Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Nou ja Tattou, laten we zeggen dat ik zijn muziek leuker vind dan zijn directoire.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 06 februari 2016 @ 00:59:

[...]

Natuurlijk, jij mag alles. Zullen we gezellig samen daar bij dat grote open raam gaan zitten?Brrr, mag het raam dicht? Tis hier koud ❄.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 00:56:

Zeg maar DP, ik vind het natuurlijk hartstikke gezellig voor je dat je al je ouwe vrienden hier weer terug gevonden hebt en zo, maar ik bood je dus iets te drinken aan. Wat gaat het worden? Ik ga zo te bedde, dus ik zou maar opschieten anders sta je de rest van de nacht droog.

Bied me maar aan wat je over hebt.

Wat is al dat gedoe tussen die leerkracht en jouw kind?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:feow schreef op 06 februari 2016 @ 01:00:

[...]

Het is fijn als iemand ook open staat voor de tekortkomingen van zijn/haar held.

Maar er zijn grenzen.Ik ben helemaal weg hoor van die man, maar soms ook zo helemaal niet, dit plaatje niet, al zijn de clips dan weer leuker (ff zoeken of ik er een kan vinden). En dat afrokapsel van nu ook niet, ik heb zo niks met afrokapsels, ziet er voor mij altijd uit als een soort van paddestoel op je hoofd. Maar goed, als hij dat leuk vindt, lekker doen toch
Hey tattou.

Alles goed met jou?
quote:feow schreef op 06 februari 2016 @ 00:59:

[...]

Natuurlijk, jij mag alles. Zullen we gezellig samen daar bij dat grote open raam gaan zitten?

Ik zit hoor, bij de terrasverwarmer.

Kom maar, lekker stinken.

Ik dan.

Hele vieze parfum heb ik op. Boudoir van Westwood, ik had nog een proefje er van, van tachtig jaar terug. Ik dacht, ach, wat kan het voor schade?

Nu ruik ik naar uilenzeik.
quote:DorothyParker schreef op 06 februari 2016 @ 01:02:

[...]

Bied me maar aan wat je over hebt.

Wat is al dat gedoe tussen die leerkracht en jouw kind?

Het is niet eens die leerkracht, het instituut School in het algemeen is meer het probleem. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Ik vermoed dat ik echt De Persoon was geweest voor thuisonderwijs en mijn kinderen idem, maar dat mag hier niet in dit achterlijke land.

Ik heb trouwens nog wel een baco voor je.

quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 00:59:

[...]

Daar ben ik ook heel goed in, sterk ruiken. Helemaal nu ik vanavond een kilo shoarma heb gegeten met een liter knoflooksaus.

O ja, daar heb ik beeld bij.

Heeft iedereen hetzelfde gegeten bij je thuis?

Of is er een tijdelijke scheiding van tafel en bed nodig?
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 01:10:

[...]

Ik dan.

Hele vieze parfum heb ik op. Boudoir van Westwood, ik had nog een proefje er van, van tachtig jaar terug. Ik dacht, ach, wat kan het voor schade?

Nu ruik ik naar uilenzeik.Het kan nog erger. Ik heb me de hele dag de tering gewassen (en navenant gezweet) en ik draag helemaal geen parfum. Vanmorgen wel een beetje deo opgedaan (goedkoop merk, echt heel goedkoop) dus dat zal inmiddels ook wel uitgewerkt zijn. En ik heb ook al geen zin meer om te gaan douchen.
Mijn echtgenoot is een weekend op pad. Dat heb ik gevierd met heel erg stinkende schimmelkaas en een biefstuk met zelfgemaakte knoflookboter.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 01:11:

[...]

O ja, daar heb ik beeld bij.

Heeft iedereen hetzelfde gegeten bij je thuis?

Of is er een tijdelijke scheiding van tafel en bed nodig?Nee allemaal hetzelfde. Dus morgen gaan we ze met zijn allen blij maken bij de Action
Oh gevonden, zo moeilijk altijd om oude videos van Prince te vinden.

Clip met de beroemde Prince-slip ^^ (hij is serieus op deze manier bekend geworden, mooi toch? )

http://videos.sapo.pt/9nJI7CzkBdnDU323wJCH

Gaat goed hoor Dorothy, met jou ook weer een beetje beter?
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 01:11:

[...]

Het is niet eens die leerkracht, het instituut School in het algemeen is meer het probleem. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Ik vermoed dat ik echt De Persoon was geweest voor thuisonderwijs en mijn kinderen idem, maar dat mag hier niet in dit achterlijke land.

Ik heb trouwens nog wel een baco voor je.

[afbeelding]

Dacht dat thuisonderwijs mocht.

En (nu klink ik een watje) wat is een baco?
Ah, schimmelkaas. Die heb ik ook nog wel liggen. Als ik toch aan het stinken ben...
quote:DorothyParker schreef op 06 februari 2016 @ 01:17:

[...]

Dacht dat thuisonderwijs mocht.

En (nu klink ik een watje) wat is een baco?

In NL niet hoor, oh nee. Naar school gaan zullen ze, desnoods tot de dood erop volgt.

Een baco is een bacardi-cola, cola met rum dus. Veel rum, als het goed is.
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 01:18:

[...]

In NL niet hoor, oh nee. Naar school gaan zullen ze, desnoods tot de dood erop volgt.

Een baco is een bacardi-cola, cola met rum dus. Veel rum, als het goed is.Rum-warme choco is zoveel beter!!!
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 01:10:

[...]

Ik dan.

Nu ruik ik naar uilenzeik.

Die had een vriendin van mij ooit, inderdaad... bahenbah. Die zou allang uit de handel moeten zijn qua geur, bestaat die serieus nog?

[...]

Echt niet waar dit.

Een vriendin gaf haar dochter thuis les. Nou ja, tot die dood er op volgde dus. Niet van kind/leerling.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:tattou schreef op 06 februari 2016 @ 01:16:

Oh gevonden, zo moeilijk altijd om oude videos van Prince te vinden.

Clip met de beroemde Prince-slip ^^ (hij is serieus op deze manier bekend geworden, mooi toch? )

http://videos.sapo.pt/9nJI7CzkBdnDU323wJCH

Gaat goed hoor Dorothy, met jou ook weer een beetje beter?

Soms is het heel moeilijk.

Zo lief van je dat je erachter vraagt!
quote:feow schreef op 06 februari 2016 @ 01:15:

Mijn echtgenoot is een weekend op pad. Dat heb ik gevierd met heel erg stinkende schimmelkaas en een biefstuk met zelfgemaakte knoflookboter. Dat doe jij heel anders dan ik doe, als mijn vriend weg is voor zijn werk maak ik het mezelf zo makkelijk mogelijk, tosties en soortgelijke culinaire recepten ^^

[...]

In België is er leerplicht, geen schoolplicht.

En ben geen fan van sterke drank
quote:feow schreef op 06 februari 2016 @ 01:15:

Mijn echtgenoot is een weekend op pad. Dat heb ik gevierd met heel erg stinkende schimmelkaas en een biefstuk met zelfgemaakte knoflookboter.

Zó blij dat ik met je bij een open raam zit lieverd....

quote:DorothyParker schreef op 06 februari 2016 @ 01:22:

[...]

Soms is het heel moeilijk.

Zo lief van je dat je erachter vraagt!Het overlijden van geliefde mensen is altijd heel erg moeilijk. Ikzelf ben er totaal niet goed in om daar mee om te gaan (ik ben bijvoorbeeld ook iemand die niks kan voorlezen/toespreken op een begrafenis, ik kan dat gewoon niet omdat ik te emotioneel ben dan) dus ik begrijp je woede en onmacht van toen wel.
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 01:15:

[...]

Nee allemaal hetzelfde. Dus morgen gaan we ze met zijn allen blij maken bij de Action

Misschien dat ze apart een kassa voor jullie openen.

Dat zou wel winst zijn natuurlijk, op zaterdag.
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 01:28:

[...]

Zó blij dat ik met je bij een open raam zit lieverd....

Ik ook zo blij met jouhouhouhouuuuu! *val je overdreven en niet te vermijden snotterend en klef om de hals*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven