Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:Kittens schreef op 06 februari 2016 @ 21:54:

[...]

Trump zouden ze niet buiten mogen laten.

Of juist wel...

Er is zware storm op komst. Ik zag een spelletje waarbij je het haarstukje kon weg blazen.

Ik weet niet meer waar, maar was heel grappig.
Alle reacties Link kopieren
Heb je nog een zere rug Solo van je nieuwe stoel?

En Stone hoe is het met die van jou?
I like being a mess. It's who I am.
Ik lees lemma's op wikipedia over het Oostenrijkse koningshuis.

Echt.
quote:AllyMcBeal schreef op 06 februari 2016 @ 21:59:

Heb je nog een zere rug Solo van je nieuwe stoel?

En Stone hoe is het met die van jou?

Mijn rug is bijna gewend, pijn is vrijwel weg.

@Stone: wat Ally vraagt.
If you doubt yourself, you're not alone. Everyone doubts you.
Week 11 van de Extremely Demotivational Calendar
Is zit (lig) te wachten tot ik naar bed kan, optocht is volgens mij voorbij nu.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:barbaracartland schreef op 06 februari 2016 @ 22:00:

Echt.

Hoeveel graden koorts zei je dat je hebt?

Grapje hoor. Misschien is het wel heel interessant, ik weet het niet. Ik heb wel het één en ander gelezen over de keizers voor kunstgeschiedenis.

Echt.En geniet je er van ook?
Heb uiteraard FC Twente gekeken en had een leenpuber in huis. Net weg.
quote:snjokorn schreef op 06 februari 2016 @ 22:02:

Is zit (lig) te wachten tot ik naar bed kan, optocht is volgens mij voorbij nu.

Ach gos, hahaha, poor you...

Nog even doorbijten dan en daaena lekker slapen.
Thanx, gaat vast lukken.
quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 22:05:

[...]

En geniet je er van ook?

Ja. Het is wel wat verwarrend, met al die Elisabeth's en Franzen, maar ik vind het fascineren. Misschien dat ik binnenkort nog wat met Sissi ga doen, werktechnisch, dus het is ook werk.

Ik heb geen koorts (meer), wel flink veel carnavalslawaai. Meh.
Ik zet nog eventjes wat hapjes en drankjes klaar en dan ben ik er van tussen.

Echt.Knap van je, ik erger me altijd dood op Wikipedia.
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 22:18:

[...]

Knap van je, ik erger me altijd dood op Wikipedia.Wieso? Ik consumeer gewoon, klik me suf en lees eens over Engels en Duits verschillen. In het geval van Sissi wel, overigens. Haar gemene stiefmoeder is in de Engelse versie gewoon precies die van de film en de Duitse versie is veel normaalderder. Of andersom.
Carnavalshit van dit jaar is overigens het aloude: "Broek uit, op je hoofd."
Dochter zit nu uit volle borst mee te zingen met de Simple Minds, en zoon blert vrolijk mee
quote:barbaracartland schreef op 06 februari 2016 @ 22:20:

[...]

Wieso? Ik consumeer gewoon, klik me suf en lees eens over Engels en Duits verschillen. In het geval van Sissi wel, overigens. Haar gemene stiefmoeder is in de Engelse versie gewoon precies die van de film en de Duitse versie is veel normaalderder. Of andersom.

Weil Wikipedia vol staat met zelfverzonnen onzin.

Ik heb zelf ooit een wiki geschreven, over onderwijs aan hoogbegaafde kinderen. Affijn ik knipperde even met mijn ogen en toen was mijn mooie wiki dus verprutst door iemand die er de ballen verstand niet van had maar er wel graag over schreef. Hij was al geband van ons forum, wegens verregaande onzin, maar via mijn wiki nam hij nog wel even wraak. En dat soort dingen wordt dus door mensen gelezen en voor waar aangenomen, want het staat op wiki.

Zelfs mijn kinderen weten al dat ze wiki gerust kunnen gebruiken, zo lang het maar over achterhaalbare feiten gaat en dat ze die feiten ook nog altijd even na moeten trekken op andere (onafhankelijke) sites. En dat doen ze ook altijd keurig.
Ik lees alleen wiki's over dingen waar ik geen verstand van heb en ik heb van veel dingen geen verstand. En dan is het gewoon gezellig.

Wiki is zo sterk als zijn eikeligste schrijver, dat klopt wel.

(ik zou graag posten op zo'n forum, maar ik durf niet zo.)
quote:barbaracartland schreef op 06 februari 2016 @ 22:29:

Ik lees alleen wiki's over dingen waar ik geen verstand van heb en ik heb van veel dingen geen verstand.

Wiki is zo sterk als zijn eikeligste schrijver.

(ik zou graag posten op zo'n forum, maar ik durf niet zo.)Daarom lees ik dus alleen maar Wiki's over dingen waar ik wel verstand van heb. Of over dingen die er verder toch niet toe doen, filmsterren uit de jaren 50 of zo.
Zoals Romy Schneider! Ook bekend omdat ze Sissi speelde in de verfilming van het leven van de gelijknamige Oostenrijkse keizerin
quote:barbaracartland schreef op 06 februari 2016 @ 22:32:

Zoals Romy Schneider! Ook bekend omdat ze Sissi speelde in de verfilming van het leven van de gelijknamige Oostenrijkse keizerin Ja zoiets ja. Is ook makkelijk na te trekken op andere sites, mocht je de informatie willen gebruiken voor een werkstuk of zo. Wiki's over landen of dieren of zo zijn ook redelijk veilig, om dezelfde reden. Maar zodra er iets subjectiefs komt kijken bij een wiki-onderwerp kun je je er maar beter verre van houden.
Die onderbroek is van Apres-ski en van 2013.
Er is een nieuwe versie uit 2016. Daar zit dan een koddig koortje in dat zingt "met leren pijpen" waarop 'leren pijpen' herhaald wordt. Hihihaha.
Ja, hier begint het ook meer herrie te worden...

Ik dacht dat het storm was, maar ik twijfel.

Ik kan stemmen horen. Net leek het nog storm. Is erg heel hoog volume.

Er kunnen dus toch veel idioten langs komen. Met storm blijven ze binnen. Is er minder overlast.
quote:barbaracartland schreef op 06 februari 2016 @ 22:47:

Er is een nieuwe versie uit 2016. Daar zit dan een koddig koortje in dat zingt "met leren pijpen" waarop 'leren pijpen' herhaald wordt. Hihihaha.ik moet er om glimlachen, maar ik ben dan ook heel makkelijk te vermaken.
very metal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven