Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik iets wat heel sterk is?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 06 februari 2016 @ 00:23:

Mag ik iets wat heel sterk is?Een bodybuilder?
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Moiren_ schreef op 06 februari 2016 @ 00:13:

[...]

Alleen als je lief doet

Ben altijd lief!

(waar is dat duiveltje )
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:DorothyParker schreef op 06 februari 2016 @ 00:23:

[...]

Zag jou ava en dacht, Hey, dat is X...

Dus ben jij X? Vind X leuk!Psies! Jij bent best dapper want je houdt deze nick al lang aan, ja toch? Ik ben al vier keer van nick veranderd. In 1,5 jaar tijd. Misschien moet ik eens een poll doen over hoe vaak je al van nick bent veranderd. Maar sommige veranderen wel van nick, maar blijven herkenbaar van de vorige. Best interessant eigenlijk, hoe mensen daarmee omgaan. En dan al je vorige nicks onthullen en daarna snel weer weghalen.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Kia-Ora schreef op 06 februari 2016 @ 00:24:

[...]

Een bodybuilder?

Toen ik op verzenden drukte flitste idd 'zou Hats nog wakker zijn?' door mij heen.

En DP: fijn om je te zien.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-

quote:Sapsorrow schreef op 06 februari 2016 @ 00:28:

[...]

Psies! Jij bent best dapper want je houdt deze nick al lang aan, ja toch? Ik ben al vier keer van nick veranderd. In 1,5 jaar tijd. Misschien moet ik eens een poll doen over hoe vaak je al van nick bent veranderd. Maar sommige veranderen wel van nick, maar blijven herkenbaar van de vorige. Best interessant eigenlijk, hoe mensen daarmee omgaan. En dan al je vorige nicks onthullen en daarna snel weer weghalen.

Maar jij bent toch die nick die ik niet graag had maar daarna wel graag had?

Zo stoer ben ik niet hoor. Vind mijn nick (of beter gezegd: de vrouw achter mijn nick) te stoer. Waarom veranderen?
Die kleine onderbroekies ook
Lady, kun je het deze school verwijten dat de basisschool eten verkloot heeft?

Ik zou je een andere insteek aanraden: leg de mentor uit dat je dochter supergemotiveerd is om de school netjes binnen vier jaar te verlaten, en ze intelligent genoeg is om precies genoeg punten daarvoor te halen. En dat jij, uit frustratie met je ervaringen met haar en het schoolsysteem, er achter staat dat ze op een leuke manier gaat ontdekken waar en hoe ze verder wil.

Moet jij echt op het matje komen, of moeten alle ouders dat om de zoveel tijd, of wil de mentor gewoon graag overleggen over hoe verder (havo, mbo, watdanook)?

Ik doe in mijn werk mijn stinkende best om geen schade aan te richten, maar weet ook dat ik binnen het systeem sommige kinderen niet kan bieden wat ze verdienen en nodig hebben. En dat is kut.
Sap, leuk jou te zien!
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 00:36:

[...]

[afbeelding]Nah, ik wist niet eens dat Meds ombouwplannen had. Ik mis ook altijd alles hier.
quote:feow schreef op 06 februari 2016 @ 00:38:

Lady, kun je het deze school verwijten dat de basisschool eten verkloot heeft?

Ik zou je een andere insteek aanraden: leg de mentor uit dat je dochter supergemotiveerd is om de school netjes binnen vier jaar te verlaten, en ze intelligent genoeg is om precies genoeg punten daarvoor te halen. En dat jij, uit frustratie met je ervaringen met haar en het schoolsysteem, er achter staat dat ze op een leuke manier gaat ontdekken waar en hoe ze verder wil.

Moet jij echt op het matje komen, of moeten alle ouders dat om de zoveel tijd, of wil de mentor gewoon graag overleggen over hoe verder (havo, mbo, watdanook)?

Ik doe in mijn werk mijn stinkende best om geen schade aan te richten, maar weet ook dat ik binnen het systeem sommige kinderen niet kan bieden wat ze verdienen en nodig hebben. En dat is kut.Das grappig dat je dat zegt, maar deze school heeft het net zo goed verkloot. Heel veel beloftes en heel weinig wol. En ja, ik moet op het matje komen. Volgens mentor kan dochter dan misschien haar examen nog halen namelijk, als ik haar beter op ga voeden. Dat dochter haar examen toch wel gaat halen komt niet in die domme kop op.
quote:feow schreef op 06 februari 2016 @ 00:30:

[...]

Toen ik op verzenden drukte flitste idd 'zou Hats nog wakker zijn?' door mij heen.

En DP: fijn om je te zien.Iets sterks .

Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 00:41:

[...]

Das grappig dat je dat zegt, maar deze school heeft het net zo goed verkloot. Heel veel beloftes en heel weinig wol. En ja, ik moet op het matje komen. Volgens mentor kan dochter dan misschien haar examen nog halen namelijk, als ik haar beter op ga voeden. Dat dochter haar examen toch wel gaat halen komt niet in die domme kop op.Dan moet je gewoon met haar wedden. Om geld.
Oh en nog iets grappigs: ik heb het basisschooldebacle al aan drie mentoren verteld. In de hoop daarmee enig begrip te kweken voor de instelling van dochter. En geen enkele mentor heeft er iets mee gedaan, op eentje na die enigszins begripvol knikte. Ik ben echt helemaal klaar met die lui.
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 00:47:

Oh en nog iets grappigs: ik heb het basisschooldebacle al aan drie mentoren verteld. In de hoop daarmee enig begrip te kweken voor de instelling van dochter. En geen enkele mentor heeft er iets mee gedaan, op eentje na die enigszins begripvol knikte. Ik ben echt helemaal klaar met die lui.
Zeg maar DP, ik vind het natuurlijk hartstikke gezellig voor je dat je al je ouwe vrienden hier weer terug gevonden hebt en zo, maar ik bood je dus iets te drinken aan. Wat gaat het worden? Ik ga zo te bedde, dus ik zou maar opschieten anders sta je de rest van de nacht droog.

Ik rúik heel sterk.

Mag dat ook?
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 00:37:

Die kleine onderbroekies ook

Gossie hey, niet alleen bodybuilders dragen die (droegen die? Is het iets uit het verleden die broekkies?)

Mijn geliefde Prince ook ooit, om te huilen

quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 00:56:

[...]

Ik rúik heel sterk.

Mag dat ook?Natuurlijk, jij mag alles. Zullen we gezellig samen daar bij dat grote open raam gaan zitten?
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 00:56:

[...]

Ik rúik heel sterk.

Mag dat ook?Daar ben ik ook heel goed in, sterk ruiken. Helemaal nu ik vanavond een kilo shoarma heb gegeten met een liter knoflooksaus.
Sorry alvast voor het plaatje ^^
quote:tattou schreef op 06 februari 2016 @ 00:58:

[...]

Gossie hey, niet alleen bodybuilders dragen die (droegen die? Is het iets uit het verleden die broekkies?)

Mijn geliefde Prince ook ooit, om te huilen

[afbeelding]

Het is fijn als iemand ook open staat voor de tekortkomingen van zijn/haar held.

Maar er zijn grenzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven