Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
quote:tattou schreef op 06 februari 2016 @ 01:29:

[...]

Het overlijden van geliefde mensen is altijd heel erg moeilijk. Ikzelf ben er totaal niet goed in om daar mee om te gaan (ik ben bijvoorbeeld ook iemand die niks kan voorlezen/toespreken op een begrafenis, ik kan dat gewoon niet omdat ik te emotioneel ben dan) dus ik begrijp je woede en onmacht van toen wel.Heel leuk dat je het begrijpt!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Maar tattou, mag ik je eens iets vragen?
Kiss

Even eentje voor iedereen die geen Prince-fan is zoals ik, maar eentje die toch hoog scoort, mag wel even toch? Ik misbruik dit topic soms een beetje voor mijn Prince-fandom (sorry Leo) omdat het een cafe is, ik doe net alsof er een jukebox is of dat ik de hele tijd naar de DJ loop en Prince aanvraag hahaha (dat werkte wel ooit toen ik nog jonger was ^^).
quote:DorothyParker schreef op 06 februari 2016 @ 01:33:

Maar tattou, mag ik je eens iets vragen?Jazeker, vraag maar.
quote:tattou schreef op 06 februari 2016 @ 01:34:

[...]

Jazeker, vraag maar.

Ik zie jou altijd defensief posten.

Waarom?

Vind het heel lief dat je me nu sterkte wenst.

Ik had die conformatie ook nodig.

Maar waarom ik (en vooral ik, aangezien je al zoveel commenteer op mij gaf),en een ander niet?
Ik heb net gedouched, irl dus. Dus eh.. feow en Leo, liever niet te dichtbij komen. Nu ruik ik nog lekkah. Iemand nog wat sterks? Wacht, ik haal de absinth wel.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Bottom's up!
quote:feow schreef op 06 februari 2016 @ 01:30:

[...]

Ik ook zo blij met jouhouhouhouuuuu! *val je overdreven en niet te vermijden snotterend en klef om de hals*
quote:Sapsorrow schreef op 06 februari 2016 @ 01:42:

Ik heb net gedouched, irl dus. Dus eh.. feow en Leo, liever niet te dichtbij komen. Nu ruik ik nog lekkah. Iemand nog wat sterks? Wacht, ik haal de absinth wel.Wij zitten praktisch buiten!
quote:Sapsorrow schreef op 06 februari 2016 @ 01:43:

[afbeelding]Is dat niet half dodelijk?
quote:DorothyParker schreef op 06 februari 2016 @ 01:38:

[...]

Ik zie jou altijd defensief posten.

Waarom?

Vind het heel lief dat je me nu sterkte wenst.

Ik had die conformatie ook nodig.

Maar waarom ik (en vooral ik, aangezien je al zoveel commenteer op mij gaf),en een ander niet?

Ik geef op willekeurig wie commentaar, het enige waar je mij echt mee kan hebben is (onterechte) botheid en hardheid. Dat is ook waarom ik bijvoorbeeld op die trashtopics reageer, ik snap serieus niet waarom mensen zo hard kunnen/willen zijn soms. Ik ben zelf hard soms maar in mijn ogen ben ik dat alleen tegen mensen die zelf harde oordelen hebben. En met jou heb ik soms moeite inderdaad, omdat je denk ik een beetje de weg kwijt was de laatste tijd, Althans zo las ik het. En ik snapte het wel, maar het maakte het niet okay wat je typte soms. Snap je wat ik bedoel?

Alleen getypte tekst is ook moeilijk heel erg vaak, ik denk dat heel veel mensen op dit forum denken dat ik een botte hork ben terwijl ik totaal het tegenovergestelde ben eigenlijk. Maar ik hou wel heel erg van duidelijkheid. Dat kan verkeerd overkomen als het getypte tekst is.
Dames! Laten we het gezellig houden, wie doet er mee met rollerdisco?

Oh en, ik reageer niet altijd defensief, het is maar net waar je me leest, ik heb zelf topics geopend die heel leuk verliepen, en TWD is ook een heel ander iets (een leuk voorbeeld trouwens van hoe een entertainment topic wel leuk kan verlopen, zonder negatief gedoe ^^).
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 01:45:

[...]

Wij zitten praktisch buiten!Och, kom ook maar bij me, lekkere stinkerd!
What heppens in the stamcafé status in the stamcafé.

En dat geldt ook voor geurtjes.

Ik ga mijn goddelijk grote bed eens bewonderen.

Morgen weer een open dag van een VOschool bezoeken. Mag ik met mijn meurmuil vragen gaan stellen.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:tattou schreef op 06 februari 2016 @ 01:51:

Oh en, ik reageer niet altijd defensief, het is maar net waar je me leest, ik heb zelf topics geopend die heel leuk verliepen, en TWD is ook een heel ander iets (een leuk voorbeeld trouwens van hoe een entertainment topic wel leuk kan verlopen, zonder negatief gedoe ^^).

Doe nou ff leuk meehee!

quote:Sapsorrow schreef op 06 februari 2016 @ 01:49:

Dames! Laten we het gezellig houden, wie doet er mee met rollerdisco?

[afbeelding]Ik zat eigenlijk net in deze mood, kan je hier op rolschaatsen? Vast wel, alles kan!

http://videos.sapo.pt/p1t08rbiMMcyJdsjISwL
quote:Sapsorrow schreef op 06 februari 2016 @ 01:52:

[...]

Doe nou ff leuk meehee!

[afbeelding]Ik ben een rocker in heart, die rolschaatsen niet!
Zo, drink dat maar op, dan voel je je vast gezelliger. Rolschaatst wel iets lastiger maar karaoke gaat veeeel beter.

quote:Sapsorrow schreef op 06 februari 2016 @ 01:51:

[...]

Och, kom ook maar bij me, lekkere stinkerd! Hahahaha!
quote:Sapsorrow schreef op 06 februari 2016 @ 01:55:

Zo, drink dat maar op, dan voel je je vast gezelliger. Rolschaatst wel iets lastiger maar karaoke gaat veeeel beter.

[afbeelding]Ik doe beiden niet, ik zit of in dat norse hoekje of ik dans, een van de twee ^^ Dus beetje betere muziek aub! (Prince is altijd okay hinthint, mocht je dat nog niet weten haha)
quote:tattou schreef op 06 februari 2016 @ 01:53:

[...]

Ik zat eigenlijk net in deze mood, kan je hier op rolschaatsen? Vast wel, alles kan!

http://videos.sapo.pt/p1t08rbiMMcyJdsjISwLZo gemeen, dat ie net deed of ie hetero was. Kijk dat lekkere kontje nou! Jazeker kun je hier op rolschaatsen! Zucht, de tachtiger jaren, en daarna maakten ze nooit meer echt goeie muziek. Nou ja okee, de negentiger jaren waren ook okee maar daarna...
Hoe komt het trouwens dat ik via Prince ineens op George Michael zit, soms snap ik niet hoe internet werkt. Die twee lijken niet eens op elkaar en toch zie ik in de lijst rechts nu ineens George Michael.
quote:tattou schreef op 06 februari 2016 @ 01:57:

[...]

Ik doe beiden niet, ik zit of in dat norse hoekje of ik dans, een van de twee ^^ Dus beetje betere muziek aub! (Prince is altijd okay hinthint, mocht je dat nog niet weten haha)Dit vind ik een klassieker om op te dansen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven