Cheers!
donderdag 23 oktober 2008 om 22:16
quote:bentetje73 schreef op 23 oktober 2008 @ 20:52:
ben zo ontzettend benieuwd wat elyane zit te doen nu...
Te forummen
Hahah, maar was net wel bezig met nagels, waardoor ik nu moeilijk tiep (vriendinnetje heeft ze gedaan) Vriendin en schoonzus zijn nu net weg en nu moet ik nog een doosje knutselen, een lijstje met leuke nummers tiepen en de geheugenkaart van de camera leeghalen. Dus ik lig nog lang niet.
Heb ook net mijn stola uitgepakt,maar men die is lelijk zeg! Het lijkt wel een tafelkleed, die ik om me heen heb hangen. Dus dan maar koud
ben zo ontzettend benieuwd wat elyane zit te doen nu...
Te forummen
Hahah, maar was net wel bezig met nagels, waardoor ik nu moeilijk tiep (vriendinnetje heeft ze gedaan) Vriendin en schoonzus zijn nu net weg en nu moet ik nog een doosje knutselen, een lijstje met leuke nummers tiepen en de geheugenkaart van de camera leeghalen. Dus ik lig nog lang niet.
Heb ook net mijn stola uitgepakt,maar men die is lelijk zeg! Het lijkt wel een tafelkleed, die ik om me heen heb hangen. Dus dan maar koud
donderdag 23 oktober 2008 om 22:19
donderdag 23 oktober 2008 om 22:21
donderdag 23 oktober 2008 om 22:23
quote:mimsey schreef op 23 oktober 2008 @ 21:49:
Ik zag Bloes overigens ook heel geconcentreerd voor zich uit staren,
Heb mezelf niet gezien hoor! Straks nog even op internet kijken voor meer beelden.
Enne; jij bent in het echt veul mooierder!
Heb wel de harsens van schoonmama gezien.
Kus voor de bijna-bruid!
Ik zag Bloes overigens ook heel geconcentreerd voor zich uit staren,
Heb mezelf niet gezien hoor! Straks nog even op internet kijken voor meer beelden.
Enne; jij bent in het echt veul mooierder!
Heb wel de harsens van schoonmama gezien.
Kus voor de bijna-bruid!
vrijdag 24 oktober 2008 om 08:45
Goedenmorgen!
Elyane.. een heeeeele fijne dag gewenst. Ik heb even op internet gezocht en gezien dat dit een bruidscadeau bij uitstek is, dus bij deze:
Bloemen krijg je al genoeg, denk ik
Ik kon 'm zo snel niet in het NL vinden, maar er staan wel plaatjes in.
En aaahhhl ooh... Mims en Bloes op tv gemist.. 'k Zal eens kijken bij uitzending gemist, als ik daar nog tijd voor krijg de komende dagen
Fijne dag iedereen!
Elyane.. een heeeeele fijne dag gewenst. Ik heb even op internet gezocht en gezien dat dit een bruidscadeau bij uitstek is, dus bij deze:
Bloemen krijg je al genoeg, denk ik
Ik kon 'm zo snel niet in het NL vinden, maar er staan wel plaatjes in.
En aaahhhl ooh... Mims en Bloes op tv gemist.. 'k Zal eens kijken bij uitzending gemist, als ik daar nog tijd voor krijg de komende dagen
Fijne dag iedereen!
Later is nu
vrijdag 24 oktober 2008 om 10:07
vrijdag 24 oktober 2008 om 10:22
vrijdag 24 oktober 2008 om 10:25
Ik ga vanmiddag bruid en bruidegom kijken. Zin in. Eerst Mims en Mops ophalen en dan door naar gemeentehuis...
Mag ik een brutale vraag stellen? Mocht er iemand zomaar ineens jongetjesbroeken maat 110-116 of 128/134 over hebben.... zou ik dan misschien...??? Fijn dat Mav zoveel hulp en centjes krijgt van iedereen om zijn huishouden aan te vullen enzo, maar ik heb nu ineens wel een beetje een probleem.
Lost zich ook wel weer op over een maand of twee, maar goed. Jongetjes met blote beentjes naar school sturen is ook zo wat...
Mag ik een brutale vraag stellen? Mocht er iemand zomaar ineens jongetjesbroeken maat 110-116 of 128/134 over hebben.... zou ik dan misschien...??? Fijn dat Mav zoveel hulp en centjes krijgt van iedereen om zijn huishouden aan te vullen enzo, maar ik heb nu ineens wel een beetje een probleem.
Lost zich ook wel weer op over een maand of twee, maar goed. Jongetjes met blote beentjes naar school sturen is ook zo wat...