Joran van der Sloot

06-02-2016 11:55 170 berichten
De bekendste misbaksel van Hollandse bodem wil weer een deal sluiten met justitie als hij openheid geeft over Natalee Holloway. Volgens mij gaat het inmiddels om dealtje 392.

Zou hij deze krijgen denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pumps_italiaans schreef op 06 februari 2016 @ 14:52:

[...]

Nee, ze was gewoon een beetje dom en dat werd haar noodlottig. Triest en onmeetbaar triest.

Ik vergelijk het een beetje met daten via internet met een onbekende. Je weet niet wie je treft. net zeg je dat ze precies wist wie hij was en wat hij was.

Verder ga ik van actueel af.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:hello.goodmorning schreef op 06 februari 2016 @ 14:34:

Ben benieuwd hoe het dan gaat met zijn uitlevering naar de VS. http://www.rtlnieuws.nl/n ... r-sloot-uitleveren-aan-vsDat is naar mijn idee ook de belangrijkste reden dat hij die Peruaanse MUTS en dat kind heeft. Volgens mij leveren ze hem niet uit op het moment dat hij getrouwd is met haar. Dat las ik tenminste.
quote:AnDu schreef op 06 februari 2016 @ 14:16:

[...]

Meng dat met de gene van een vrouw die het allemaal weet en erop kickt. Die heeft intelligentie ook niet uitgevonden zeg maar. Dat wordt ook nog wat.Ja, precies. Eng
quote:Pumps_italiaans schreef op 06 februari 2016 @ 14:19:

[...]

Ze waande zich veilig door een invloedrijke vader. Ze tarte het noodlot.

Ze wist wie hij was. Een moordenaar. Ze vond het spannend.

Een soort van Russisch roulette.Is dat zo? Wie zegt dat? De kaboutertjes?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Referendum dan maar? Dat lijkt me in deze niet verkeerd.

Laat kiezen waar Joran heen mag of blijven.
quote:Pumps_italiaans schreef op 06 februari 2016 @ 14:52:

[...]

Nee, ze was gewoon een beetje dom en dat werd haar noodlottig. Triest en onmeetbaar triest.

Ik vergelijk het een beetje met daten via internet met een onbekende. Je weet niet wie je treft.

Verder ga ik van actueel af.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:simbalabimba schreef op 06 februari 2016 @ 14:08:

[...]

Vls mij wordt niemand een beter mens van zo'n gevangenis.

Het werkt alleen goed op het 'lekker puh, eigen schuld dikke bult' gevoel van mensen.Psychopaten worden nergens een beter mens van, dus dan voldoet een gevangenis als deze prima.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hij heeft minstens 1 moord gepleegd en waarschijnlijk nog een tweede.

Laat hem dus voorlopig - de volgende 15 jaar - maar zitten waar ie zit.

Niks belet hem nu al te zeggen wat ie wil zeggen over Natalee zonder dat daar deals over moeten onderhandeld worden.

Kan je nog altijd zien of je hem over 15 jaar naar Nederland haalt om zijn straf uit te zitten voor moord 2.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 06 februari 2016 @ 16:25:

[...]

Psychopaten worden nergens een beter mens van, dus dan voldoet een gevangenis als deze prima.Omdat 'wij' betere mensen zijn dan psychopaten, hebben wij het vermogen te zorgen voor enigszins acceptabele gevangenisomstandigheden.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Waarom zou hij in Nederland zijn straf voor Natalee uit moeten zitten, dat moet gewoon in Amerika. De Nederlandse staat is hem niets verplicht.
quote:AnDu schreef op 06 februari 2016 @ 16:57:

Waarom zou hij in Nederland zijn straf voor Natalee uit moeten zitten, dat moet gewoon in Amerika. De Nederlandse staat is hem niets verplicht.Zijn vraag is om zijn 28 jarige straf op de moord op het meisje in Peru in NL uit te zitten. America komt erna nog, zijn afpersing van de moeder van Nathalie.
Uitleveren aan Amerika en daar de doodstraf krijgen van een jury vol moeders
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 februari 2016 @ 16:59:

[...]

Zijn vraag is om zijn 28 jarige straf op de moord op het meisje in Peru in NL uit te zitten. America komt erna nog, zijn afpersing van de moeder van Nathalie.Nee dat kan niet meer, dat is verjaard.
Jammer dat J vd Heuvel die verwende rotblaag weer aandacht heeft gegeven.

Het zou beter zijn om hem totaal te negeren vanuit Nederland.

In Peru weten ze wel hoe om te gaan met gajes, daar kan Nederland met zijn slappe beleid nog wat van leren!
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 februari 2016 @ 15:10:

[...]

Is dat zo? Wie zegt dat? De kaboutertjes?Ik dacht eigenlijk begrepen te hebben dat ze het in eerste instantie helemaal niet wist. Tot ze op die hotelkamer op zijn laptop keek en snapte wie hij was. En dat toen de stoppen hij hem doorsloegen? Nou ja, zoiets in ieder geval. Wat mij betreft mag hij wegrotten daar in Peru!
quote:Wishlist schreef op 06 februari 2016 @ 11:56:

Ik hoop het niet.Ik denk het wel, als het dit keer een serieus verhaal is. Moeder Holloway wil maar wat graag weten wat er met haar dochter gebeurd is.
quote:Emma95 schreef op 06 februari 2016 @ 13:15:

Die gevangenis wordt de hel van Peru genoemd. Ligt op 5000 meter hoogte. Het is er onverwarmd en het wordt er 's nachts soms -26. Amnesty wil al jaren dat de gevangenis wordt gesloten.

Hij zit er vrijwel alleen, met een Argentijn in een cel in een afgezonderde afdeling.

De rest van de gevangenen zijn terroristen en politiemoordenaars.

Van mij mag hij vast blijven zitten, maar niet op zo'n plek.Dit dus. We zijn mensen, geen beesten.
quote:Boarn schreef op 06 februari 2016 @ 14:01:

Natuurlijk wil hij een deal. Van den Heuvel is alleen naar Peru vertrokken om dat soort dingen van hem te ontfutselen. Daar ga je niet naar toe omdat je wilt weten hoe het met hem is, maar om weer een smeuïg artikel in de telegraaf te kunnen zetten. Zn deal komt uiteraard ter spraken en Joran zou wel gek zijn om daar niet op in te gaan. Vraag me af wat Van den Heuvel daar überhaupt moest?Aandacht en kijkcijfers.
Huh wie? Nooit meer van horen
Hij wil openheid geven over 'zijn rol en die van anderen' bij de verdwijning van Natalee zegt hij.
Heb niet terug gelezen. Hij mag van mij wel naar een normale gevangenis, voorzover dat daar mogelijk is, maar hij staat bekend als notoire leugenaar dus niemand zal hem geloven als hij zijn zoveelste verhaal over Nathalie Holloway vertelt.
verba volant, scripta manent.
quote:sandy1974 schreef op 06 februari 2016 @ 17:16:

Uitleveren aan Amerika en daar de doodstraf krijgen van een jury vol moedersVoor wat dan? Hij is nooit veroordeeld voor moord in de VS, alleen voor oplichting van de moeder van Natalee
Je bent zelf een theepot
quote:Emma95 schreef op 06 februari 2016 @ 13:15:

Die gevangenis wordt de hel van Peru genoemd. Ligt op 5000 meter hoogte. Het is er onverwarmd en het wordt er 's nachts soms -26. Amnesty wil al jaren dat de gevangenis wordt gesloten.

Hij zit er vrijwel alleen, met een Argentijn in een cel in een afgezonderde afdeling.

De rest van de gevangenen zijn terroristen en politiemoordenaars.

Van mij mag hij vast blijven zitten, maar niet op zo'n plek.Eens.
.
Ongelofelijk dat er nog mensen zijn die medelijden hebben met dit beest. Want dat is hij! Vraag maar aan de moeders van Natalee en Stefanie.

Naïeve mutsen zijn jullie
quote:Emma95 schreef op 06 februari 2016 @ 18:32:

Hij wil openheid geven over 'zijn rol en die van anderen' bij de verdwijning van Natalee zegt hij.

Dat heeft hij al twee keer eerder gezegd en dan komt er weer niks of hij lult weer een of ander verhaal bij elkaar. Je weet nooit of hij de waarheid spreekt, want hij heeft geen geweten en kan liegen dat het gedrukt staat.

Probleem is nu ook weer dat hij geen zuivere motieven heeft. Hij doet dit nu puur en alleen omdat hij er doorheen zit in die gevangenis door die omstandigheden daar.

Negeren die gast en gewoon geen enkele aandacht aan geven. Als hij dat gewild had had hij de waarheid al lang verteld. Hij kan alleen maar liegen en bedriegen en aan zichzelf denken.

Hij wil daar alleen maar weg, dat is het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven