

Ik denk dat dat niet makkelijk gaat lukken.Ik had herkenningspunten gemaakt van de route.
Ik lig..... heel vermoeiend. Logees hebben en werken.
quote:WD-40 schreef op 04 februari 2016 @ 21:46:

[...]

Ik had herkenningspunten gemaakt van de route.Juist!
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 21:46:

Waarom gaan ze in 2 groepen?Om het vuur te beschermen, allebei een deel mee.
quote:WD-40 schreef op 04 februari 2016 @ 21:47:

[...]

Om het vuur te beschermen, allebei een deel mee.O, okay.
quote:yasmijn schreef op 04 februari 2016 @ 21:46:

Ik lig..... heel vermoeiend. Logees hebben en werken.Je moet je logees ook wel een beetje zorgvuldig uitkiezen natuurlijk
Vuurblazers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven