Moderator Relaties

26-05-2008 20:06 1888 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

vanwege de nieuwe pijlerverdeling onder de Angels (zie vivapijler), hierbij een nieuw modtopic voor jullie, zodat jullie weten welke Angel nu bij welke pijler hoort!

Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Forum ze!

Groeten, Angel 5
*foutje, heb het al gevonden*
Ik heb er net op gereageerd, dus hij is geupt!
haha, dank je wel, ik was de vraag al aan het weghalen. thanks!
hallo,

zou u mijn posting/ onderwerp sorry willen verwijderen? er is vanmiddag iets fout gegaan en wilde reageren op iemand maar toen is het onderwerp geplaatst. het is dus een reactie op iemand en staat nu als onderwerp vast.

alvast bedankt, doos 500
Het is verwijderd, Doos
Wil je alsjeblieft het topic veel ruzie met vriend zo snel mogelijk verwijderen?

bedankt
Saskia: ik al het verwijderen.

Op verzoek van TO verwijderd: Help! Geeft me die tweede kans!
Ik denk dat arabisch praten thuishoort in Werk & Studie i.p.v. in Relaties.
World of Warcraft: Legion
Dank je Hans, ik heb het topic inderdaad verplaatst
Angel, ik zou graag via de mail in contact willen komen met Feliciaatje. Is dat mogelijk? En zo ja, wat moet ik doen?
Ja hoor, dat kan. Dan moet ik alleen nog even je toestemming hebben om jouw emailadres door te sturen aan Feliciaatje
Ja hoor, mijn toestemming heb je bij deze. Alvast bedankt!
Angel, en ook Vivamod, er is onder het nieuwe narcistentopic een vraag gesteld, die ik wel belangrijk vind, derhalve stel ik hem hier nog even om hem onder de aandacht te brengen.

Eea. heeft te maken met de ontwikkelingen aangaande het vorige Narcistentopic. Jullie hebben besloten dat niet meer terug te laten komen, aan te plakken, en dus moeten we met de nieuwe verder.

Empathic maakte de terechte opmerking dat zij zich afvroeg of 'we' nu wel genoeg zichtbaar zijn. Dit omdat de reacties op zijn zachtjes gezegd behoorlijk lauw zijn. Is er een mogelijkheid dat het duidelijk(er) wordt dat dit het nieuwe narcistentopic is?

Groetjes, Muis66
quote:Fleurtje39 schreef op 16 oktober 2008 @ 12:38:

Ja hoor, mijn toestemming heb je bij deze. Alvast bedankt!Ik heb je mailadres verstuurd naar Feliciaatje!
quote:Muis66 schreef op 16 oktober 2008 @ 22:11:

Angel, en ook Vivamod, er is onder het nieuwe narcistentopic een vraag gesteld, die ik wel belangrijk vind, derhalve stel ik hem hier nog even om hem onder de aandacht te brengen.

Eea. heeft te maken met de ontwikkelingen aangaande het vorige Narcistentopic. Jullie hebben besloten dat niet meer terug te laten komen, aan te plakken, en dus moeten we met de nieuwe verder.

Empathic maakte de terechte opmerking dat zij zich afvroeg of 'we' nu wel genoeg zichtbaar zijn. Dit omdat de reacties op zijn zachtjes gezegd behoorlijk lauw zijn. Is er een mogelijkheid dat het duidelijk(er) wordt dat dit het nieuwe narcistentopic is?

Groetjes, Muis66

Bedenken jullie je ook dat juist "het gedoe" wat er was, ook gezorgd heeft misschien dat er voorlopig wat "lauw" gereageerd wordt?

Anyway; ik kan de titel wel aanpassen ofzoiets? Zou dat helpen? Of heb je/hebben jullie zelf een ander idee?
quote:Viva Angel5 schreef op 17 oktober 2008 @ 09:17:

[...]

Bedenken jullie je ook dat juist "het gedoe" wat er was, ook gezorgd heeft misschien dat er voorlopig wat "lauw" gereageerd wordt?

Anyway; ik kan de titel wel aanpassen ofzoiets? Zou dat helpen? Of heb je/hebben jullie zelf een ander idee?

Zit zeker wat in. Misschien moet de titel algemener worden, zoals (ex)partners van iemand met narcisme, ofzo.

Ik hoor graag menignen van anderen!
Ik ook
Angel,

Wil je me even helpen? Een poosje terug heb ik hier ergens op het forum, ik weet niet meer welke pijler, een linkje gevonden naar het "oude" forum, dus berichten van mei/juni 2007. Ik kan het echter niet meer vinden.

Zou je dat linkje willen opzoeken, met name gaat het over het topic Twee liefdes , ook op de Relatiepijler van toen. Ik hoop dat je het kunt vinden.

Knipoogje
http://web.archive.org/web/*/http://forum.viva.nl Deze?
Oh hij loopt niet lekker door, even kopieren en plakken maar!
Sarah, bedankt voor je moeite.

Ik zal wel blond zijn....;-) , maar het lukt me niet..., ik kom wel ergens, maar doorklikken naar het onderwerp...

Bij die link die ik bedoelde kon je zelfs zoeken in het oude forum, lastig ik he?
Ja dat klopt, niet alles werkt meer. Gewoon even hier en daar klikken, kijken wat wél werkt. Ik zal eens zoeken of ik je rechtstreeks kan linken.
Jah! Ik heb wat gevonden (duurt wel heeeel lang qua laden hoor)

oude topic twee liefdes
Sarah, doe niet al te veel moeite, zelf heb ik laatst dit onderwerp weer eens doorgelezen, gewoon om te kijken hoe ik er een jaar geleden inzat.

Het is geen moeten hoor, ik wilde alleen voor de anderen het linkje neerzetten, zodat als zij nog eens terug zouden willen lezen, de beschikking over dit linkje zouden hebben.

Bedankt voor je moeite!

Sarah, onze berichten hebben elkaar gekruisd, yes!! Deze bedoelde ik, gewelding!!!! Dank je wel!!!!!

O ja, gelijk bij mijn favo's gezet
Was geen moeite hoor, staat al jaren bij mijn favo's nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven