Wat is dit?!

07-02-2016 11:19 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Het is misschien een beetje een onsmakelijk verhaal maar ik wil toch wel graag weten wat het is..

Vanmorgen, na mijn toiletbezoekje, zag ik na het afvegen iets voor mij onbekends op het toiletpapier..

Dikke wit-achtige afscheiding met best grote dikke brokjes erin, het was echt behoorlijk veel!

Ik zit trouwens nu op dag 23 van mijn cyclus..

Heeft iemand hier ervaring mee? Of weten jullie toevallig wat dit te betekenen heeft ?

Tnx alvast :)!

Groetjes
Ja, dat is gewoon afscheiding onder invloed van hormonen Ik zou er niets achter zoeken.

Wil je zwanger worden? Het zou natuurlijk wat kunnen betekenen en het zou net zo goed niets kunnen betekenen.
Foto?
Haha is misschien ook wel een handige kanttekening idd.. wij willen graag zwanger worden ja 😊
Witte afscheiding met brokjes is soms gewoon een schimmelinfectie. Krijg je ook jeuk van, heel veel jeuk. Op dag 23 van je cyclus zul niet al zwanger zijn en daar symptomen van hebben. (uitgaande van een gemiddelde cyclus van 28 dagen.
quote:Juf87 schreef op 07 februari 2016 @ 11:23:

Haha is misschien ook wel een handige kanttekening idd.. wij willen graag zwanger worden ja 😊Jullie willen zwanger worden? Vergeet het maar, jij kunt zwanger worden, maar je man/vriend niet. Als jij zwanger bent, is hij niet zwanger maar is er een kindje op komst oid.
Zo vroeg in je cyclus zul je nog geen symptomen hebben van een evt zwangerschap.

Afscheiding kan altijd wat verschillen.

http://m.thuisarts.nl/vag ... ginale-afscheiding?mobile
Zaad van gisteravond?
quote:tante-Truus schreef op 07 februari 2016 @ 11:22:

Foto?

NEE!

*Herstelt zich.... *

Nee, dankjewel er zijn zaken die ik niet hoef te zien.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:fietsie schreef op 07 februari 2016 @ 11:26:

[...]

Jullie willen zwanger worden? Vergeet het maar, jij kunt zwanger worden, maar je man/vriend niet. Als jij zwanger bent, is hij niet zwanger maar is er een kindje op komst oid.

Ga lekker een ander forum zoeken als je zo gaat zitten mierenneuken, ik heb niet gevraagd om commentaar..

En ja wij willen dit samen ja, volgens mij heb je nog altijd twee mensen nodig om een kind te krijgen
quote:Juf87 schreef op 07 februari 2016 @ 11:42:

[...]

Ga lekker een ander forum zoeken als je zo gaat zitten mierenneukenFiets gaat niet, Fiets blijft. Doe anders effe rustig en succes met zwanger raken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

[...]

En ja wij willen dit samen ja, volgens mij heb je nog altijd twee mensen nodig om een kind te krijgenHelemaal mee eens hoor! Je moet het samen willen, je kunt alleen niet samen zwanger zijn!

[...]

Ga lekker een ander forum zoeken als je zo gaat zitten mierenneuken, ik heb niet gevraagd om commentaar..

En ja wij willen dit samen ja, volgens mij heb je nog altijd twee mensen nodig om een kind te krijgen

Van mieren neuken word je in elk geval niet zwanger.

En je vroeg wel om commentaar, waarom open je anders een topic?
Dat begrijp ik

Is dat ook weer de lucht uit ;)
In ieder geval heeft TO al behoorlijk last van haar hormonen, zwanger of niet , djiez, relax mens.......
Zoals gezegd kan het niets te maken hebben met een eventuele bevruchting dus je zult het moeten zoeken in de richting van schimmelinfectie, soa of gewoon overenthousiasme van je vagina.
Korrelige afscheiding is heel normaal in de 3e en 4e week van je cyclus.
Is dit nu een Ben ik zwanger of niet?-topic..?

Of moet het gewoon naar gezondheid.

[...]

En ja wij willen dit samen ja, volgens mij heb je nog altijd twee mensen nodig om een kind te krijgenKan je zelf ook doen. Babybrabbel bijvoorbeeld. Daar mag je foto's van je slijm plakken.
quote:fietsie schreef op 07 februari 2016 @ 11:26:

[...]

Jullie willen zwanger worden? Vergeet het maar, jij kunt zwanger worden, maar je man/vriend niet. Als jij zwanger bent, is hij niet zwanger maar is er een kindje op komst oid.

Als je gaat mierenneuken zorg dan op zijn minst dat je informatie klopt...

De vrouw is zwanger, de man in verwachting, zodoende ben je als man en vrouw samen zowel zwanger alsmede in verwachting. 🚼

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven