Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 05 februari 2016 @ 19:17:

Ik heb een cadeau gekregen vandaag. Van mijn verkering.

Een hoesje voor mijn nieuwe foon.

Deze.

Omdat ik zijn 'Peach' ben.

Nah?

[img]http://cdnnlfc.no-search.com/images/pro ... -peach.jpg[/img]Grote kijkers heb je en ik geloof graag dat je 'peach' bent met dat huidje van je! Maar ehhh... Ik heb vandaag van man een iphone 6 gekregen, zonder hoesje weliswaar
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 05 februari 2016 @ 19:15:

Ik ben lekker bijgelezen Auto is weer APK en helemaal in orde. Klaar voor het weekendrondje België. Maar vanavond lekker even doorzakken in de kroeg. Wie heeft bardienst? Mag ik een cocktailtje om het weekend feestelijk in te zetten?

Jawor...
quote:Moiren_ schreef op 05 februari 2016 @ 19:17:

[...]

Ik denk dat LV moet gaan studeren.Heb ik al geprobeerd, was geen eclatant succes. Ik zou nog wel wiskunde willen doen (uni) en ik denk ook wel dat ik die netjes af zou maken (want lekker moeilijk) maar ik schrik terug voor de kosten. We hebben het wel, maar stel je voor dat er ineens stront aan de knikker komt. Dan zit ik hier te koekeloeren met een lege spaarpot en wederom een onafgemaakte studie.
quote:Oudblond schreef op 05 februari 2016 @ 19:19:

[...]

Grote kijkers heb je en ik geloof graag dat je 'peach' bent met dat huidje van je! Maar ehhh... Ik heb vandaag van man een iphone 6 gekregen, zonder hoesje weliswaar

Dat is natuurlijk ook fantastisch!

De foon heb ik sinds een week, via de broer van de verkering die een abo etc voor me geregeld heeft en dan nu een hoed van de man.

Feest.
quote:fietsie schreef op 05 februari 2016 @ 19:19:

[...]

Was het spannend met de keuring of alleen noodzakelijk? Mijn autootje moet volgende week vrijdag en is 19 jaar. Dat wordt heel spannend.

Er was niets aan de hand maar ik vond het wel spannend. Door de toestanden met de familie hebben we in augustus in 5 minuten een tweede hands gekocht, zonder onderhoudsboekje en die moest voor maart opnieuw APK. Dus meteen groot onderhoud laten doen (wat een geld!!!!) en de meneer van de garage vertelde me dat ik een prima karretje gekocht heb waar ik nog heel wat km'tjes mee kan doen. Was wel een beetje een opluchting. Man en ik zijn het duo pech en co, dus dit is een mega meevaller.

19 jaar !!!!!????
quote:Eleonora-1 schreef op 05 februari 2016 @ 19:21:

[...]

Dat is natuurlijk ook fantastisch!

De foon heb ik sinds een week, via de broer van de verkering die een abo etc voor me geregeld heeft en dan nu een hoed van de man.

Feest.Ik ben blond he, verklaar je nader?
quote:Moiren_ schreef op 05 februari 2016 @ 19:17:

[...]

Ik denk dat LV moet gaan studeren.Ja, lijkt mij ook, geen waskunde want dat kan ze al heel goed. Wassen is soms best moeilijk, wit wit houden is voor skmmigen een hele kunst.

Deze.

Nah?

[afbeelding]Wat lief
Hoesssssssss niet hoed.

Autocorrect op die foon hè, nog niet zo soepeltjes allemaal.
quote:Oudblond schreef op 05 februari 2016 @ 19:23:

[...]

Ik ben blond he, verklaar je nader?Een hoes denk ik. De d zit vlak naast de s he .
quote:fietsie schreef op 05 februari 2016 @ 19:23:

[...]

Ja, lijkt mij ook, geen waskunde want dat kan ze al heel goed. Wassen is soms best moeilijk, wit wit houden is voor skmmigen een hele kunst.Thuis lukt dat me ook niet hoor. En ik strijk thuis werkelijk nooit ofte nimmer.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 februari 2016 @ 19:24:

Hoesssssssss niet hoed.

Autocorrect op die foon hè, nog niet zo soepeltjes allemaal.Oefenen, blijven oefenen (of dat stomme woordenboek uitzetten). Ik sms wel eens onbestaande/dialect woorden en na een tijdje kent de autocorrect ze. Vind ik dan wel weer knap gemaakt.
Maar eh, zit de kroeg zonder booz? Ik zit al tijden droog!
quote:Oudblond schreef op 05 februari 2016 @ 19:11:

[...]

Wil hij graag een bad vol eendjes? Ik heb een grote collectie die van eigenaar mag veranderen.Wat lief maar we hebben er al heul veel

Deze.

Nah?

[afbeelding]Nah, punten! !!
quote:SaveTheDay schreef op 05 februari 2016 @ 19:29:

[...]

Wat lief maar we hebben er al heul veelIs ook leuk! Mocht er nog iemand interesse hebben de collectie past net in een grote vuilniszak en is gratis voor de echte liefhebber.
Ik zet even de muziek wat harder, wat een mooi nummer!

https://m.youtube.com/watch?v=0KaWSOlASWc
quote:Oudblond schreef op 05 februari 2016 @ 19:28:

Maar eh, zit de kroeg zonder booz? Ik zit al tijden droog!Ik post net een joekel van een cocktail!
quote:Eleonora-1 schreef op 05 februari 2016 @ 19:24:

Hoesssssssss niet hoed.

Autocorrect op die foon hè, nog niet zo soepeltjes allemaal.Maar dus een verkering wiens connecties de phone en abo regelde en een man die je een hoesje cadeau geeft? Leo zorgt voor mannen in de schuilkelder. Apo mag aanbreken!
quote:Eleonora-1 schreef op 05 februari 2016 @ 19:32:

[...]

Ik post net een joekel van een cocktail!Voor mijn neus weg gesnaaid... ik denk door.... de moeder van Kitten. Maar dank je Leo, ik hop zelf wel even achter de bar. Nog iemand?
Oh ehm sja... Ik dacht dat niemand wilde... Dus ik heb wat door elkaar gegooid en noem het een cocktail
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 05 februari 2016 @ 19:34:

Oh ehm sja... Ik dacht dat niemand wilde... Dus ik heb wat door elkaar gegooid en noem het een cocktailMultifunctioneel. Beter dan dat vloeibare ontbijt dat niet zo goed vulde!
Doe mij maar iets maar zonder alcohol please. Want dat lust ik niet.
quote:Eleonora-1 schreef op 05 februari 2016 @ 19:37:

Doe mij maar iets maar zonder alcohol please. Want dat lust ik niet.*en ik ga echt op dummy cursus plaatjes plakken* Ik maak een heerlijk cocltailtje voor je met ginger ale, beetje citroensap, scheutje aardbeiensiroop, versierd met een glitterparapluutje en natuurlijk drie rietjes in fleurige tintjes. Was je dat nog beige of viel het mee?
Heb je al plakrechten dan Olle Grieze?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven